Stránka 1 z 1

Napsal: pát 03.10.2008 13:27
od pitbulls
Kluci chtěl bych na svém e39 528i zvýšit výkon, poradí někdo jak by to šlo?

Napsal: pát 03.10.2008 13:39
od tds
koupit si 540. nee vážně. to nemá cenu jakkoli to upravovat stojí to lavinu a výsledek minimální.

Napsal: pát 03.10.2008 15:58
od LUKAJDA
jo jsem stejnyho názoru!!! mám taky 528 a v matu a není to uplně to ono, ale pokud je manuál tak je to hodně svižny autíčko!!! :D

ale taky mi vrtá hlavou, jaký by to bylo např s turbem a podobný věci!! ale to asi všechny kdo nemá turbo a není úplně spokojenej s výkonem 8)

Napsal: pát 03.10.2008 17:07
od libovka
To nechápu. :wink: BMW je klasika a ne nějaký auto na tuzení.Tak si kupte fakt tu 540 nebo M5.

Napsal: pát 03.10.2008 17:22
od Tashiro
Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:

Napsal: pát 03.10.2008 17:59
od Demostenes
Tashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni naklad :lol: Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.

A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.

Napsal: pon 06.10.2008 09:25
od pitbulls
No já chtěl 540i, ale manželka řekla, že máme malé dítě a nebudu si kupovat takhle velký obsah s velkým výkonem, abych se zabil :-)) Smůla, že :-) ,ale jinak díky za odpovědi.

Napsal: pon 06.10.2008 09:55
od Speedy20V
No přidáním kompresoru ti tahle německá firma - značkový upravce BMW udělá z tvého motoru asi 350PS a 420Nm a myslím že v klidu i víc... ale musíš mít love, ceny raději neuvádějí :)

Napsal: pon 06.10.2008 10:19
od airbone
Demostenes píše:
Tashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni naklad :lol: Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.

A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.
Plne suhlasim s tvojim nazorom. Je smutne ze trebars VW/SKODA do celkom velkeho auta ako je novy SUPERB zaradila aj benzinovy motor s objemom 1.4 :lol: 8O Najvacsi diesel aky auto dostane je 2.0TDI....
To hovori za vsetko.....

Napsal: pon 06.10.2008 10:23
od Tashiro
airbone píše:
Demostenes píše:
Tashiro píše:Se s tím ofounutím motoru v poslední době roztrhl pytel .... dyk to nejni normální to takhle tlakovat. Za chvíli bude 0,6 TDiCi Qaturbo 4AWD 12V aero se 150 Kw :roll: :roll: :roll:
Masy chteji nizky objem, protoze maji pocit, ze povinne ruceni je hlavni provozni naklad :lol: Je fakt, ze motor s turbem je o par procent ucinejsi a muze byt mensi, nez neco velkoobjemoveho, takze i lehci. Ale zase je to na ukor spolehlivosti a jizdnich vlastnosti. Ale to zrejme dneska nikoho nezajima, takze se automobilky prizpusobuji masam.
I to BMW uz vymeklo a rozhodlo se, ze vstoupi na tezce mainstreamovy trh (vetsi obrat, tedy vetsi zisky) a tedy jde dolu nejen cena, ale i kvalita. Tipuju, ze za par let to bude stejne jako v oblasti PC, kdy se behem cca 5 let temer smetl rozdil mezi kvalitni znackou a srackama. U aut to jen bude trvat dele, protoze narozdil od PC nejsou nove produkty kazdy mesic.

A komu muzeme podekovat? Skodovkarum a podobne mase, ktera tvori vetsinovy trh a podle ni vznikaji trendy.
Plne suhlasim s tvojim nazorom. Je smutne ze trebars VW/SKODA do celkom velkeho auta ako je novy SUPERB zaradila aj benzinovy motor s objemom 1.4 :lol: 8O Najvacsi diesel aky auto dostane je 2.0TDI....
To hovori za vsetko.....
Asi sme pozadu... pokrok si žádá své :lol: :lol: