Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Závada č. 142
No napadá mě jen to,že když ho zkusíš odpojit a bude se to chovat pořád stejně tak by to teoreticky tim být mohlo.Zkus ho zkusmo pro zajímavost zkusit změřit na přechodový odpor multimetrem.Měl by mít odpor 0°C-80°C = 80-120ohmů,sice je fakt že fce řídícího vstřiku se nejlépe pozná na osciloskopu,který zobrazuje průběh signálu napětí v čase,tedy jestli impulzy mají správnou velikost a tvar.Jinak co já vím,tak když ho odpojíš u normálního motoru ,tak se to projeví tím,že to dlouho startuješ cca 10 s.,pak to houpe na volnoběh,no a jede to jak popisuješ s tima x tunama nákladu.Ty čísla závad z čtečky mi nic neříká,na vrakačce tyhle řídící vstřiky stojí cca. 2K.
Jinak asi diagnostika je nejlepší.
