Stránka 1 z 2
Napsal: úte 25.11.2008 19:02
od sominek
kluci poraďte mi prosím...
docela dost se mi mlží okna. když pustím topení tak se "pomalu" zbavím jen čelního a předních...
jestli neprolíná topení nevím jak to poznám...
a taky jestli to třeba nemá něco společnýho s tím že to auto prostě pořádně netopí...
a ještě nevím proč ale v kufru v pravo jak je ta malá přihrádka tak se mi tam dostává voda - taky nevím jak protože těsnění je dobrý a nikde okolo není nic mokrýho...
dík
Napsal: úte 25.11.2008 19:34
od tds
to mlžení má na svědomí ta voda v autě když začneš topit tak se odpařuje a mlží se okna, teda mimo jiné.jinak to může být zasranej pylovej filtr, a také malej výkon topení.
Napsal: úte 25.11.2008 19:44
od sominek
nakláněl bych se na 99% na ten výkon topení - protože mi to netopí... ventilátor dělá bordel a nevím co ještě...
Napsal: úte 25.11.2008 19:48
od Rejchy
Tak se mkni pod ten plast u stěračů jestly tam nemáš listí a pod. A pokud máš pilový filtr tak ho taky zkoukni.
Napsal: úte 25.11.2008 20:25
od j3ykobim
Spíš bych to tipoval na ten pylový filtr, ale u svých e34rek sem ho nenašel....., ale naštěstí se mi auta vůbec nemlží......., ale kolega má omegu a dokud ho nevyměnil, tak se mlžila.... jak brejle v sauně

Napsal: úte 25.11.2008 21:10
od Kubisek
Dělá mi to úplně to samé,mám taky e34,pilový filtr je dva týdny starej a dělá to pořad.V autě mám sucho teda jediná voda co tam je tak je na mých botách.Taky mě to dost sere,protože když vezu třeba dva lidi vzadu tak to neodmlžím ani h...o.To torpedo po stěračema jde demontovat nějak abych nepolámal ty čudle co ho drží?Jeden už jsem totiž zlomil

...Jinak se mi zdá že topení mi běží normálně...
Napsal: úte 25.11.2008 21:36
od Jawak
Pořádně odmastit okna ironem, povysávat vysavačem bordel z větráku, kontrola chladícího systému, odvzdušnit (za nastartovaného motoru), vyměnit termostat za 3 kila taky není špatné,..
Nebo po ruce hadr v autě a odmlžit hadrem

Napsal: úte 25.11.2008 22:45
od sominek
Jawak píše:Pořádně odmastit okna ironem, povysávat vysavačem bordel z větráku, kontrola chladícího systému, odvzdušnit (za nastartovaného motoru), vyměnit termostat za 3 kila taky není špatné,..
Nebo po ruce hadr v autě a odmlžit hadrem

no jo to odvzdušnění by to taky mohlo být ale jak odvzdušním? Player mi radil že stačí mačkat hadice, nevím no, sice trochu vody zmyzlo tak jsem dolil ale měli by být někde odvzdušnovací šrouby ne? nebo aspon jeden...
termostat jsem vyměnil
poraď pls
Napsal: stř 26.11.2008 00:25
od Jawak
-U motorů M50 (24V) je odvzdušňovací šroub vedle víčka na nalévání vody na chladiči.
-U motorů M20 (12V) na víčku termostatu, takový rezatý "červ" se závity (často praská)
-TDS se odvzdušnilo samo, dolil jsem jen vodu.
Máloválce neřeším..
Napsal: stř 26.11.2008 15:40
od tds
sominek píše:Jawak píše:Pořádně odmastit okna ironem, povysávat vysavačem bordel z větráku, kontrola chladícího systému, odvzdušnit (za nastartovaného motoru), vyměnit termostat za 3 kila taky není špatné,..
Nebo po ruce hadr v autě a odmlžit hadrem

no jo to odvzdušnění by to taky mohlo být ale jak odvzdušním? Player mi radil že stačí mačkat hadice, nevím no, sice trochu vody zmyzlo tak jsem dolil ale měli by být někde odvzdušnovací šrouby ne? nebo aspon jeden...
termostat jsem vyměnil
poraď pls
Z tvýho auta mám tak trochu pocit že je tam těsnění pod palicí v hajzlu nabo prasklá palice. jelikož pokud se to imrvére zavzdušnuje netopí to,podle mě to i tlakuje.jakou barvu má chladící směs? je čirá bez smradu spáleniny?nemizí resp.nepřibývá ti olej?
Napsal: stř 26.11.2008 18:57
od Kubisek
co to je ten iron?Dostanu ho koupit v drogerce?
Napsal: stř 26.11.2008 21:50
od BMWPower
Kubisek píše:co to je ten iron?Dostanu ho koupit v drogerce?
Na to stačí i normální sprej na čištění oken...

