Lidičky měl bych takovej problém...v motorech se až tak moc nevyznam, tak se radši zeptam : příde mi, že poslední dva dny moje tdsko má nějak hrubší chod...a při akceleraci jakoby hrubší zvuk...ten chod nejni takovej ten šestiválcovej...občas mi příde, že chviličku běží jenom na 5 válců...ale jenom krátce po startu(cca 1 sec, pak se jakoby otáčky trochu vyletí na cca 1 tis a hned klesnou a už jede na všechny), ...ale když se ohřeje a dá se plnej plyn, tak to právě tak zhrubne...jako by to zas bylo jenom 5 válců-i když subjektivně se auto hejbe pořád stejně svižně...a koukal sem pod kapotu a tam sem objevil malou loužičku čehosi u vstřiku na válci co je úplně vepředu na špičce auta..je možný, že na plnej plyn ten vstřik uchcává naftu a timpádem ten válec se jenom veze a nepracuje a to způsobuje tu hrubost chodu?
díky za odpovědi;)
kdybyste k tomu potřebovali další podrobnosti, tak pište;)
btw...oleje je dost...a nikdy ho nebylo málo...za studena je nehoněný a ve vodě mi olej neplave...a oleje to taky moc nežere...kouří jenom černě...a řek bych, že na tds jede dobře..na rovině umí omezovač na kteroukoliv rychlost...spotřebu má taky normální...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e34 TDS-problém
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Č. Krumlov
Daleko hoprší by bylo, kdyby se vstřik zacpal... to se taky občas stane. Prostě pak nepustí naftu do válce... prozkoumej odkud to tece... jestli z hadiček nebo trubičky... az ten motor bude v teplem stavu zase podle tebe fachčit jen na pět válců, vem stranovej klíč číslo 17 a při chodu motoru povol tu trubičku na tom tekoucim vstřiku. Pakliže se chod motoru vůbec nezmění - je vstřik natuty zacpanej a okamžitě s tím něco dělej, jináč dostává čerpadlo pěknej čoud... jestli se chod motoru změní, vstřik zacpanej není a sázel bych to taky na přepadový hadičky. Dřív než hadičky sundáš, kup si nový - ty starý při demontáži rády praskaj a to pak budeš v řiti....
A zkoumal jsi, kudy ta nafta prosakovala před odpojením přívodu?Plechus píše:tak sem zkusil za chodu na teplým motoru odpojit přívod nafty do toho nemocnýho vstřiku a chod motoru se dost změnil...začal se strašně třást...takže ten vstřik ucpanej uplně nebude, ale už asi bude horší tak ho vyměnim a myslim, že by mělo bejt po problému