Stránka 1 z 1

Napsal: stř 05.11.2008 18:19
od berkelay
V neděli jsem se vrátil z minisrazu v Děčíně, zamknu auto centrálem přes zámek kufru - předevčírem příjdu k autu a chci ho odemknout také přes zámek kufru a nic, otevřu jen kufr ale centrál je mrtvej. Auto musím odemykat přes zámek kufru proto, že předchozí majitel byl hovado a pro mě z nepochopitelného důvodu přes kliky dveří a zámky nalepil karbonovou fólii. Bohužel, dnes jsem zjitil že pod tou karbonovou fólií jsou zámky zalité nějakou pryskyřicí, takže majitel byl hovado na druhou a já mám teď poškrábané obě kliky, protože jsem se nasranej snažil ten nesmysl odstranit a vyrejpat. Výsledek je takový, že se dostanu jen do kufru, fintu s nadzvednutím kliky dveří do poloviny a odemknutí nemůžu použít, protože klíč nemám kam strčit a dálkový centrál nemám, protože jsem lempl a nedokázal jsem si vybrat dálku s ovladačem, který by mi vyhovoval (většina vypadá jako z čínské tržnice) a možná mi odemykání přes kufr zatím vyhovovalo (stejně nejdříve naložím/vyložím nákup/zavazadla takže kufr otvírám/zavírám jako první nebo poslední dveře).

Věděl by tedy někdo, jak se nedestruktivně dostat do auta, když:
1) zadní sedačky v mé e34 nejdou složit
2) je jen jedna díra, kam ho můžu strčit (klíč do kufru :-) )


na e30.cz někdo psal, že mu uhnily dráty na zámku, co vedou k centrálu, ale jednalo se o zámek na dveřích a e30tku. Je možné, že se to stalo se zámkem kufru a na e34 ?

Díky za jakoukoliv radu

Napsal: stř 05.11.2008 18:31
od Jurnec
Zkoušel si tu pryskyřicí třeba něčim nahřát a by se roztekla,nebo ju zkusit rozpustit nějakym rozpouštědlem.

Napsal: stř 05.11.2008 19:45
od BMWX5power
to vypadá na tvrdý oříšek

v nejhoržim mě napadá narexka a nový dveře :lol:

Napsal: stř 05.11.2008 19:46
od BMWX5power
s tou narexkou ma skušenosti frantisek939 ten jednu e34 celou rozřezával

Napsal: stř 05.11.2008 21:33
od Tashiro
petr-p10 píše:s tou narexkou ma skušenosti frantisek939 ten jednu e34 celou rozřezával


Zadní okno na dveřích, totě výjde levněji a rovnou udělat nový zámky.

Napsal: stř 05.11.2008 23:12
od John
poodehnout dveře a drátem otevřít, trocha trpělivosti a dá se to.

Napsal: stř 05.11.2008 23:27
od berkelay
John píše:poodehnout dveře a drátem otevřít, trocha trpělivosti a dá se to.


potřebuju víc info :-)

a mám tahat za ten čudl nebo za tu rukojeť jak otvírám dveře zevnitř ? Dá se místo drátu použít éčková struna od kytary ? Jiný dlouhý drát tady nemám :-)

Napsal: čtv 06.11.2008 10:50
od vilejs
dalkovy ovladac od TV, nebo hajzlovej zvon :D uz si to otevrel? ja jen ci sys rozbil okno? ja jsem totiz rozbijel jednou,luxovani bylo drahsi jak nove auto :D

Napsal: čtv 06.11.2008 13:09
od John
udělej si háček a zatáhni za "rukojeť" otvírání dveří, nemělo by to mít dvojité zámky

Napsal: čtv 06.11.2008 14:45
od Holly
Tak jestli máš skivak tak vysvětli nějakýmu malýmu děcku že tam je schovaná tatranka a že ji najde když tam vleze a zatáhne za ten černej věc na dveřích;)
Ty dráty bych zkusil jako první, na tom ohybu kufru. Kde máš baterku??vzadu pod sedadlem??

Napsal: čtv 06.11.2008 18:34
od berkelay
zítra vyzkouším ty kontektory v zámku kufru, jestli to nepomůže tak rozeberu drátěné ramínko a udělám z toho doufám něco, s čím nadvednu ten čudl na dveřích nebo zatáhnu za kliku ze vnitř. Nějaké dvojté zamčení to nemá. Když mi to nepůjde, tak zavolám autozámečníkovi, ten by to měl podle niformací za 250-500kč otevřít bez problému. Kdybych si měl rozbít sklo, tak bych u toho asi brečel jak malej kluk :) . Hlavně bych pak zjistil, že je tedy KO centrál a než ho seženu, tak bych měl místo skla igelit a to je stejné, jako odemčené auto. Jinak baterku mám pod zadním sedadlem. Držte mi palce, zítra to rozlousknu :-)

Napsal: čtv 06.11.2008 18:49
od shadou
možná hloupá otázka
máš živou baterku?

pokud ano a otevřeš kufr tak se dostaneš i k servu centrálu a sepneš kontakt
pokud ne připoj auto na náhradní zdroj a jen znovu odemkni .

apropo co je to za auto?

Napsal: čtv 06.11.2008 19:20
od Holly
shadou píše:možná hloupá otázka
máš živou baterku?

pokud ano a otevřeš kufr tak se dostaneš i k servu centrálu a sepneš kontakt
pokud ne připoj auto na náhradní zdroj a jen znovu odemkni .

apropo co je to za auto?


Přesně tak, proto sem se ptal kde máš baterku a jestli máš skivak, pokud to nepude tak ani tak tak je ještě možnost se natáhnout, zašmátrat pod sedadlem a zkusit nacvaknout nabíječku a pak zkusit otevřít znova, popřípadě zkusit zakvedlat s ŘJ centrálu. Ale pokavaď se dostaneš do kufru tak bych zkusil dráty a ty finty co psal shadou.

Napsal: ned 09.11.2008 13:35
od berkelay
takže do auta jsem se dostal, ale problém má ještě pokračování:

Zjistil jsem, že servo a zámek na kufru jsou OK. Zámkem se dá centrálem auto zamknout, ale už jej neodemknu. Rozdělal jsem tedy konektor na servomotoru centrálu v kufru a podle zapojení ETM jsem nejdříve spojil dráty, které odemčené auto zamknou - podařilo se. Pak jsem spojil dráty, které auto odemknou, ale nic se nestalo, centrál neodemknul. Tak jsem tedy šel ke dveřím řidiče a vytáhnul čudl ve dveřích, auto se odemklo ale hned zase zamklo. Vrátil jsem se tedy k tomu kontektoru v kufru a podržel jsem odemykací dráty na cca 4s, pak šel opět ke dveřím, vytýhnul čudl a centrál už odemknul všechny dveře.
Z toho mi tedy vychází, že vodiče na zamykání a odemykání ze serva (a servo samotné) v kufru jsou taky OK, protože potřebovali ten cca 4sec. impulz na odemčení/zamčení. Jen teda nechápu, proč se mi auto i tak prostě neodemkne. Na zvedání a zasunování čudla ve dveřích řidiče reaguje v pořádku. Jestli někoho něco napadne, tak budu moc rád za další pomoc. Přikládám schémata zapojení z ETM:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned 09.11.2008 15:56
od berkelay
snažil jsem se v těch obrázcích nějak vyznat a vychází mi z toho, že pro mě jsou důležité části (nevím, jak to jinak nazvat) s písmeny "L" a "C". Podle mě se to tím servem v kuftru neodemkne proto, že na "C" do General Module nedojde impulz (nebo napětí ? má e34tka otvírání záporným impulzem ?). Další věc, které jsem si všiml je ta, že podle toho by mělo fungovat odemykání centrálu i ze dveří spolujezdce, a to mě nefunguje, tzn. že ani z "L" nedojde impulz z/do "C" a tím ani na vstup 17 v General Module. Ale trochu mě mate výstup "3" na Relay Module, protože tam to vypadá, že taky něco vstupuje na "17" v General module. A tam to možná bude, protože v tom Relay Module je to spojené s výstupem "H" a ten je zase podel mě napájení serva centrálu (odemknutí, G je asi pro zamknutí) pro řidičovy a spolujezdovy dveře. Ach jo :)

EDIT: jo a ještě mě napadá, když spojím "J" na posledním schématu s drátem X311 (je červenočerný a jde z pojistky F31 7.5A) dalo by se to tím otevřít ? Protože "J" = "H" a to by mohlo tomu servu v řidičových dveřích ten impulz dát. Jen se ptám, abych něco nevyšlusoval. Snad se tady najde nějaký lektrikář....

Napsal: pon 17.11.2008 01:04
od shadou
Přišels na to co tomu je?

Napsal: úte 18.11.2008 15:13
od berkelay
nepřišel... :-) šťoural jsem se v tom co to šlo, ale po třech hodinách skákání kolem auta s multimetrem a odizolování svazků (ještě teď mám z toho ulepené prsty) jsem rezignoval. V drátu, co vede ze zámku kufru to není, proměřil jsem ho, je OK, raději jsem ho na zkoušku nastavil jiným drátem téměř až k RJ co je pod sedadlem, a furt nic, takže nalomený nebude. Výtáhnul jsem rélé modul centrálu, propájel relátka (čekal jsem možný problém jako v LKM modulu), proměřil, ale vše ok. Už bohužel nemám čas rozebírat dveře u spolujezdce a zkoušet dráty tam takže auto půjde k autoelektrikáří ať to tam projde, navíc toho využiju a nechám zapojit DO od Fxe z dolej-olej.cz. Ale jedno plus mé pátrání mělo, předchozí majitel zřejmě vyměňoval některé pojistky pod zadním sedadlem (vyhřívání sedaček, zesilovač atd.) a např. pojistku 7,5A 12V nahradil 15A 32V... takže jsem je raděj všechny vyměnil na hodnoty jaké mají mít.

Napsal: úte 18.11.2008 15:53
od shadou
dej vědět jak si dopad a co za to mohlo
mě napadl jen ten RM modul
centrál na E34 je ta největší slabost auta
hodně zdaru