Stránka 1 z 1
Napsal: stř 17.09.2008 19:45
od bambus
Cau lidi . Mam problem s 525tds studeny jde dlouho do otacek. ale kdyz se ohreje tak je to v pohode. Poradi nekdo ?
Napsal: čtv 18.09.2008 00:33
od airbone
za studena sa kazdy motor sprava inak ako za tepla. Za studena ti ani prilis ten motor tocit neodporucam.
Napsal: čtv 18.09.2008 08:36
od bambus
To je jasny ze to nechce za studena moc vytacet. Ale je to automat
a je problem se rozjet. kdybych to tlacil tak je to rychlejsi.
Napsal: čtv 18.09.2008 08:55
od airbone
Tak to bude skor problem s automatom ako s motorom. Co hladina a stav oleja? Kedy bol meneny?
Napsal: čtv 18.09.2008 09:35
od bambus
No t uz me taky napadlo . Jenze olej v automatu je v poradku a
automat radi plynule bez problenu studeny i teply.
Napsal: čtv 18.09.2008 20:28
od Marten
bambus píše:No t uz me taky napadlo . Jenze olej v automatu je v poradku a
automat radi plynule bez problenu studeny i teply.
Mám uplně ten samý problém na Opel Omega 2,5TD automat.. Jak se trochu zahřeje tak jede jak pila. Studený je to ale čajík.
Taky by mě to zajímalo, čím to je.

Napsal: čtv 18.09.2008 21:46
od fafejta
xx
Napsal: pát 19.09.2008 14:04
od bambus
No ja tam mam jeste stary sani . Jeste ne plast. no jeste me napadlo
cidlo teploty nafty v cerpadle . necham to napichnout a uvidim.
Napsal: pát 19.09.2008 19:33
od Marten
bambus píše:No ja tam mam jeste stary sani . Jeste ne plast. no jeste me napadlo
cidlo teploty nafty v cerpadle . necham to napichnout a uvidim.
Co máš vlastně přesně za auto a rok? Já mám rok výr. 99.
Napsal: pát 19.09.2008 20:57
od bambus
Mam 525 tds rok 96.
Napsal: pát 19.09.2008 21:18
od fafejta
xx
Napsal: pát 19.09.2008 22:29
od Marten
fafejta píše:Jestli je to 96,tak ta má plast. sání origo normálně,zřejmě ho někdo už vyměnil,protože praskalo,to až tak není směrodatné.
To čidlo teploty nafty nemá zdaleka až tak zásadní vliv na korekci dávky v závislosti teplota/hustota tedy chladnější=hustější=menší dávka v případě ,když odejde.Jde tedy o jemnou korekci.Otázka je jak dlouho to v tom omezení jede,v případě že to trvá dlouho tak snad termostat či čidlo teploty pro DDE,že by nebyly zcela OK.V normálním stavu to tedy má trvat ujetí cca 5 km,aby se motor dostal na provozní teplotu.

To by odpovídalo ta vzdálenost, když je teplo tak možná i kratší.
Napsal: sob 20.09.2008 13:35
od Kail
A jedná se o e34 nebo e39?Pokud je to e34 tak tam bych já řekl se nikdy origo plastové sání nedávalo...
Napsal: ned 21.09.2008 23:36
od bambus
ja taky u E34 plastove jeste nevydel . ale termostat mam v pohode
a cidlo teploty pro DDE uz jsem taky skousel.
A mas pravdu trva to tak 5 km. Ale kdyz proste potrebuju za studena
vyjet treba rychlejc z vedlejsi tak je to problem.
Napsal: pon 22.09.2008 15:57
od Marten
bambus píše:ja taky u E34 plastove jeste nevydel . ale termostat mam v pohode
a cidlo teploty pro DDE uz jsem taky skousel.
A mas pravdu trva to tak 5 km. Ale kdyz proste potrebuju za studena
vyjet treba rychlejc z vedlejsi tak je to problem.
... tak tomu zašlápneš, to se vytočí ale výkon kde nic tu nic...

Napsal: úte 23.09.2008 09:41
od vilejs
no mne to robi tiez.mam hlinikove sanie.to s tou ochranou je pravda.motor nejde,kym nema dostatocnu teplotu teplotu,ktoru vie len rj.
Napsal: stř 24.09.2008 20:18
od bambus
no prave cim rychleji se oheje tim lip jede . Jenze zima na krku
tak to asi zešilim.

Napsal: čtv 25.09.2008 08:37
od fafejta
xx