Stránka 1 z 1

Napsal: pon 29.09.2008 10:30
od troutny
Dobrý den.Neporadil by mi někdo co vše mám udělat při výměně přístrojovky u 525TDS rv.95,tedy jestli to zvládnu sám,tedy bez diagnostiky BMW.Otázka tedy zní,jestli mi stačí jen přehodit ten zelený "kodier stecker" a bude mi pak souhlasit i kilometrový stav a vin z mého vozu či tam je ještě nějaký jiný modul co řídí ty budíky.
A pak by mne zajímalo,to kodování jednotek je kodem VIN či EWS?Děkuji,hledal jsem to zde,ale jasnou odpověd jsem nedohledal.

Napsal: pon 29.09.2008 15:05
od Birkoff
Bez diagnostiky na to zapomeň!!! V přístrojovce jsou i další informace (výbava atd.) kromě ujetých km a hlavně se musí nakódovat, takže potřebuješ diagnostiku a to ještě "chytřejší" co to bude umět.

Napsal: pon 29.09.2008 16:26
od airbone
troutny píše:Dobrý den.Neporadil by mi někdo co vše mám udělat při výměně přístrojovky u 525TDS rv.95,tedy jestli to zvládnu sám,tedy bez diagnostiky BMW.Otázka tedy zní,jestli mi stačí jen přehodit ten zelený "kodier stecker" a bude mi pak souhlasit i kilometrový stav a vin z mého vozu či tam je ještě nějaký jiný modul co řídí ty budíky.
A pak by mne zajímalo,to kodování jednotek je kodem VIN či EWS?Děkuji,hledal jsem to zde,ale jasnou odpověd jsem nedohledal.


Neviem, bavime sa o e39? Ak ano, tak ked vymenis ten modul vzadu za svoj, tak mi malo vsetko fungovat ok. Aspon myslim, lebo v tom IKE module uz by malo byt vsetko nakodovane na tvoje auto. Ak sa bavime o e34, tak nemam sajnu....

Napsal: pon 29.09.2008 16:41
od troutny
Moc se omlouvám,je to ten starý model E34 s EWS imobilizérem..A ta zelená kostička(kodý štekr) co je nacvaklá ze zadu ta se teda nenazývá IKE(instrument kluster elektronic),nebo to je něco úplně jiného někde v útrobí přístrojovky.Děkuji

Napsal: pon 29.09.2008 19:02
od libovka
Jde to vyměnit bez diagnostiky.Stačí přehodit kodírštekr a je to.

Napsal: pon 29.09.2008 19:12
od brumlae34
tak, tak mam e34 tds rv 12/95 s imobilizerem a kdyz mi odesla pristrojovka dal jsem druhou, prehodil tu zelenou krabicku a vse je ok. Tak schuti do toho !!! :wink:

Napsal: úte 30.09.2008 07:28
od Birkoff
Reagoval jsem na E39, nějak mi nedošlo že mluví o E34.
@airbone: těch budíků se dělalo několik. S modulem vzadu a bez. Ten bez určitě nepůjde jen přehodit.

Napsal: úte 30.09.2008 08:34
od airbone
Birkoff píše:Reagoval jsem na E39, nějak mi nedošlo že mluví o E34.
@airbone: těch budíků se dělalo několik. S modulem vzadu a bez. Ten bez určitě nepůjde jen přehodit.


JJ, ten bez modulu ne. Tie starsie s modulom ano

Napsal: úte 26.05.2015 18:29
od 411980
Zdravim,výměna budíků.auto-leden 1998 budíky-listopad 1999.jinak vše sedí 523, automat, atd.po výměně neukazuje otáčkoměr a ekonoměr a teplota ukazuje 2 vteřiny po startu správnou hodnotu a pak vyskočí na max.umí to nekdo?máte skušenost?

Napsal: úte 26.05.2015 19:05
od airbone
411980 píše:Zdravim,výměna budíků.auto-leden 1998 budíky-listopad 1999.jinak vše sedí 523, automat, atd.po výměně neukazuje otáčkoměr a ekonoměr a teplota ukazuje 2 vteřiny po startu správnou hodnotu a pak vyskočí na max.umí to nekdo?máte skušenost?
treba v nich prepisat VIN a nakodovat podla vybavy vozidla. Budiky sa nedaju medzi autami jednoducho prehadzovat len tak ako kolesa alebo ine diely....

Napsal: úte 26.05.2015 19:21
od 411980
jo to sem si myslel.neni někdo kdo to dělá kolem Prahy?

Napsal: stř 27.05.2015 09:33
od Miguel
V praze umím :wink: