zdravim,
uvazuji o koupi 2002 modelu e39 - 530d nebo ekonomictejsi varianty 525d, ale resim problem s automatem.
Vim, ze kilometry cca 200 - 230k neni problem, diesely od BMW vydrzi mraky, ale jak je to s automatem?? Nema nekdo zkusenosti, popr. nazor, jak si na tom muze stat automat, co ma nalitane pres 200k? Je prakticky nutna vymena nebo repase, nebo ne???
Diiky za info!!!!
525d, a obecne e39d AUTOMAT - prosim, poradte
-
Johnny05
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava / Rychvald
-
MagicMisel
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: ned 25.12.2005 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 1822
-
Homer
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř 24.10.2007 00:00
Hele automat můžu doporučit. Záleží jestli měl potřebnej servis - výměny oleje a filtru. Já mám třeba tds s automatem kterej má nalítáno 645000km skoro bez servisu, já jenom vyměnil filtr a kompletní náplň a nemám vůbec problém. Řadí tak, že to není znát a jezdí moc hezky. Je fakt bomba až mě to překvapilo. Čekal jsem že ho budu muset rozhodit a vyměnit lamely, brzdy atd., ale fakt nic, nemůžu si ztěžovat.
-
Johnny05
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava / Rychvald
Hmmm tak to je celkem masakr, co pises. To te muze tady hodne lidi povazovat za stastlivce, protoze co tady vidim, tak uz i po 70tkm se to nekomu rozesralo:)
Ale jak rikas...je pravda, ze hodne urcite zalezi na tom, jak se o to kdo taky stara, jako se vsim...
Budu moc rad, kdyz budu stejny pripad jako ty...
)
Ale jak rikas...je pravda, ze hodne urcite zalezi na tom, jak se o to kdo taky stara, jako se vsim...
Budu moc rad, kdyz budu stejny pripad jako ty...
-
Kruty
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
Zdravim,
take mam automat, jen u benzinu, a jezdi se s nim fakt dobre.
Koukal jsem snad do vsech vetvi diskuze, kde se o automatu mluvilo, a vychazi me z toho par zaveru:
1) opravdu hodne zalezi na tom, jak se o automat staral predchozi majitel (pravidelne vymeny oleje a filtru kazdych cca 60 tisic km u benzinu, 50 u nafty)
2) dalsi vec co ma na vydrz automatu vliv je to, jak se s automatem jezdi - zadne prehazovani rychlosti ci razeni neutralu za jizdy a podobne zachazeni, to automat hodne nici.
3) automaty nemaji radi nacipovane motory, nevydrzi ten narust kroutaku - je velka pravdepodobnost, ze bude ve spatnem stavu
4) automat neni zrovna nejlepsi na tahani tezkejch vleku, to mu take neprospiva, a dost ho to nici.
5) automat ma o neco vetsi spotrebu, nez manual, ale za to pohodli a komfort to fakt stoji...
snad jsem nevynechal nic duleziteho....
Pokud tedy nenarazis na kus, kterej je uz na konci sveho zivota diky spatnemu zachazeni a zanedbani pravidelneho servisu, tak se neni ceho bat, a hura do nej
take mam automat, jen u benzinu, a jezdi se s nim fakt dobre.
Koukal jsem snad do vsech vetvi diskuze, kde se o automatu mluvilo, a vychazi me z toho par zaveru:
1) opravdu hodne zalezi na tom, jak se o automat staral predchozi majitel (pravidelne vymeny oleje a filtru kazdych cca 60 tisic km u benzinu, 50 u nafty)
2) dalsi vec co ma na vydrz automatu vliv je to, jak se s automatem jezdi - zadne prehazovani rychlosti ci razeni neutralu za jizdy a podobne zachazeni, to automat hodne nici.
3) automaty nemaji radi nacipovane motory, nevydrzi ten narust kroutaku - je velka pravdepodobnost, ze bude ve spatnem stavu
4) automat neni zrovna nejlepsi na tahani tezkejch vleku, to mu take neprospiva, a dost ho to nici.
5) automat ma o neco vetsi spotrebu, nez manual, ale za to pohodli a komfort to fakt stoji...
snad jsem nevynechal nic duleziteho....
Pokud tedy nenarazis na kus, kterej je uz na konci sveho zivota diky spatnemu zachazeni a zanedbani pravidelneho servisu, tak se neni ceho bat, a hura do nej
