Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
:( Zklamání
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Moje zkušenost je že pokud máš KO baterii tak jednak nenastartuješ a druhak v budíkách cvaká, různě ukazují (nebo naopak neukazují). Stalo se mi že jsem doma nastartoval, ujel 30km a když jsem pak potřeboval zastavit (a taky zastavil) už jsem nenastartoval. Prostě nic. Pomohla až výměna baterie. Od té doby v pohodě.
Me se stalo to samy asi pred 6 lety s E36 325i.Zacala mi svitit kontrolka ABS na palubce a postupne zacalo slabnout osveleni palubky a zhasinaly svetla jak se nedobijela baterka a postune se cela vybila a byl konec.Tak jsem zajel s kamaradem na vrakac koupil za 1500Kc alternator,vymenil ho a vse bylo zas O.K.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
Srandik : Jj, je to výborná vůz. Až ten napínák mě trošičku pozlobil ale ináč super
díky
A jinak klucí, byl jsem dneska v Moravanech u Brna kde je BMW servis a vrak a prý to proč to nedobíjí dělá nějaká dioda v altíku která odešla, cena nové diody je 6000 tis, cena altíku z vraku 4000 tis. Tak nevím čemu věřit. Jinak dobíjení mi nesvítílo ale blikalo. Ještě 5-tku moc dobře neznám, tak se chci zeptat, jestli to může jen blikat nebo i svítit. Tak uvidíme jak to dopadne. Díky moc !


A jinak klucí, byl jsem dneska v Moravanech u Brna kde je BMW servis a vrak a prý to proč to nedobíjí dělá nějaká dioda v altíku která odešla, cena nové diody je 6000 tis, cena altíku z vraku 4000 tis. Tak nevím čemu věřit. Jinak dobíjení mi nesvítílo ale blikalo. Ještě 5-tku moc dobře neznám, tak se chci zeptat, jestli to může jen blikat nebo i svítit. Tak uvidíme jak to dopadne. Díky moc !
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
altík jsem dal z5, koupil novou baterku, při startování se to třiktát normálně samo vyplo, tak sem to musel znovu nahodit, stártér ani nemukl a na počtvrtý to normálně chytlo, jen svíti kontrolka protikluzu, tak teď to jdu projet, jestli mi to někde zase nevyflusne nebo co to bude dělat... Tu kontrolku předpokládám napraví diagnostika 

zkusil bych zmerit na baterce kolik ti to dobíjí.V normálu by to mělo být kolem 14 V. Když ne tak bude mín.Rozhodne máš dve moznosti co se týká alternátoru (myslím že by oboje mělo jít koupit i neznačkové):
1) usmernovac slozený z diod
2) stabilizátor ,který reguluje napetí z usmernovace.
Jestli ti to nedobíjelo,tak bych resil dobíjení než cokoliv jiného.Protože při podpětí ti nemusí jít korektně vůbec nic.Možná by stálo za pokus propojit treba startovacím kabelem kostru motoru a auta.
1) usmernovac slozený z diod
2) stabilizátor ,který reguluje napetí z usmernovace.
Jestli ti to nedobíjelo,tak bych resil dobíjení než cokoliv jiného.Protože při podpětí ti nemusí jít korektně vůbec nic.Možná by stálo za pokus propojit treba startovacím kabelem kostru motoru a auta.
Zdravím
,
nebudu otevírat nové téma, protože můj problém je dost podobný (viz výše).
Jen bych si to s Vámi rád skonzultoval.
k věci:
v poslední době se mi asi 5x stalo - jedu a najednou jakoby šlus (auto škubne, vypne a zapne se rádio, problikne ASR, ABS, BC někdy zahlásí, že je problém s venk. osvětlením). Vždycky to byl jen mžik, tak půl sekundy.
(Nevšiml jsem si, že by se rozsvítio dobíjení)
Včera jedu večer domu a zas to samý, ale už 2 sekundy a zas jedu....
Jelikož nechci někde zůstat viset, musim to rychle opravit a Vás se chci zeptat, jestli to bude s největší pravděpodobností ten regulátor na altíku, nebo sjeté uhlíky, nebo i něco jiného... Jestli je lepší s uhlíkama vyměnit i regulátor, kolik to stojí, jestli to zvládnu svépomocí...
Díky za jakékoli rady.

nebudu otevírat nové téma, protože můj problém je dost podobný (viz výše).
Jen bych si to s Vámi rád skonzultoval.
k věci:
v poslední době se mi asi 5x stalo - jedu a najednou jakoby šlus (auto škubne, vypne a zapne se rádio, problikne ASR, ABS, BC někdy zahlásí, že je problém s venk. osvětlením). Vždycky to byl jen mžik, tak půl sekundy.

Včera jedu večer domu a zas to samý, ale už 2 sekundy a zas jedu....
Jelikož nechci někde zůstat viset, musim to rychle opravit a Vás se chci zeptat, jestli to bude s největší pravděpodobností ten regulátor na altíku, nebo sjeté uhlíky, nebo i něco jiného... Jestli je lepší s uhlíkama vyměnit i regulátor, kolik to stojí, jestli to zvládnu svépomocí...
Díky za jakékoli rady.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele: