Stránka 1 z 1
Napsal: sob 23.08.2008 21:39
od Maloch
Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat jak fungujou u E39 2,0i kontrolky na olej. Rozsvítila se mi oranžová kontrolka a nápis oilservis, tak jsem kouknul na měrku a olej byl na minimu. Domníval jsem se, že po dolití hláška zhasne, ale nestalo se.

Napsal: sob 23.08.2008 22:00
od matal
To je upozornění, že je čas na komplet výměnu náplně..

Napsal: sob 23.08.2008 22:09
od Srandik32
Napsal: ned 24.08.2008 20:45
od Maloch
Díky moc

Napsal: pát 19.09.2008 19:09
od Cossie
Asi jsem úplně blbej, ale prostě nemůžu vyresetovat oilservice

- zkoušel jsem nejdřív propojit pin 7 a kostru a potom zapnout klíček (I poloha - odemknutí volantu i II poloha -rozsvícení kontrolek ), i opačně tedy nejdřív klíček pak propojení - ale pořád nic

. Jako kostru používám minus pol na PP podběhu - je nutné propojit minus také v konektoru ? nebo už opravdu nevim jak to udělat, dneska už sem neměl sílu se s tim drbat, chytil sem krapet nerva už ...
Může mi prosím tedy sem někdo napsat postupem pro blby jak to vyresetovat u E39 ? Dík
Napsal: ned 21.09.2008 20:38
od Peter
Mazání oleje a inspekce
1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.
2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti
Napsal: ned 21.09.2008 21:19
od starML
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.

Napsal: ned 21.09.2008 21:46
od Cossie
Díky, dneska se mi to konečně povedlo - svítilo mi všechno, byla to pěkná doba než zhasly hodiny, řekl bych, že snad i minuta a pak už inspekce s diodama šlo v pohodě - každopádně to bylo trochu jinak než jak bylo psáno v návodech, které jsem předtím dostal

Napsal: pon 22.09.2008 08:31
od Birkoff
A co sem třeba napsat co ti pomohlo? Jako pomoc ostatním,co. Když něco nevím a potřebuju poradit, tak každej píše a řeší a ... A když to vyřeší tak nic, vůbec se neobtěžuje něco napsat.
Napsal: pon 22.09.2008 21:02
od Cossie
Pomohlo mi vyčkat
Přesnej postup jak to šlo mě :
-zapnout klíček do II polohy
-propojit piny 7 a 19
-čekat ( u mě to trvalo snad 2 minuty ) až zhasly hodiny
-vypnout klíček
-znovu otočit klíčkem na II polohu
-propojit piny 7 a 19
-čekat ( teď už to byla chvilka) až zhasne inspekce a rozsvítí se všech 5 zelených diod
a hotovo
Snad to někomu pomůže - mě se dostaly do ruky asi 3 návody, kde v každém stálo trochu něco jiného a mě to nakonec šlo ještě úplně jiným způsobem

Napsal: pon 22.09.2008 21:24
od mari
Jde to propojovat obyčejnou zkoušečkou??
Nebo používáte kus drátu???
Dík.
Napsal: pon 22.09.2008 22:17
od Cossie
Nejlepší by bylo sehnat dutinky přesně aby se tam vešly, ale ty nemám - tak jsem našel kabel průřezu, který se tam přesně vešel, aby to pevně sedělo

Napsal: pon 22.09.2008 23:23
od PavelP
Cossie píše:Nejlepší by bylo sehnat dutinky přesně aby se tam vešly, ale ty nemám - tak jsem našel kabel průřezu, který se tam přesně vešel, aby to pevně sedělo

Přesně tak.Používám kus drátu spolu s pinem vyndaným z konektoru origo BMW tak aby pasoval do servis konektoru a pohoda.
PP
Napsal: úte 23.09.2008 09:17
od Maxiczech
To Cossie: u e-39 se to řeší už jen na palubce, ne?

Žádné piny ani kostra nic takového.

Jak vidím u tvého nicku e-39..

Napsal: úte 23.09.2008 10:15
od airbone
Maxiczech píše:To Cossie: u e-39 se to řeší už jen na palubce, ne?

Žádné piny ani kostra nic takového.

Jak vidím u tvého nicku e-39..

predfacelift sa robi cez diag zasuvku skratom a FL modely (po 8/2000) cez budiky rychlym procesom.
Napsal: úte 23.09.2008 13:04
od Maxiczech
Aha..

Tak díkes za info..
