Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 02.10.2008 16:11
od Raduz
K první otázce ti nejsem schopen poradit ale k té drůhé mohla by to být prokluzující spojka - tedy výměna lamely atd.
Napsal: čtv 02.10.2008 18:12
od Luckysheck
Kluci díky

teď už mám lepší náladu a nekoukám na to tak černě

mě spíš naštvala ta moja než to nevinné autíčko

Napsal: čtv 02.10.2008 19:01
od brumlae34
taky bych to videl na altik, spojka nebude asi nebude mit vliv na budiky...
Napsal: čtv 02.10.2008 20:31
od libovka
Jasna regulace altíku-uhlíky.Běžná věc.Mě se to stalo v chorvatsku ve 4 ráno na dálnici.
Napsal: pát 03.10.2008 07:57
od Birkoff
Moje zkušenost je že pokud máš KO baterii tak jednak nenastartuješ a druhak v budíkách cvaká, různě ukazují (nebo naopak neukazují). Stalo se mi že jsem doma nastartoval, ujel 30km a když jsem pak potřeboval zastavit (a taky zastavil) už jsem nenastartoval. Prostě nic. Pomohla až výměna baterie. Od té doby v pohodě.
Napsal: pát 03.10.2008 08:09
od robery1
Me se stalo to samy asi pred 6 lety s E36 325i.Zacala mi svitit kontrolka ABS na palubce a postupne zacalo slabnout osveleni palubky a zhasinaly svetla jak se nedobijela baterka a postune se cela vybila a byl konec.Tak jsem zajel s kamaradem na vrakac koupil za 1500Kc alternator,vymenil ho a vse bylo zas O.K.
Napsal: pát 03.10.2008 10:37
od patras
kdyz prokluzuje spojka tak jde auto do otacek mnohem rychlejc ale nejede

..takze spojka asi ne
Napsal: pát 03.10.2008 11:38
od Oldman
Jak říká Patras,s odcházející ele ti čerpadlo netlačilo dostatek benzínu,napřed pořeš jedno,pak druhé.
Napsal: pát 03.10.2008 13:00
od vilejs
mna takto ojebal moj voz,ale bol len vyskoceny konektor od alternatora.ten pri olejovem filtu.ja curak som vtedy kupil baterku novu

Napsal: pát 03.10.2008 13:21
od Luckysheck
Srandik : Jj, je to výborná vůz. Až ten napínák mě trošičku pozlobil ale ináč super

díky
A jinak klucí, byl jsem dneska v Moravanech u Brna kde je BMW servis a vrak a prý to proč to nedobíjí dělá nějaká dioda v altíku která odešla, cena nové diody je 6000 tis, cena altíku z vraku 4000 tis. Tak nevím čemu věřit. Jinak dobíjení mi nesvítílo ale blikalo. Ještě 5-tku moc dobře neznám, tak se chci zeptat, jestli to může jen blikat nebo i svítit. Tak uvidíme jak to dopadne. Díky moc !
Napsal: pát 03.10.2008 17:03
od libovka
[quote="DFender"]Poučení pro příště, pokud svítí kontrolka dobíjení, tak to možná nebude ani dobíjet

[/quotJ
Jenže kontrolka se ti nemusí rozsvítit pokud to nedobíjí.Pokud ti umřou uhlíky nebo regulace tak se kontrolka nemusí vůbec rozsvítit.

Zpravidla se první rozsvítí ABS pak airbag,........
Napsal: pát 03.10.2008 18:34
od DFender
Nepsal sem že se MUSÍ rozsvítit, ale že když už se tak stane, je třeba se nad tím zamyslet

Napsal: pon 06.10.2008 21:43
od Barcetka
tak altík i regulátor jsou prý jako nové, tak co teď?

Napsal: úte 07.10.2008 11:55
od DFender
A dobíjí to?
Napsal: stř 08.10.2008 17:49
od Barcetka
Právě že nedobíjí...

( asi je to zakletý či co...
Napsal: čtv 09.10.2008 14:54
od Luckysheck
altík jsem dal z5, koupil novou baterku, při startování se to třiktát normálně samo vyplo, tak sem to musel znovu nahodit, stártér ani nemukl a na počtvrtý to normálně chytlo, jen svíti kontrolka protikluzu, tak teď to jdu projet, jestli mi to někde zase nevyflusne nebo co to bude dělat... Tu kontrolku předpokládám napraví diagnostika

Napsal: čtv 09.10.2008 19:25
od Marten
Barcetka píše:Právě že nedobíjí...

( asi je to zakletý či co...
Tak kdyby byl altík a regulátor jak novej tak to asi dobíjí, neee?? Kdo ti to měřil a jaký to má hodnoty. Když je alternátor OK tak to musí sakra dobíjet!
Napsal: stř 15.10.2008 13:37
od Elektro
zkusil bych zmerit na baterce kolik ti to dobíjí.V normálu by to mělo být kolem 14 V. Když ne tak bude mín.Rozhodne máš dve moznosti co se týká alternátoru (myslím že by oboje mělo jít koupit i neznačkové):
1) usmernovac slozený z diod
2) stabilizátor ,který reguluje napetí z usmernovace.
Jestli ti to nedobíjelo,tak bych resil dobíjení než cokoliv jiného.Protože při podpětí ti nemusí jít korektně vůbec nic.Možná by stálo za pokus propojit treba startovacím kabelem kostru motoru a auta.
Napsal: čtv 23.10.2008 09:35
od Susi
Zdravím

,
nebudu otevírat nové téma, protože můj problém je dost podobný (viz výše).
Jen bych si to s Vámi rád skonzultoval.
k věci:
v poslední době se mi asi 5x stalo - jedu a najednou jakoby šlus (auto škubne, vypne a zapne se rádio, problikne ASR, ABS, BC někdy zahlásí, že je problém s venk. osvětlením). Vždycky to byl jen mžik, tak půl sekundy.

(Nevšiml jsem si, že by se rozsvítio dobíjení)
Včera jedu večer domu a zas to samý, ale už 2 sekundy a zas jedu....
Jelikož nechci někde zůstat viset, musim to rychle opravit a Vás se chci zeptat, jestli to bude s největší pravděpodobností ten regulátor na altíku, nebo sjeté uhlíky, nebo i něco jiného... Jestli je lepší s uhlíkama vyměnit i regulátor, kolik to stojí, jestli to zvládnu svépomocí...
Díky za jakékoli rady.

Napsal: pát 24.10.2008 23:22
od Luckysheck
Moc rád bych pradil ale nevím:( Co třeba opravdu osvětlení a zkontrolovat kabeláž k němu jestli to někde nekostří?