Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 14.08.2008 18:30
od shadou
zdar leží mí kufr dole,jak fungují nivo tlumiče?a má někdo schéma zapojení pro ně nebo něco podobného v češtině? mám bohužel pouze bez řízených tlumičů .
pokud někdo má nápad čím to je,dejte vědět
Napsal: čtv 14.08.2008 23:33
od ajfel
mozna blbost, ale koukni , kolik mas v nadobce vepredu pentosinu ...
dolivej podle nazvu na vicku ...
ma ho byt tolik, ze je pres sitko prosakuje hladina ...
petr
Napsal: pát 15.08.2008 07:01
od Fugo
schéma zapojení mám, ale jen v němčině nebo angličtině, nevím, můžu ti ho poslat na mejl, je to sice z E32 ale to by mělo být stejný.
Napsal: pát 15.08.2008 07:28
od shadou
ajfel-podívám se
Fugo- to schéma mi pošli okouknu a porovnám
shadou72@seznam.cz
pokud má ještě někdo nápad nebo radu napište
Napsal: pát 15.08.2008 12:27
od fotobobo
Mám bohužel pouze bez řízených tlumičů. Nivo system bez rizenych zadnich tlumicu? To ze mas??? To slysim poprve.
Jinak, kdyby jsi mi rekl ze mas Nivo, a ze je zadek dole,
tak bych ti rekl, at se podivas jestli nejsou vytekle tlumice
a popripade jak je na tom regulator, kterej je vedle napravy
pod autem. Takovej malej vacecek, na kterym je tahlo s ktery
se da hybat.
Napsal: pát 15.08.2008 12:44
od shadou
.
Jinak, kdyby jsi mi rekl ze mas Nivo, a ze je zadek dole,
tak bych ti rekl, at se podivas jestli nejsou vytekle tlumice
a popripade jak je na tom regulator, kterej je vedle napravy
pod autem. Takovej malej vacecek, na kterym je tahlo s ktery
se da hybat.
tlumiče jsou v pohodě a suché
na ostatní se podivám
pro upřesnění
mám schéma pro nápravu bez řízených(nivo) tlumičů
pokud někdo má včetně niva budu vděčný
Napsal: pát 15.08.2008 13:50
od fotobobo
shadou píše:.
Jinak, kdyby jsi mi rekl ze mas Nivo, a ze je zadek dole,
tak bych ti rekl, at se podivas jestli nejsou vytekle tlumice
a popripade jak je na tom regulator, kterej je vedle napravy
pod autem. Takovej malej vacecek, na kterym je tahlo s ktery
se da hybat.
tlumiče jsou v pohodě a suché
na ostatní se podivám
pro upřesnění
mám schéma pro nápravu bez řízených(nivo) tlumičů
pokud někdo má včetně niva budu vděčný
Nastartuj auto, vlez si pod kufr, a na to regulatoru
(je to takovej valecek, spise na leve strane, ma
na sobe takova tahla a vedou do nej tlakove trubicky)
a zahybej tema tahlama, mel by jsi si vlastne
regulovat vysku vozu (zadku)
Melo by to jet nahoru a dolu, tak jak si s tim hnes.
Napsal: pát 15.08.2008 19:59
od shadou
fotobobo píše:shadou píše:.
Jinak, kdyby jsi mi rekl ze mas Nivo, a ze je zadek dole,
tak bych ti rekl, at se podivas jestli nejsou vytekle tlumice
a popripade jak je na tom regulator, kterej je vedle napravy
pod autem. Takovej malej vacecek, na kterym je tahlo s ktery
se da hybat.
tlumiče jsou v pohodě a suché
na ostatní se podivám
pro upřesnění
mám schéma pro nápravu bez řízených(nivo) tlumičů
pokud někdo má včetně niva budu vděčný
Nastartuj auto, vlez si pod kufr, a na to regulatoru
(je to takovej valecek, spise na leve strane, ma
na sobe takova tahla a vedou do nej tlakove trubicky)
a zahybej tema tahlama, mel by jsi si vlastne
regulovat vysku vozu (zadku)
Melo by to jet nahoru a dolu, tak jak si s tim hnes.
prověřeno a zdá se funkční-na pravém rameni je nějaký elektrický
snímač ,má nivo elektrické obvody ?(relé,pojistka,modul,....)
popřípadě kde
zatím všem děkuji
Napsal: pát 15.08.2008 20:08
od Huska
ne e34 má pouze mechanickou nivelaci.... dvojité servočerpadlo tlačí olej do zadních tlumičů...kvůle vyrovnání tlaků při pružení jsou vzadu 2 zásobníky ve tvaru koule a přepouštěcí ventil (ten má táhlo na zadní stabilizátor) vlivem pootočení táhla na stabilizátoru se nastavuje světlá výška vozu, tudíž si myslím že ti pouze povolila objímka totho táhla a auto se spustilo dolů.
Napsal: pát 15.08.2008 20:13
od shadou
Huska píše:ne e34 má pouze mechanickou nivelaci.... dvojité servočerpadlo tlačí olej do zadních tlumičů...kvůle vyrovnání tlaků při pružení jsou vzadu 2 zásobníky ve tvaru koule a přepouštěcí ventil (ten má táhlo na zadní stabilizátor) vlivem pootočení táhla na stabilizátoru se nastavuje světlá výška vozu, tudíž si myslím že ti pouze povolila objímka totho táhla a auto se spustilo dolů.
zatím to tak vypadá
Napsal: sob 16.08.2008 21:56
od Fugo
ta el. krabička na druhéh rameni je pro kontrolu výšky, pokud je nivo KO je min výška a na palubce to napíše max rychlost 170km/h
Napsal: ned 17.08.2008 11:34
od shadou
Fugo píše:ta el. krabička na druhéh rameni je pro kontrolu výšky, pokud je nivo KO je min výška a na palubce to napíše max rychlost 170km/h
děkuji za info ,nevěděl jsem účel
zatím to nepíše nic
Napsal: ned 17.08.2008 17:25
od semtex
na ventile, ktory je spojeny tiahlom s tycou stabilizatora je odvzsunovaci ventil, rovnaky ako na brzdach.treba ho povolit pri nastartovanom aute stojacom na kolesach, co sa ti podari asi najskor na jame, kde sa zarucene kompletne osprchujes tepluckym CHF-kom.povol tiahlo a najdi max polohu, aby sa system natlakoval.o5 skus odvzdusnit. potom si uz len najdi tu "pravu vysku" (v TIS je presna vyska od stedu naboja po lem blatnika) a je to:-)
el snimac sluzi na upozornenie, ze zadna cast auta je prilis vysoko a preto sa moze znizit stabilita hlavne pri vacsej rychlosti.
Napsal: sob 18.10.2008 23:51
od shadou
Nivo tlumiče :
http://www.quickshare.cz/stahnout-soubo ... vo-pdf_2MB
našel jsem tento pdf soubor,tak ať vám pomůže
a děkuji všem za rady a informace
Auto je zas rovně
Děkuji
Napsal: ned 19.10.2008 14:06
od mantrabeach
Můžu se jen zeptat jak si postupoval?čeká mě to taky tenhle týden tak nechci nic zčubit.normálně si nastartoval,vlezl pod auto a povolil si odvzdušňovák?a jak dál?je tam něco co bych sám nezvládl?
Napsal: ned 19.10.2008 16:46
od shadou
můj postup
nejprve jsem povoloval táhlo přidělané na stabilizátoru ,(na obrázku je třmen č.5 -po jeho povolení se dá regulovat výška vozu)
auto jsem nastartoval -vlezl pod něj-uvolněným táhlem č.1 jsem auto zvedl-překontroloval výšku a utáhl třmen.
třmen není nutné sundavat,pokud nemáš jámu stejně jako já udělej to na nájezdech ,já podvozek seřizoval podle metru a vodováhy ,překontroluj náplň v nádobce a doplň po sejtko.
když jsem auto kupoval mělo čerstvě udělanou nápravu a já pouze zvedl zadek .nemusel jsem nic měnit,překontroluj tlumiče a hadičky k nim a neuškodí projít kovové trubičky jestli nerosej
zvládne to každý pokud nemusíš nic měnit
Napsal: ned 19.10.2008 21:03
od mantrabeach
supr.díky moc za odpověď.tohle jsem přesně potřeboval.doufám že nebude nic v háji
Napsal: ned 26.10.2008 20:12
od mantrabeach
Tak jsem to v sobotu zkoušel,ještě jsem udělal uložení tlumiče na zadku.Šlo to naprosto v pohodě až jsem byl překvapenej,dolili jsme kapalinu a je klid.Ale musel jsem s tím ladit protože to bylo tvrdý jak kámen

Napsal: ned 26.10.2008 22:18
od shadou
mantrabeach píše:Tak jsem to v sobotu zkoušel,ještě jsem udělal uložení tlumiče na zadku.Šlo to naprosto v pohodě až jsem byl překvapenej,dolili jsme kapalinu a je klid.Ale musel jsem s tím ladit protože to bylo tvrdý jak kámen

blahopřeji k úspěchu
auto projeď a znova překontroluj výšku-já to udělal cca po týdnu a auto jsem musel snížit o skoro 2cm protože mi sedla přední náprava a trčel mi zadek zas pro změnu nahoru ,pak už sem měl vše v pořádku
Napsal: ned 26.10.2008 23:07
od mantrabeach
jasný,taky jsem koukal že to jde nějak trochu nahoru.dal jsem to ještě níž protože to bylo tvrdý jak kámen.