Stránka 1 z 2

Napsal: pon 01.12.2008 13:29
od jarda1
zdravím nevím zda mě můžete pomoct, koupil jsem BMW 520i rok 1991 e34, koupil sem ho s vědomím že se přehřívá bylo mě řečeno že je to nefunkční viskózní spojkou kterou sem koupil nainstaloval ale auto se neustále přehřívá a to nepravidelně, když jedu tak se drží na 90 pokud zastavím na červené teplota drží čí o malinko vzroste jak mile se rozjedu teplota vyskočí do červeného a zase spadne na 90 a tak je to stále dokola.
také se mě strašně mlží okna a topení nějak divně topí na volnoběh netopí a ýažne topit až při jízdě.

budu vděčný za každý nápad či radu díkes.

Napsal: pon 01.12.2008 13:51
od Maslista
pokud to máš dobře odvzdušněný.. tak bych asi pořešil vodní pumpu.. a pro jistotu i termostat :wink: a bude klid
mlžení oken pokud je abnormální může způsobovat zatékání do interiéru či netěsnost topení..

Napsal: pon 01.12.2008 13:55
od jarda1
jelikož je to mé prvé BMW tak ani nevím jak se odvzdušňuje ale kuknu se na to a každopádně děkuji za radu, ja se jen bojím aby to nebyla hlava nebo něco takového no tak uvidíme

Napsal: pon 01.12.2008 14:00
od Tickerow
Co se tyce topeni, to sme tu resili a resime ted...jsou to topicy hned tady ze zacatku. vrele doporucuju precist. Jinak take hadam pumpu...odvzdusnuje se to takovym sroubkem na chladici, hned vedle vicka kde nalejvas chladici kapalinu, ktery povolis, nastartujes a pro urychleni trochu pridas plyn a cekas dokud z nej nezacne tect kapalina...mozna lepsi nastartovat a pak povolit...

Kazdopadne koupit auto ktery se prehriva je docela risk....

Napsal: pon 01.12.2008 14:01
od dexter
kde si to bmw koupil? Já jen,že jeden známej prodal o výkendu svoje bmw a byla to 520i

Napsal: pon 01.12.2008 14:03
od sominek
tak pokud to není viskoza, tak bych to taky viděl - začal bych termostatem kolem 300,- a pak vodní pumpa no... pokud to netopí tak se to může mlžit i kvůli tomu...

Napsal: pon 01.12.2008 14:04
od jarda1
koupil sem ho o tomto víkendu a bude to nejpíše ono, byl sem s ním včera v servizu a dnes jsem ho šel vyzvednout a řekli mě že je to hlava a těsnění ve válcích, jenže mě se tomu nechce věřit to by se to auto muselo vařit pořád ne?

Napsal: pon 01.12.2008 14:08
od Tickerow
pokud mizi kapalina a zahadne pribiva olej, tak to muze bejt ono....kdyby mi tohle rekli, tak si od nich vezmu potvrzeni a jdu to puvodnimu majiteli omlatiti o hlavu....BMW je dobry auto a ma svoje mouchy, ale koupit ho s tim ze se prehriva...no risk docela

Napsal: pon 01.12.2008 15:16
od Rejchy
Mrkni se na vodní pumpu,těsněním pod hlavou to nebude,to by se hřálo pořád a né jenom když zastavíš.Já jsem s utrženou vrtulkou ve vodní pumpě v pohodě dojel z Prahy domů.

Napsal: pon 01.12.2008 15:18
od jarda1
koupil sem ho o tomto víkendu a bude to nejpíše ono, byl sem s ním včera v servizu a dnes jsem ho šel vyzvednout a řekli mě že je to hlava a těsnění ve válcích, jenže mě se tomu nechce věřit to by se to auto muselo vařit pořád ne?

Napsal: pon 01.12.2008 17:09
od dafson
o prehrivani bych ti mohl vypravet....priznaky hlavy praskle byly u me takove ze auto netopilo po behem 5min jizdy zaclo varit a nakonec mi pobouchaly hadice....priznaky zkroucene hlavy byli ze auto nevarilo jen sem tam prestalo topit a jednou pri zastaveni stoupala teplota samozrejme doprovazi to stracejici se voda a nemusi to byt vzdy moc me se ztracela malo...dalsi vec je mrkni na vicko oleje jestli tam neni takova sracka zespoda takovej bilozlutej pudink....a zaposledni ohmatej vodni hadice zda nejsou extreme tvrde...ale pumpa taky neni mimo hru termostat jakbysmet a ucpanej chladic bordelem....

Napsal: pon 01.12.2008 17:30
od jarda1
no nic pozityvního a na kolik příjde oprava hlavy nebo generálko tohodle motoru?

Napsal: pon 01.12.2008 18:18
od swed
me stala oprava praskle hlavy skoro 15litru.. (520i ´98 ) ale myslim ze by to slo i levnejc...oprava samotny hlavy byla za 8000,- ale to byla fakt dost pokurvena...

Napsal: pon 01.12.2008 20:37
od jurasis
swed píše:me stala oprava praskle hlavy skoro 15litru.. (520i ´98 ) ale myslim ze by to slo i levnejc...oprava samotny hlavy byla za 8000,- ale to byla fakt dost pokurvena...
To bych byl rád za nějaký kontakt. Mě stálo zavaření prasklé hlavy 30 litříků z lehka... Je fakt, že s půlroční zárukou (využít jsem ji nemusel...).

Napsal: úte 02.12.2008 07:47
od swed
no nechal jsem si to varit u E-Pohla v Praze , normalne zavarili, natlakovali jestli jeste nekde neprofukuje a fakt si rekli o necelých 8litru a pulrocni zaruku davaj taky (a taky jsem ji vyuzit nemusel :) )

Napsal: úte 02.12.2008 08:51
od swed
jurasis píše: To bych byl rád za nějaký kontakt. Mě stálo zavaření prasklé hlavy 30 litříků z lehka... Je fakt, že s půlroční zárukou (využít jsem ji nemusel...).
ale 30litru za zavareni se me zda strasne moc...k jakemu motoru to byla hlava?

Napsal: úte 02.12.2008 12:53
od dafson
NEVARIT!!!!!!!!!!!!!!!!Ser na to sezen radsi jetou z Bouracky nech si ji castecne zrepasovat a bude klid!!!Me tyhle pokusy staly Hodne penez a ver ze nemusis mit stessti a budes opakovat opravu a bude te to stat kotel!!!Tech 30 verim ze zaplatil ale take uz treba o tom neco vedeli vlastni zkusenost varili mi ji za 6 000 a oprava me cekala za nedlohou znovu a to se z toho pak zeseres protoze se s tim autem budes bad jed i do trafiky pro cigara a budes cumet vic na rucicku teploty nez na cestu a jeste sejmes babu na prechodu !!!!!!!jinak me nabidli komplet jako novou hlavu se vsym novym se zarukou za 50 000 coz je skoro cena 3/4 vozu.Takze hlavne to nevar!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: úte 02.12.2008 13:14
od swed
dafson píše:NEVARIT!!!!!!!!!!!!!!!!Ser na to sezen radsi jetou z Bouracky nech si ji castecne zrepasovat a bude klid!!!Me tyhle pokusy staly Hodne penez a ver ze nemusis mit stessti a budes opakovat opravu a bude te to stat kotel!!!Tech 30 verim ze zaplatil ale take uz treba o tom neco vedeli vlastni zkusenost varili mi ji za 6 000 a oprava me cekala za nedlohou znovu a to se z toho pak zeseres protoze se s tim autem budes bad jed i do trafiky pro cigara a budes cumet vic na rucicku teploty nez na cestu a jeste sejmes babu na prechodu !!!!!!!jinak me nabidli komplet jako novou hlavu se vsym novym se zarukou za 50 000 coz je skoro cena 3/4 vozu.Takze hlavne to nevar!!!!!!!!!!!!!!
ja nerikam ze neverim, jen ze me to prijde moc kdyz se da nova koupit za tech pade jak pises, spis me zajimalo jestli to nebyl jinej motor...
jinak ja uz to zavareny mam tak s tim uz nic ted neudelam :)
jak dlouho ti to vydrzelo po zavareni dokud se to znovu nevysralo, musim uznat ze si me ted na klidu moc nepridal :roll:

Napsal: úte 02.12.2008 14:47
od dafson
vydrzelo to cca 3 mesice hlavne jde taky o tu montaz te zavarene zpet......nove hlav.srouby zarovnani bloku atd..zas tak tomu nerozumim mluvim ze svych poznatku,,,,,,,,

Napsal: úte 02.12.2008 16:40
od milo
podle me to mas zavzdusneny a to kvuli tomu, ze mas diru v topeni - proto se ti mlzi okna.

jeste chvili s tim budes jezdit v tomto stavu a muzes zacit rovnou resit hlavu + tesneni

na zacatek bych do toho nalil sracku na utesneni chladice, poradne odvzdusnil (M20 ma myslim 2 odvzdusnovaky - na termostatu a na chladici) a vyzkousel jak to bude drzet. je velka sance, ze to bude ok. ale ne na trvalo, ta zalepovaci sracka na chladic nedrzi vecne ...