Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.09.2008 18:21
od KamilAC
Tak opět nějaká ta muška. Nesvítí couvačky. Čidlo v převodovce je, ale není konektor a ani nevim kam by kábl měl vést. Poradí někdo?

Napsal: pát 26.09.2008 22:18
od KamilAC
Jiank když nastartuju, tak mi zpátečky normálně probliknou. Soudím tedy že v kabeláži a žárovkách problém nebude. :?

Napsal: pát 26.09.2008 23:21
od starML
Odpoveď najdeš na WDS - http://www.qclt.com:8080/. Spínač na převodovce je S2113, konektor je dvojpól X2113. Zapojení konektoru :
u automatu:
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(16)-X2412 jako signál S_RFL na Steuergerät Digitale Dieselelektronik
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)

u manuálu :
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(12)-X6011 jako signál S_RFL na Steuergerät IKE
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)
V tom okně vlevo dole si zadej Rückfahrlichtschalter a hledej až najdeš, o čem píšu, na ten obrázek se nedá udělat odkaz. Nebo do toho okna zadej názvy těch konektorů a dostaneš obrázky.

Konektor na převodovce vypadá takhle :
Obrázek

Ten bílý 12-ti pól X6011 vypadá takhle :
Obrázek

Napsal: ned 28.09.2008 11:04
od KamilAC
korát teď musím najít z kterých míst vychází ten svazek. Nejspíš tak jako zatím u všeho najdu někde ustřihnutej drát a na něj to bude patřit napojit. Soudím tedy správně že zbytek drátu by měl být na kabeláži motoru? Nebo je to zapojeno jinde? Tím myslím že to vede někam do interiéru a ústí kolem řadičky?

Napsal: ned 05.10.2008 17:35
od KamilAC
Tak jeden z těch konektorů pasuje, teď ještě přijít na to kudy to vede do kabiny. Zatim jsem žádnej utrženej drát nenašel.

Napsal: ned 05.10.2008 18:43
od starML
Vyndej filtr klimatizace u spolujezdce a potom i to dno, objeví se Ti schránka s řídícími jednotkami viz následující obrázek : Obrázek .
K otevření té schránky budeš potřebovat imbusy a dej pozor na těsnění.

A teď si najdi konektor X2412 (černý 24-pól) a z komory 16 vede ten drát GRVI.
Obrázek .

Když půjdeš po tomto drátu 120mm+90mm+60mm najdeš gumovou průchodku. Tou průchodkou ven z krabice ŘJ prochází právě jen dva dráty, ten šedofialový (GRVI) a hnědý (BR) z oka X2402 a jdou v gumové hadici nebo weloru do X2113 na převodovce, délka 1040mm.