Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ČIDLO NA ZPÁTEČKU E39
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Odpoveď najdeš na WDS - http://www.qclt.com:8080/. Spínač na převodovce je S2113, konektor je dvojpól X2113. Zapojení konektoru :
u automatu:
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(16)-X2412 jako signál S_RFL na Steuergerät Digitale Dieselelektronik
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)
u manuálu :
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(12)-X6011 jako signál S_RFL na Steuergerät IKE
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)
V tom okně vlevo dole si zadej Rückfahrlichtschalter a hledej až najdeš, o čem píšu, na ten obrázek se nedá udělat odkaz. Nebo do toho okna zadej názvy těch konektorů a dostaneš obrázky.
Konektor na převodovce vypadá takhle :

Ten bílý 12-ti pól X6011 vypadá takhle :

u automatu:
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(16)-X2412 jako signál S_RFL na Steuergerät Digitale Dieselelektronik
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)
u manuálu :
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(12)-X6011 jako signál S_RFL na Steuergerät IKE
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)
V tom okně vlevo dole si zadej Rückfahrlichtschalter a hledej až najdeš, o čem píšu, na ten obrázek se nedá udělat odkaz. Nebo do toho okna zadej názvy těch konektorů a dostaneš obrázky.
Konektor na převodovce vypadá takhle :

Ten bílý 12-ti pól X6011 vypadá takhle :

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
korát teď musím najít z kterých míst vychází ten svazek. Nejspíš tak jako zatím u všeho najdu někde ustřihnutej drát a na něj to bude patřit napojit. Soudím tedy správně že zbytek drátu by měl být na kabeláži motoru? Nebo je to zapojeno jinde? Tím myslím že to vede někam do interiéru a ústí kolem řadičky?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Vyndej filtr klimatizace u spolujezdce a potom i to dno, objeví se Ti schránka s řídícími jednotkami viz následující obrázek :
.
K otevření té schránky budeš potřebovat imbusy a dej pozor na těsnění.
A teď si najdi konektor X2412 (černý 24-pól) a z komory 16 vede ten drát GRVI.
.
Když půjdeš po tomto drátu 120mm+90mm+60mm najdeš gumovou průchodku. Tou průchodkou ven z krabice ŘJ prochází právě jen dva dráty, ten šedofialový (GRVI) a hnědý (BR) z oka X2402 a jdou v gumové hadici nebo weloru do X2113 na převodovce, délka 1040mm.

K otevření té schránky budeš potřebovat imbusy a dej pozor na těsnění.
A teď si najdi konektor X2412 (černý 24-pól) a z komory 16 vede ten drát GRVI.

Když půjdeš po tomto drátu 120mm+90mm+60mm najdeš gumovou průchodku. Tou průchodkou ven z krabice ŘJ prochází právě jen dva dráty, ten šedofialový (GRVI) a hnědý (BR) z oka X2402 a jdou v gumové hadici nebo weloru do X2113 na převodovce, délka 1040mm.