Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přehřívá se co stím?
zdravím nevím zda mě můžete pomoct, koupil jsem BMW 520i rok 1991 e34, koupil sem ho s vědomím že se přehřívá bylo mě řečeno že je to nefunkční viskózní spojkou kterou sem koupil nainstaloval ale auto se neustále přehřívá a to nepravidelně, když jedu tak se drží na 90 pokud zastavím na červené teplota drží čí o malinko vzroste jak mile se rozjedu teplota vyskočí do červeného a zase spadne na 90 a tak je to stále dokola.
také se mě strašně mlží okna a topení nějak divně topí na volnoběh netopí a ýažne topit až při jízdě.
budu vděčný za každý nápad či radu díkes.
také se mě strašně mlží okna a topení nějak divně topí na volnoběh netopí a ýažne topit až při jízdě.
budu vděčný za každý nápad či radu díkes.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Kontaktovat uživatele:
Co se tyce topeni, to sme tu resili a resime ted...jsou to topicy hned tady ze zacatku. vrele doporucuju precist. Jinak take hadam pumpu...odvzdusnuje se to takovym sroubkem na chladici, hned vedle vicka kde nalejvas chladici kapalinu, ktery povolis, nastartujes a pro urychleni trochu pridas plyn a cekas dokud z nej nezacne tect kapalina...mozna lepsi nastartovat a pak povolit...
Kazdopadne koupit auto ktery se prehriva je docela risk....
Kazdopadne koupit auto ktery se prehriva je docela risk....
o prehrivani bych ti mohl vypravet....priznaky hlavy praskle byly u me takove ze auto netopilo po behem 5min jizdy zaclo varit a nakonec mi pobouchaly hadice....priznaky zkroucene hlavy byli ze auto nevarilo jen sem tam prestalo topit a jednou pri zastaveni stoupala teplota samozrejme doprovazi to stracejici se voda a nemusi to byt vzdy moc me se ztracela malo...dalsi vec je mrkni na vicko oleje jestli tam neni takova sracka zespoda takovej bilozlutej pudink....a zaposledni ohmatej vodni hadice zda nejsou extreme tvrde...ale pumpa taky neni mimo hru termostat jakbysmet a ucpanej chladic bordelem....
swed píše:me stala oprava praskle hlavy skoro 15litru.. (520i ´98 ) ale myslim ze by to slo i levnejc...oprava samotny hlavy byla za 8000,- ale to byla fakt dost pokurvena...
To bych byl rád za nějaký kontakt. Mě stálo zavaření prasklé hlavy 30 litříků z lehka... Je fakt, že s půlroční zárukou (využít jsem ji nemusel...).
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
NEVARIT!!!!!!!!!!!!!!!!Ser na to sezen radsi jetou z Bouracky nech si ji castecne zrepasovat a bude klid!!!Me tyhle pokusy staly Hodne penez a ver ze nemusis mit stessti a budes opakovat opravu a bude te to stat kotel!!!Tech 30 verim ze zaplatil ale take uz treba o tom neco vedeli vlastni zkusenost varili mi ji za 6 000 a oprava me cekala za nedlohou znovu a to se z toho pak zeseres protoze se s tim autem budes bad jed i do trafiky pro cigara a budes cumet vic na rucicku teploty nez na cestu a jeste sejmes babu na prechodu !!!!!!!jinak me nabidli komplet jako novou hlavu se vsym novym se zarukou za 50 000 coz je skoro cena 3/4 vozu.Takze hlavne to nevar!!!!!!!!!!!!!!
dafson píše:NEVARIT!!!!!!!!!!!!!!!!Ser na to sezen radsi jetou z Bouracky nech si ji castecne zrepasovat a bude klid!!!Me tyhle pokusy staly Hodne penez a ver ze nemusis mit stessti a budes opakovat opravu a bude te to stat kotel!!!Tech 30 verim ze zaplatil ale take uz treba o tom neco vedeli vlastni zkusenost varili mi ji za 6 000 a oprava me cekala za nedlohou znovu a to se z toho pak zeseres protoze se s tim autem budes bad jed i do trafiky pro cigara a budes cumet vic na rucicku teploty nez na cestu a jeste sejmes babu na prechodu !!!!!!!jinak me nabidli komplet jako novou hlavu se vsym novym se zarukou za 50 000 coz je skoro cena 3/4 vozu.Takze hlavne to nevar!!!!!!!!!!!!!!
ja nerikam ze neverim, jen ze me to prijde moc kdyz se da nova koupit za tech pade jak pises, spis me zajimalo jestli to nebyl jinej motor...
jinak ja uz to zavareny mam tak s tim uz nic ted neudelam

jak dlouho ti to vydrzelo po zavareni dokud se to znovu nevysralo, musim uznat ze si me ted na klidu moc nepridal

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
podle me to mas zavzdusneny a to kvuli tomu, ze mas diru v topeni - proto se ti mlzi okna.
jeste chvili s tim budes jezdit v tomto stavu a muzes zacit rovnou resit hlavu + tesneni
na zacatek bych do toho nalil sracku na utesneni chladice, poradne odvzdusnil (M20 ma myslim 2 odvzdusnovaky - na termostatu a na chladici) a vyzkousel jak to bude drzet. je velka sance, ze to bude ok. ale ne na trvalo, ta zalepovaci sracka na chladic nedrzi vecne ...
jeste chvili s tim budes jezdit v tomto stavu a muzes zacit rovnou resit hlavu + tesneni
na zacatek bych do toho nalil sracku na utesneni chladice, poradne odvzdusnil (M20 ma myslim 2 odvzdusnovaky - na termostatu a na chladici) a vyzkousel jak to bude drzet. je velka sance, ze to bude ok. ale ne na trvalo, ta zalepovaci sracka na chladic nedrzi vecne ...