Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.10.2008 12:10
od Hanz
standard podvozek je sice komfortní, ale malinko "ožralej" v zatáčkách :-) dal jsem dozadu stabík z 535d (16mm) a oproti 12mm je to rozdíl podstatný... nicméně předek je pořád série, přemýšlím vzít e60 M5, který má o 2mm více, ale nevím, jestli to bude stačit s těma měkkýma obyč pružinama... AcS nebo H&R nikdo nedával?

Napsal: pon 27.10.2008 12:58
od Helldiver
Sice nemam E60, ale E34, ale myslim ze princip bude viac menej rovnaky. Ja som dal najvacsie stabiky ake sa do E34 origo daju zohnat (25mm predny z M5 a 20mm zadny z M5 Touring Nurburgring packet) a mam to prakticky na seriovom podvozku (Bilstein B4 + seriove pruziny vzadu a weitec -35mm vpredu, ale tie weitec pruziny su dost makke) ak neratam powerflexy vsade a som celkom spokojny, nejake obmedzenie komfortu som nepozoroval a auto sa naklana citelne menej + sa zmensila nedotacavost. Na e30tech fore sa to preberalo dost obsiahlo a ludia sa zhodli na tom ze ked jazdis po menej kvalitnych cestach a rozbitejsich okreskach, tak najlepsia kombinacia su prave tuhsie stabiky a maksi podvozok (co mozem potvrdit, na rozbitejsich okrskach je jazda celkom, fajn, seriovy podvozok pekne "filtruje" male nerovnosti, kde este stabiky moc nepracuju a pritom sa to vdaka nim moc nenaklana), samozrejme pri jazde na kvalitnom povrchu nic nenahradi tvrdy podvozok do ktoreho sa auto moze opriet.

Napsal: pon 10.11.2008 19:59
od Hanz
kua to nikdo netunite e60? :-)

Napsal: pon 10.11.2008 20:08
od prase007
Hanz píše:kua to nikdo netunite e60? :-)
no já to koupil se športpodvozkem a nemám zapotřebí si s tim nějak hrát :)