Stránka 1 z 1
Napsal: pát 31.10.2008 07:40
od PavelP
Zdravím,potřeboval bych schéma zapojení pro německou zásuvku pro vlek a proč a na co je do ní přivedeno 12 drátů ? Potřebuji dát na auto naší zásuvku .Už jsem to zkoušel najít a přepojit ale svítí mě to jak barevná hudba.
PavelP
Napsal: pát 31.10.2008 15:07
od Vlasta
PavelP píše:Zdravím,potřeboval bych schéma zapojení pro německou zásuvku pro vlek a proč a na co je do ní přivedeno 12 drátů ? Potřebuji dát na auto naší zásuvku .Už jsem to zkoušel najít a přepojit ale svítí mě to jak barevná hudba.
PavelP
Prodává se redukce, v karavanšopu nebo kde prodávají vleky nebo tažná zařízení.

Napsal: pát 31.10.2008 21:17
od Cossie
Nebo ji kup přímo v BMW cca 550 Kč

Napsal: sob 01.11.2008 23:04
od matal
Koupil jsem redukci za 200kč v mototechně..

Napsal: ned 02.11.2008 03:01
od kavanda
taky jsem majitelem této a přímo origo i tz

Napsal: ned 02.11.2008 14:17
od stallker
v kelly od bosalu 290,-
Napsal: ned 02.11.2008 23:49
od PavelP
Díky za odpovědi kamarádi,ale já jsem byl rychlejší a německou zásuvku jsem zkrátka v zápalu boje ustřihl a pak jsem na to čuměl jak němec na orloj - Hle 12 drátů

Jak je nacpat do české 7dmi pólové zásuvky
Já se s tím nějak poperu,další rady byly - že tato zásuvka je pro bydlík.
PP
Napsal: pon 03.11.2008 02:09
od airbone
zbytocne si to strihal. Ja mam tiez taku zasuvku a neda sa povedat zeby bola nemecka. V nemecku som si poziciaval prives s 7pol zasuvkou a poziciali mi aj tu redukciu. Myslim ze 12pol zasuvka je pre brzdeny prives alebo karavan, alebo sa mylim?
Napsal: pon 03.11.2008 06:53
od Vlasta
Napsal: pon 03.11.2008 07:46
od PavelP
Díky Vlasto
PP
Napsal: pon 03.11.2008 20:48
od Hanz
tak tu redukci jsem si slavnostne poridil asi pred rokem a zjistil, ze na tu moji nejde... po odriznuti "prebytecneho" plastu braniciho zasunuti jsem zjistil, ze fyzicky do sebe nejdou zasunout (asi prilis silne piny)...
Napsal: úte 04.11.2008 00:51
od PavelP
Už jsem to vyřešil,dal jsem tam 7mi pólovku pro naše standartní vleky.A jinak jsem to potřeboval pro svoje "pracovní chalupový auto" NISSAN TERRANO II 2,4i - dělník jak hovado
Už mě štvalo házet pytle cementu a dlaždičky do 540ky E 39iA.
Ještě jednou díky všem za rady.
pp