Stránka 1 z 2

Napsal: úte 25.11.2008 15:13
od PAULI
Nevíte někdo, jak to funguje? Na display je Timer1 a Timer2, pokud chci aby auto bylo vyhřáté dejme tomu v 7hod, co mám a jak zapnout?Pokud zapnu Timer1 na 6.40hod, tak to fouká jen studeně a fouká to tak 20min.Nevíte někdo, jak se to nastavuje?Předem díky.
Chtělo by to manuál, ale ten se mi nějak nedaří sehnat. :cry:

Napsal: úte 25.11.2008 15:16
od airbone
PAULI píše:Nevíte někdo, jak to funguje? Na display je Timer1 a Timer2, pokud chci aby auto bylo vyhřáté dejme tomu v 6hod, co mám a jak zapnout?pokud zapnu Timer1 na 6.40hod, tak to fouká jen studeně.Nevíte někdo, jak se to nastavuje?Předem díky.
Chtělo by to manuál, ale ten se mi nějak nedaří sehnat. :cry:
To su dva nezavisle casovace. Timer 1 napr na rano a Timer 2 na vecer. Ak ti to fuka len studeny vzduch, tak bude problem v topeni samotnom, ze sa ani nerozbehne (len ventilator). Asi zhaviacia sviecka alebo nieco podobne. Uz sa to tu na fore parkrat myslim riesilo. Dokonca mne sa vcera stalo, ze mi nabehlo normalne a fukalo teply vzduch a potom akoby vypadlo a uz isiel len studeny vzduch. Pripajal som ohrievac vody na siet, a ked pokleslo napatie, tak to nejako "vyhaslo".... Ale dnes rano uz bezalo zas ok.

Napsal: úte 25.11.2008 15:17
od P-J
A máš opravdu nezávislé topení? Nemáš jenom větrání?

Napsal: úte 25.11.2008 15:28
od mari
Kdysi jsem sem dával fotky k webastu, i origo manuál v Němčině. Pokud máš nastaven časovač 1 třeba na 6 hodin ráno tak v 6 se zapne topení a běží zhruba 20 min a pak samo vypne aby se nevybila baterka. Pokud přídeš do auta a máš tam zimu nebo pokud fouká furt studenej vzduch tak ti topení nenaskočí,furt to jakoby přeskakuje, má to samostatnou žhavičku která je v hajzlu a nepodpálí bufik. Měl jsem stejnej problém u TDS. Vyzkoušej nastavit hodiny když bude motor trochu ohřátej a uvidíš jak to naskočí a bude krásně topit.

Napsal: úte 25.11.2008 15:38
od PAULI
P-J píše:A máš opravdu nezávislé topení? Nemáš jenom větrání?
jak to poznám? :D
Pokud nastavím ten Timer, tak se mi rozsvítí po ovladačem ventilátoru červeně kontrolka ventilátoru. :?

Napsal: úte 25.11.2008 15:42
od PAULI
mari píše:Kdysi jsem sem dával fotky k webastu, i origo manuál v Němčině. Pokud máš nastaven časovač 1 třeba na 6 hodin ráno tak v 6 se zapne topení a běží zhruba 20 min a pak samo vypne aby se nevybila baterka. Pokud přídeš do auta a máš tam zimu nebo pokud fouká furt studenej vzduch tak ti topení nenaskočí,furt to jakoby přeskakuje, má to samostatnou žhavičku která je v hajzlu a nepodpálí bufik. Měl jsem stejnej problém u TDS. Vyzkoušej nastavit hodiny když bude motor trochu ohřátej a uvidíš jak to naskočí a bude krásně topit.
Ok já auto sice kupoval v DE, ale veškerou dokumentaci mám v Italštině.Asi dovoz do DE z IT a pak do ČR.Fakt nechápu toho debila, co si objednával auto, že si nezaplatil vyhřívaný židle.Vždyť Itálie má podobný klimatický podmínky jako Čr, myslím v zimě.Možná i horší. :roll:

Napsal: úte 25.11.2008 15:43
od PAULI
PAULI píše:
P-J píše:A máš opravdu nezávislé topení? Nemáš jenom větrání?
jak to poznám? :D
Pokud nastavím ten Timer, tak se mi rozsvítí po ovladačem ventilátoru červeně kontrolka ventilátoru. :?
Pro info je to E61...

Napsal: úte 25.11.2008 15:50
od mari
Já nemůžu otevřít obrázky s ovladačem toho topení, zkusim ti to zítra poslat. Já tam měl asi 4 čudliky neměl jsem dálkovej ovladač. jeden byl 1, druhej 2, třetí byl obr. s hodinama na štelování hodin, a další byl s plamínkem na okamžitý zapnutí topení. Ten TIMER 1 a 2 se šteloval tak že si podržel třeba 1, našteloval v kolik chceš aby zaplo a hotovo.

Napsal: úte 25.11.2008 18:48
od P-J
PAULI píše:
P-J píše:A máš opravdu nezávislé topení? Nemáš jenom větrání?
jak to poznám? :D
Podíváš se do seznamu výbavy vozidla.... :wink:

Napsal: úte 25.11.2008 18:50
od airbone
mne sa nezavisle vetranie neda casovat cez timer, len spustit napriamo. A webasto mam origo od vyroby.

Napsal: úte 25.11.2008 19:56
od Rejchy
Ok já auto sice kupoval v DE, ale veškerou dokumentaci mám v Italštině.Asi dovoz do DE z IT a pak do ČR.Fakt nechápu toho debila, co si objednával auto, že si nezaplatil vyhřívaný židle.Vždyť Itálie má podobný klimatický podmínky jako Čr, myslím v zimě.Možná i horší. :roll:[/quote]

Italové si nepřiplácejí vyhřívané sedadla skoro nikdy,asi se bojej o spermie :lol:

Napsal: úte 25.11.2008 22:57
od joshua666666
Rejchy píše:Ok já auto sice kupoval v DE, ale veškerou dokumentaci mám v Italštině.Asi dovoz do DE z IT a pak do ČR.Fakt nechápu toho debila, co si objednával auto, že si nezaplatil vyhřívaný židle.Vždyť Itálie má podobný klimatický podmínky jako Čr, myslím v zimě.Možná i horší. :roll:
Italové si nepřiplácejí vyhřívané sedadla skoro nikdy,asi se bojej o spermie :lol:[/quote]

Mam rovnaký problém autíčko dovezené z Talianska v plnej palbe ,teda okrem toho že Talián neojednal vyhrievanie sedačiek asi to bude fakt v nich. :?

Napsal: ned 30.11.2008 16:09
od Bulda
proc tady resite sedacky

ja to nastavim a fouka mi to studene a kdyz sem tetkon pprijel motor teplej tak to stejne fouka studene cekam na kamose az mi vymaze komplet pamet zavad a pak to zacnu resit sere mi to

kolik stoji ta svicka kde se nachazi da se promerit cim by to jeste mohlo byt

Napsal: ned 07.12.2008 21:24
od pindour
pokud jde nastavit ventilace a auto má příhřev, tak stačí naprogramovat jednotku a je z toho i plnohodnotný nezávislý topení, stojí to cca 1000kč.

Napsal: ned 07.12.2008 22:33
od Bulda
a vis kde

Napsal: pon 08.12.2008 03:45
od airbone
pindour píše:pokud jde nastavit ventilace a auto má příhřev, tak stačí naprogramovat jednotku a je z toho i plnohodnotný nezávislý topení, stojí to cca 1000kč.
Mas recht.
Staci zohnat niekoho co sa vyzna v programovani cez NCS EXPERT a ma prislusny interface (INPA). Uz skor som pisal v inej teme, ze to je len softwarova zalezitost, ale nejako mi nikto neveril.

Napsal: pon 08.12.2008 10:54
od pindour
airbone píše:
pindour píše:pokud jde nastavit ventilace a auto má příhřev, tak stačí naprogramovat jednotku a je z toho i plnohodnotný nezávislý topení, stojí to cca 1000kč.
Mas recht.
Staci zohnat niekoho co sa vyzna v programovani cez NCS EXPERT a ma prislusny interface (INPA). Uz skor som pisal v inej teme, ze to je len softwarova zalezitost, ale nejako mi nikto neveril.
já sem po tím pátral a minulej pátek sem si to nechal udělat a je to paráda :)

Napsal: pon 08.12.2008 16:37
od Hyri
takze cez dis to pojde

Napsal: pon 08.12.2008 18:23
od pindour
Hyri píše:takze cez dis to pojde
jj, jde

Napsal: pon 08.12.2008 19:52
od pazoutek
Rád bych přátele věděl co to mám v tý káře já. Mám k tomu dálkáč, časování a když to zapnu krásně to vyhřeje. Jen mi není jasný jak to pracuje a jestli se s tím dá topit "celou noc" :lol: Protože v návodu píšou, že by se to mělo pouštět maximálně jednou mezi starty a němělo by to běžet více jak půl hodinky aby to nevymlátilo bakterku. Taky by mě zajmalo jestli to žere benzín (523i), nebo trávu? Přece jenom jsem v tom nezkušený!! :oops: Ale je to teda super