Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.12.2008 12:13
od Dresic
Potřeboval bych vědět, jaký typ čerpadla je tohle :

http://www.uloz.to/1041497/cerpadlo.jpg

je to ta širší výruba nebo užší??

Napsal: čtv 11.12.2008 12:22
od troutny
Užší,dělala se od 02/1990-do 01/1994 pak byl přechod na Ø 68mm.

Napsal: čtv 11.12.2008 12:37
od Dresic
jj díky!

Napsal: sob 13.12.2008 00:24
od lenoch
Dresic píše:jj díky!
ty furt to čerpadlo nemáš??:((

Napsal: pát 20.02.2009 12:12
od Dresic
zdravím, tak mám možnost koupt si k repasi čerpadlo, ale potřebuju vědět jeslti mi bude pasovat.

Já sem opsal ze svojeho trojčíslí "575"

nabízené čerpadlo je "515"

Bude pasovat?

Kulatej konektor má a velikost 68mm taky. Díky za odpověd!

Napsal: pát 20.02.2009 15:54
od troutny
Podle mě ne.
Jde o to ,že ty Ø68mm jsou dva tipy:

01/94-01/95 s kontaktním vrškem(R575)
01/95-..... s bezkontaktním vrškem(R515) ty se dávali i do E39,38

Napsal: sob 21.02.2009 13:20
od Dresic
jo dík moc!!

Napsal: pon 04.05.2009 22:29
od rzich
Jak rozpoznam kontaktni a bez kontaktni vrsek?Maji neco na Ebay,mam zrovna na hovno teple starty(3roky) a nahovno mesic vyroby 01/95.Maji tam fotky ale vim prd ,co mam ja.

Napsal: úte 05.05.2009 00:04
od troutny
Přepad vrchem=kontaktní vršek s potenciometrem(do 01/95)
Přepad bokem(ze strany)=bezkontaktní vršek s HDK kroužkem (01/95-

Napsal: úte 05.05.2009 07:42
od lenoch
troutny píše:Přepad vrchem=kontaktní vršek s potenciometrem(do 01/95)
Přepad bokem(ze strany)=bezkontaktní vršek s HDK kroužkem (01/95-
Přesně tak. Jen ale doplním... pakliže máš vprdeli teplé starty, tak máš už opotřebovanou vysokotlakou kostku, tudíž výměnou stellwerku (toho hořejšku) moc nezlepšíš... určitě mi dají lidi zapravdu. Ten vršek je jen a pouze servomotor se snímačem natočení... a kór jestli máš ten novější typ - ne ten s potenciometrem, ale bezkontaktní, tak ten je defakto nesmrtelnej... teď mě, ale napadlo, že asi chceš kupovat možná celý čerpadlo.... nic sem nenapsal... :lol:

Napsal: úte 05.05.2009 08:00
od VlastikS
rzich píše:Jak rozpoznam kontaktni a bez kontaktni vrsek?Maji neco na Ebay,mam zrovna na hovno teple starty(3roky) a nahovno mesic vyroby 01/95.Maji tam fotky ale vim prd ,co mam ja.
Těžké startování za tepla znamená taky špatný tlaky v motoru. Abys nastartoval bez problému, měl bys mít asi nad 30bar. :idea:

Napsal: čtv 20.10.2011 19:26
od 88lala
potreboval bych poradit zamena 515 za 575 asi nejde a sloby spodek 575a vrsek puvodni 515 slobyto predem dekuji

Napsal: čtv 20.10.2011 21:09
od lenoch
88lala píše:potreboval bych poradit zamena 515 za 575 asi nejde a sloby spodek 575a vrsek puvodni 515 slobyto predem dekuji
Ahoj. Nevím co je 515 a 575, ale tuším že to je novější versus starší typ naftového čerpadla - jedno má menší průměr příruby z čela, kterým se čerpadlo napasuje do bloku motoru a potenciometrické snímání dávky paliva a to druhé – novější – má transformátorové snímání dávky a větší přírubu. Jestli je to opravdu ono, tak potřebuješ vyměnit jak ten vršek, kde je jiný snímač dávky, tak ale to tělo, které má jiný průměr příruby. Nicméně ty střeva vevnitř zaměnné jsou. Chce to jen hodně čistoty:) Já to takhle taky patlal a funguje:)

Napsal: čtv 20.10.2011 22:52
od 88lala
ahoj naftove cerpadla co se davali do tds jsou podle me co jsem zjistil 300-1 575 515 a to 300-1 asi je to stou malou prirubou cca 50 a obje 575 a 515 jsou cca 68 ale nevim v cem se lisi jestli to dobre chapu tak tou hlavou skusim to teda prehodyt tu hlavu snad to pujde moc dekuji