Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
mlžení oken e34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: úte 08.07.2008 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 1613
- Kontaktovat uživatele:
kluci poraďte mi prosím...
docela dost se mi mlží okna. když pustím topení tak se "pomalu" zbavím jen čelního a předních...
jestli neprolíná topení nevím jak to poznám...
a taky jestli to třeba nemá něco společnýho s tím že to auto prostě pořádně netopí...
a ještě nevím proč ale v kufru v pravo jak je ta malá přihrádka tak se mi tam dostává voda - taky nevím jak protože těsnění je dobrý a nikde okolo není nic mokrýho...
dík
docela dost se mi mlží okna. když pustím topení tak se "pomalu" zbavím jen čelního a předních...
jestli neprolíná topení nevím jak to poznám...
a taky jestli to třeba nemá něco společnýho s tím že to auto prostě pořádně netopí...
a ještě nevím proč ale v kufru v pravo jak je ta malá přihrádka tak se mi tam dostává voda - taky nevím jak protože těsnění je dobrý a nikde okolo není nic mokrýho...
dík
Dělá mi to úplně to samé,mám taky e34,pilový filtr je dva týdny starej a dělá to pořad.V autě mám sucho teda jediná voda co tam je tak je na mých botách.Taky mě to dost sere,protože když vezu třeba dva lidi vzadu tak to neodmlžím ani h...o.To torpedo po stěračema jde demontovat nějak abych nepolámal ty čudle co ho drží?Jeden už jsem totiž zlomil
...Jinak se mi zdá že topení mi běží normálně...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: úte 08.07.2008 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 1613
- Kontaktovat uživatele:
no jo to odvzdušnění by to taky mohlo být ale jak odvzdušním? Player mi radil že stačí mačkat hadice, nevím no, sice trochu vody zmyzlo tak jsem dolil ale měli by být někde odvzdušnovací šrouby ne? nebo aspon jeden...Jawak píše:Pořádně odmastit okna ironem, povysávat vysavačem bordel z větráku, kontrola chladícího systému, odvzdušnit (za nastartovaného motoru), vyměnit termostat za 3 kila taky není špatné,..
Nebo po ruce hadr v autě a odmlžit hadrem
termostat jsem vyměnil
poraď pls
Z tvýho auta mám tak trochu pocit že je tam těsnění pod palicí v hajzlu nabo prasklá palice. jelikož pokud se to imrvére zavzdušnuje netopí to,podle mě to i tlakuje.jakou barvu má chladící směs? je čirá bez smradu spáleniny?nemizí resp.nepřibývá ti olej?sominek píše:no jo to odvzdušnění by to taky mohlo být ale jak odvzdušním? Player mi radil že stačí mačkat hadice, nevím no, sice trochu vody zmyzlo tak jsem dolil ale měli by být někde odvzdušnovací šrouby ne? nebo aspon jeden...Jawak píše:Pořádně odmastit okna ironem, povysávat vysavačem bordel z větráku, kontrola chladícího systému, odvzdušnit (za nastartovaného motoru), vyměnit termostat za 3 kila taky není špatné,..
Nebo po ruce hadr v autě a odmlžit hadrem
termostat jsem vyměnil
poraď pls
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: úte 08.07.2008 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 1613
- Kontaktovat uživatele:
právě že tds... nevím vůbec... možný podle může být i to že třeba prolíná topení... nebo ne?
nemrzka nikde není cítit ani jinej zápach v autě...
a když jsem měnil termostat v vypustil jsem nemrzku tak byla jak nová, pak ale když jsem vyndal termostat tak jsem vycucl asi 2dcl vody ještě přímo z motoru a na ní už byly olejový skvrnky - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
nemrzka nikde není cítit ani jinej zápach v autě...
a když jsem měnil termostat v vypustil jsem nemrzku tak byla jak nová, pak ale když jsem vyndal termostat tak jsem vycucl asi 2dcl vody ještě přímo z motoru a na ní už byly olejový skvrnky - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
sominek píše:... - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
Dělala se hlava a těsnění - a zkontrolovali rovinnost bloku ?