Napsal: stř 26.11.2008 21:51
od BMWPower
Jinak kdyby ti někde teklo topení tak bys v autě po zapnutí cítil smrad z nemrzky.
Napsal: stř 26.11.2008 22:49
od sominek
právě že tds... nevím vůbec... možný podle může být i to že třeba prolíná topení... nebo ne?
nemrzka nikde není cítit ani jinej zápach v autě...
a když jsem měnil termostat v vypustil jsem nemrzku tak byla jak nová, pak ale když jsem vyndal termostat tak jsem vycucl asi 2dcl vody ještě přímo z motoru a na ní už byly olejový skvrnky - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
Napsal: čtv 27.11.2008 08:55
od Strosek
sominek píše:... - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
Dělala se hlava a těsnění - a zkontrolovali rovinnost bloku ?
Podle mě máš hrbolatou plochu bloku = to je ten problém. Musí se zase sundat hlava, nechat srovnat hlavu, blok !!!, nový těsnění, šrouby,...
Měli by to udělat ty borci, co ti dělali hlavu v rámci záruky.
Ale můžu se mejlit. Nechci tě strašit.
Napsal: čtv 27.11.2008 11:20
od troutny
Strosek píše:sominek píše:... - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
Dělala se hlava a těsnění - a zkontrolovali rovinnost bloku ?
Podle mě máš hrbolatou plochu bloku = to je ten problém. Musí se zase sundat hlava, nechat srovnat hlavu, blok !!!, nový těsnění, šrouby,...
Měli by to udělat ty borci, co ti dělali hlavu v rámci záruky.
Ale můžu se mejlit. Nechci tě strašit.
Jenže srovnat blok jak?Pokud strojně,což je nejpřesnější,tak musíš vyndat ty střeva z bloku,kliku a písty a ostatní kvůli bordelu co tam nalítá ,aby to mohli lépe vyčistit od pilin,ale to bude stát raketu.
Nebo si to myslel zaškrabat škrabákem růčo tu dosedací plochu bloku válců?
Napsal: čtv 27.11.2008 12:00
od Strosek
troutny píše:
Jenže srovnat blok jak?Pokud strojně,což je nejpřesnější,tak musíš vyndat ty střeva z bloku,kliku a písty a ostatní kvůli bordelu co tam nalítá ,aby to mohli lépe vyčistit od pilin,ale to bude stát raketu.
Nebo si to myslel zaškrabat škrabákem růčo tu dosedací plochu bloku válců?
To je jejich problém. Měli to udělat pořádně hned na po 1. .
Jistě, že když se to bude brousit, tak musí všechno kromě kliky ven.
Když se to bude zaškrabávat, tak to musí zase dělat borec - každej neumí dobře zaškrabávat.
Ať tak či tak - blok se srovnat musí, pokud je převýšení větší než je přípustný.
V oblasti šteftů jsou většinou "kopečky" ,... těsnění to nevyrovná.
Než se pustí do větších akcí, je samozřejmě potřeba se ujistit, že to není něčím jiným.
Napsal: čtv 27.11.2008 13:28
od tds
No pokud je nemrzka čistá a neubývá tak to bude nejspíš v pořádku, hele zkus ještě profouknout tu malinkatou hadičku jak vede zvrchu chladiče do expansky, někdy se stane že se zasere a pak se to neovzdušní.pak dej vědět.Jinak blok je litinovej pokud by ten byl křivej tak ámen, ale to by před tím musela být palice rozthraná na sračku

. to těsnění a hlava budou nejspíš v pořádku.(blok určitě taky)
Napsal: čtv 27.11.2008 13:56
od Strosek
tds píše:...Jinak blok je litinovej pokud by ten byl křivej tak ámen, ale to by před tím musela být palice rozthraná na sračku

. to těsnění a hlava budou nejspíš v pořádku.(blok určitě taky)
Měl jsem to u M50 - tam je blok taky litinovej. Jak se sundavá hlava, blok se taky musí kontrolovat. Není to závislý na nějakým vařením, popraskanejch hlavách, nohách,...
Prostě tam dojde k tzv. tečení - materiál vlivem rozdílů teplot a namáháním v závitech šteftů povolí - udělaj se kopečky a prohlubně,...
Napsal: čtv 27.11.2008 14:43
od tds
Pokud se blok nezkřivý(vlivem teploty) tak mu z 99% nic není.ale nebudu se hádat,já osobně jsem se s tím ještě nesetkal.pokud je blok vyrezlej nebo podobně tak to není vlivem ničeho jiného jak špatném poměru nemzky, dlouho vadným těsněním apod.kopečky ano ale to lze jednoduše odškrábnout a začistit ostrou špachtlí a vyleštit jemným smirkem to je jasný, ale díry které by nevyrovnalo těsnění sem ještě neviděl a to jsem dělal palice na autech co něměli daleko do půl mega km.