Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Závada č. 142

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#1 Příspěvek od lucky »

e34 525 TDS, je to závada Snímače pohybu jehly? Svítí mi na palubce vstřik a jede to jak kdybych táhnul deset tun za sebou. Bez výkonu bez zátahu. co s tim?
fafejta

#2 Příspěvek od fafejta »

No napadá mě jen to,že když ho zkusíš odpojit a bude se to chovat pořád stejně tak by to teoreticky tim být mohlo.Zkus ho zkusmo pro zajímavost zkusit změřit na přechodový odpor multimetrem.Měl by mít odpor 0°C-80°C = 80-120ohmů,sice je fakt že fce řídícího vstřiku se nejlépe pozná na osciloskopu,který zobrazuje průběh signálu napětí v čase,tedy jestli impulzy mají správnou velikost a tvar.Jinak co já vím,tak když ho odpojíš u normálního motoru ,tak se to projeví tím,že to dlouho startuješ cca 10 s.,pak to houpe na volnoběh,no a jede to jak popisuješ s tima x tunama nákladu.Ty čísla závad z čtečky mi nic neříká,na vrakačce tyhle řídící vstřiky stojí cca. 2K. :wink: Jinak asi diagnostika je nejlepší.
Odpovědět