
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e60 stabilizátory?
standard podvozek je sice komfortní, ale malinko "ožralej" v zatáčkách
dal jsem dozadu stabík z 535d (16mm) a oproti 12mm je to rozdíl podstatný... nicméně předek je pořád série, přemýšlím vzít e60 M5, který má o 2mm více, ale nevím, jestli to bude stačit s těma měkkýma obyč pružinama... AcS nebo H&R nikdo nedával?

“Ability is what you're capable of doing.”
Sice nemam E60, ale E34, ale myslim ze princip bude viac menej rovnaky. Ja som dal najvacsie stabiky ake sa do E34 origo daju zohnat (25mm predny z M5 a 20mm zadny z M5 Touring Nurburgring packet) a mam to prakticky na seriovom podvozku (Bilstein B4 + seriove pruziny vzadu a weitec -35mm vpredu, ale tie weitec pruziny su dost makke) ak neratam powerflexy vsade a som celkom spokojny, nejake obmedzenie komfortu som nepozoroval a auto sa naklana citelne menej + sa zmensila nedotacavost. Na e30tech fore sa to preberalo dost obsiahlo a ludia sa zhodli na tom ze ked jazdis po menej kvalitnych cestach a rozbitejsich okreskach, tak najlepsia kombinacia su prave tuhsie stabiky a maksi podvozok (co mozem potvrdit, na rozbitejsich okrskach je jazda celkom, fajn, seriovy podvozok pekne "filtruje" male nerovnosti, kde este stabiky moc nepracuju a pritom sa to vdaka nim moc nenaklana), samozrejme pri jazde na kvalitnom povrchu nic nenahradi tvrdy podvozok do ktoreho sa auto moze opriet.