Stránka 1 z 2

Napsal: pát 03.10.2008 18:09
od Rejchy
Mám takový problém.Nechal jsem vyměnit motor u svého auta.Dával se tam motor z auta s manuálem,auto normálně dojelo do servisu.Teď se dal motor do auta s automatem,přehodil se motorový svazek,ale motor nenaskočí.Všechno je zapojené,nafta jde do čerpadla,ale z čerpadla ani kapka :?
Neví někdo čím to?

Napsal: pát 03.10.2008 18:14
od Brilantis
Není na čerpadle nějakej elekromagnetický ventil který vypíná výstup nafty do vstřiků?? U VW mi to blblo protože to ovládá imobilizér

Napsal: pát 03.10.2008 21:06
od Rejchy
Ten tam je,ale i když se do něj pustí proud na přímo,tak to naftu nedává.

Napsal: pát 03.10.2008 22:43
od fafejta
xx

Napsal: sob 04.10.2008 07:43
od Rejchy
Prosím tě co je EWS? A pokud to je ono,tak co s tím?

Napsal: sob 04.10.2008 11:11
od tds
ElektronischeWegfahrSperre- neboli Imobilizer

Napsal: sob 04.10.2008 12:20
od fafejta
xx

Napsal: sob 04.10.2008 19:48
od Rejchy
Tak je to vyřešeno,teda alespoň částečně.Přehodil jsem vršek čerpadla a motor chytnul.Jenomže teď to vůbec nejede.Na volnoběh to jde do otáček normálně,ale během jízdy se tomu vůbec nechce.Musím mít plyn furt na podlaze a proti kopci to stejně nejede.Navíc přestal fungovat tempomat.
Původně tam byl motor r.v.1996 a teď tam je r.v.1992.Ten vršek čerpadla byl trochu jiný,měl vývod na přepad jakoby z boční strany,ta původní co patřila k tomu motoru má vývod ze zhora.

Napsal: sob 04.10.2008 20:09
od fafejta
xx

Napsal: sob 04.10.2008 20:36
od Rejchy
Já jsem dal na motor 92 ten Stelwerk Z 96 a ř.j. 96 a právě to nejde za plynem.Takže musím dát ř.J. z 92? Nebude jiná když to byl manuál a teď je to automat?

Napsal: sob 04.10.2008 20:55
od fafejta
xx

Napsal: sob 04.10.2008 21:04
od Rejchy
Zítra se na to má podívat maník co seřizuje čerpadla,tak uvidím.Pokud to nepomže prubnu ještě tu ř.j.
To původní čerpadlo z .v.96 se mě tam dávat nechce,protože by muselo na přetěsnění,to moje z r.v.92 šlapal dobře.Tak uvidím.
Jo a když budu měnit tu ř.j. nebude se to muset nějak načíst na diagnostice?

Napsal: sob 04.10.2008 21:11
od Rejchy
Nevíš proč přestal fungovat tempomat? Byl v obou autech,může být rozdíl v páčkách?

Napsal: sob 04.10.2008 21:15
od fafejta
xx

Napsal: sob 04.10.2008 21:30
od fafejta
[xx

Napsal: sob 04.10.2008 21:47
od Rejchy
Naftu pustil až ten stellwerk 96 asi kvůli imobilizéru.
A ten tempomat jsem nechal původní 96,ale nechodí

Napsal: sob 04.10.2008 22:09
od fafejta
xx

Napsal: sob 04.10.2008 22:53
od Rejchy
Kontolka svítila furt,teď zhasíná během vteřiny.Teď to zase nechápu já :) Můžu to nechat tak jak to je,nebo tam musí přijít celé to čerpadlo?

Napsal: ned 05.10.2008 00:15
od fafejta
xx

Napsal: ned 05.10.2008 09:08
od Rejchy
Motorový svazek jsem nechal přehodit,ono by to ani na ten manuálovej nešlo.Teď mám motor,turbo,prostřední část a rozdělovací část čerpadla r.v.92.A elektrika,ř.j.,vršek čeradla a celé auto r.v.96.