Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

ČIDLO NA ZPÁTEČKU E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#1 Příspěvek od KamilAC »

Tak opět nějaká ta muška. Nesvítí couvačky. Čidlo v převodovce je, ale není konektor a ani nevim kam by kábl měl vést. Poradí někdo?
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#2 Příspěvek od KamilAC »

Jiank když nastartuju, tak mi zpátečky normálně probliknou. Soudím tedy že v kabeláži a žárovkách problém nebude. :?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Odpoveď najdeš na WDS - http://www.qclt.com:8080/. Spínač na převodovce je S2113, konektor je dvojpól X2113. Zapojení konektoru :
u automatu:
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(16)-X2412 jako signál S_RFL na Steuergerät Digitale Dieselelektronik
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)

u manuálu :
(1)-X2113-drát 0,5 GRVI--->(12)-X6011 jako signál S_RFL na Steuergerät IKE
(2)-X2113-drát 0,5 BR ----> přes další propojku na kostru (31L)
V tom okně vlevo dole si zadej Rückfahrlichtschalter a hledej až najdeš, o čem píšu, na ten obrázek se nedá udělat odkaz. Nebo do toho okna zadej názvy těch konektorů a dostaneš obrázky.

Konektor na převodovce vypadá takhle :
Obrázek

Ten bílý 12-ti pól X6011 vypadá takhle :
Obrázek
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#4 Příspěvek od KamilAC »

korát teď musím najít z kterých míst vychází ten svazek. Nejspíš tak jako zatím u všeho najdu někde ustřihnutej drát a na něj to bude patřit napojit. Soudím tedy správně že zbytek drátu by měl být na kabeláži motoru? Nebo je to zapojeno jinde? Tím myslím že to vede někam do interiéru a ústí kolem řadičky?
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#5 Příspěvek od KamilAC »

Tak jeden z těch konektorů pasuje, teď ještě přijít na to kudy to vede do kabiny. Zatim jsem žádnej utrženej drát nenašel.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Vyndej filtr klimatizace u spolujezdce a potom i to dno, objeví se Ti schránka s řídícími jednotkami viz následující obrázek : Obrázek .
K otevření té schránky budeš potřebovat imbusy a dej pozor na těsnění.

A teď si najdi konektor X2412 (černý 24-pól) a z komory 16 vede ten drát GRVI.
Obrázek .

Když půjdeš po tomto drátu 120mm+90mm+60mm najdeš gumovou průchodku. Tou průchodkou ven z krabice ŘJ prochází právě jen dva dráty, ten šedofialový (GRVI) a hnědý (BR) z oka X2402 a jdou v gumové hadici nebo weloru do X2113 na převodovce, délka 1040mm.
Odpovědět