Podle mě máš hrbolatou plochu bloku = to je ten problém. Musí se zase sundat hlava, nechat srovnat hlavu, blok !!!, nový těsnění, šrouby,...
Měli by to udělat ty borci, co ti dělali hlavu v rámci záruky.
Ale můžu se mejlit. Nechci tě strašit.
Strosek píše:sominek píše:... - akorát teda nevím protože loni se dělala hlava aj těsnění - leda že by ti co to dělali nevypustili všechnu předchozí vodu z motoru a něco tam zůstalo...
Dělala se hlava a těsnění - a zkontrolovali rovinnost bloku ?
Podle mě máš hrbolatou plochu bloku = to je ten problém. Musí se zase sundat hlava, nechat srovnat hlavu, blok !!!, nový těsnění, šrouby,...
Měli by to udělat ty borci, co ti dělali hlavu v rámci záruky.
Ale můžu se mejlit. Nechci tě strašit.
Jenže srovnat blok jak?Pokud strojně,což je nejpřesnější,tak musíš vyndat ty střeva z bloku,kliku a písty a ostatní kvůli bordelu co tam nalítá ,aby to mohli lépe vyčistit od pilin,ale to bude stát raketu.
Nebo si to myslel zaškrabat škrabákem růčo tu dosedací plochu bloku válců?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
To je jejich problém. Měli to udělat pořádně hned na po 1. .troutny píše: Jenže srovnat blok jak?Pokud strojně,což je nejpřesnější,tak musíš vyndat ty střeva z bloku,kliku a písty a ostatní kvůli bordelu co tam nalítá ,aby to mohli lépe vyčistit od pilin,ale to bude stát raketu.
Nebo si to myslel zaškrabat škrabákem růčo tu dosedací plochu bloku válců?
Jistě, že když se to bude brousit, tak musí všechno kromě kliky ven.
Když se to bude zaškrabávat, tak to musí zase dělat borec - každej neumí dobře zaškrabávat.
Ať tak či tak - blok se srovnat musí, pokud je převýšení větší než je přípustný.
V oblasti šteftů jsou většinou "kopečky" ,... těsnění to nevyrovná.
Než se pustí do větších akcí, je samozřejmě potřeba se ujistit, že to není něčím jiným.
No pokud je nemrzka čistá a neubývá tak to bude nejspíš v pořádku, hele zkus ještě profouknout tu malinkatou hadičku jak vede zvrchu chladiče do expansky, někdy se stane že se zasere a pak se to neovzdušní.pak dej vědět.Jinak blok je litinovej pokud by ten byl křivej tak ámen, ale to by před tím musela být palice rozthraná na sračku
. to těsnění a hlava budou nejspíš v pořádku.(blok určitě taky)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Měl jsem to u M50 - tam je blok taky litinovej. Jak se sundavá hlava, blok se taky musí kontrolovat. Není to závislý na nějakým vařením, popraskanejch hlavách, nohách,...tds píše:...Jinak blok je litinovej pokud by ten byl křivej tak ámen, ale to by před tím musela být palice rozthraná na sračku. to těsnění a hlava budou nejspíš v pořádku.(blok určitě taky)
Prostě tam dojde k tzv. tečení - materiál vlivem rozdílů teplot a namáháním v závitech šteftů povolí - udělaj se kopečky a prohlubně,...
Pokud se blok nezkřivý(vlivem teploty) tak mu z 99% nic není.ale nebudu se hádat,já osobně jsem se s tím ještě nesetkal.pokud je blok vyrezlej nebo podobně tak to není vlivem ničeho jiného jak špatném poměru nemzky, dlouho vadným těsněním apod.kopečky ano ale to lze jednoduše odškrábnout a začistit ostrou špachtlí a vyleštit jemným smirkem to je jasný, ale díry které by nevyrovnalo těsnění sem ještě neviděl a to jsem dělal palice na autech co něměli daleko do půl mega km.