Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spotřeba E34 525iX
Vím že by se to u BMW řešit nemělo ale spotřeba u me 525iX se mi zdá poněkud větší.
Jedná se o 525iX v touru a automatu motor s vanosem. Kompl mi ukazuje při jízde na klobouka 12,5l na 100, nádrž a ujeté km od tankovaní do tankování říkají průměr cca 15l na 100 což je podle mě už fakt moc.
Jezdím cca 80% dalnice zbytek okrsky kde se vetšinou fakt loudam, a dalnici dávám tak 130 a tempomat. Při těch 130 okamžitá spotřeba ukazuje cca 12l
Když jsem dávál dálku (cca 380km) a průměrná rychlost cca 130km/h byl průměr na kompu 9,5-10,5 (jel jsem to několikrát) styl jízdy +/- stejny jen při poslední cestě když to bylo těch cca 10,5 sem se neloudal a celkem letěl.
Takže je to ok ta spotřeba? nebo něco nepracuje tak jak má?
Jedná se o 525iX v touru a automatu motor s vanosem. Kompl mi ukazuje při jízde na klobouka 12,5l na 100, nádrž a ujeté km od tankovaní do tankování říkají průměr cca 15l na 100 což je podle mě už fakt moc.
Jezdím cca 80% dalnice zbytek okrsky kde se vetšinou fakt loudam, a dalnici dávám tak 130 a tempomat. Při těch 130 okamžitá spotřeba ukazuje cca 12l
Když jsem dávál dálku (cca 380km) a průměrná rychlost cca 130km/h byl průměr na kompu 9,5-10,5 (jel jsem to několikrát) styl jízdy +/- stejny jen při poslední cestě když to bylo těch cca 10,5 sem se neloudal a celkem letěl.
Takže je to ok ta spotřeba? nebo něco nepracuje tak jak má?
Kdyz ty mas asi to nejhorsi na spotrebu co muzes mitaDAm píše:Vím že by se to u BMW řešit nemělo ale spotřeba u me 525iX se mi zdá poněkud větší.
Jedná se o 525iX v touru a automatu motor s vanosem. Kompl mi ukazuje při jízde na klobouka 12,5l na 100, nádrž a ujeté km od tankovaní do tankování říkají průměr cca 15l na 100 což je podle mě už fakt moc.
Jezdím cca 80% dalnice zbytek okrsky kde se vetšinou fakt loudam, a dalnici dávám tak 130 a tempomat. Při těch 130 okamžitá spotřeba ukazuje cca 12l
Když jsem dávál dálku (cca 380km) a průměrná rychlost cca 130km/h byl průměr na kompu 9,5-10,5 (jel jsem to několikrát) styl jízdy +/- stejny jen při poslední cestě když to bylo těch cca 10,5 sem se neloudal a celkem letěl.
Takže je to ok ta spotřeba? nebo něco nepracuje tak jak má?

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem kdysi 525iX saloon manual s VANOSem a průměr lehce přes deset. Nejezdím klobouka.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Spotřebu máš dost velkou. S nynější 525iA (zadkolka automat bezVANOS) jezdím v průměru do 11 a dlouhé trasy, kdy využiju zamykání měniče v rychlosti přes 90 km/h, to je kolem 9,5.
S automatem to chce trochu jiný styl jízdy. Mě se osvědčilo se svižně rozjet na požadovanou rychlost a pak to jen "šolíchat", co nejdříve to rozjet na 90+ a pak zlehka ubrat aby zamknul měnič a teprve pak dál zrychlovat.
Ovšem pokud jezdíš okresky, máš tam [S][3], tedy sport režim posuvným přepínačem a trojku na voliči, tak je to celkem dynamická jízda ale spotřeba bude 12-15 ltr/100 km.
Pokud ti to na dálnici na rovině na tempomat bere 12, tak je něco špatně, tam to i mně ukazuje 9-10. Zkus zajet někam na diagnostiku (zapalovací moduly, VANOS, ...) a prověř termostat chladící kapaliny.
S automatem to chce trochu jiný styl jízdy. Mě se osvědčilo se svižně rozjet na požadovanou rychlost a pak to jen "šolíchat", co nejdříve to rozjet na 90+ a pak zlehka ubrat aby zamknul měnič a teprve pak dál zrychlovat.
Ovšem pokud jezdíš okresky, máš tam [S][3], tedy sport režim posuvným přepínačem a trojku na voliči, tak je to celkem dynamická jízda ale spotřeba bude 12-15 ltr/100 km.
Pokud ti to na dálnici na rovině na tempomat bere 12, tak je něco špatně, tam to i mně ukazuje 9-10. Zkus zajet někam na diagnostiku (zapalovací moduly, VANOS, ...) a prověř termostat chladící kapaliny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je tam lambda ještě od výroby, tak ji bez nahřátí asi nepovolíš
Najdeš ji těsně před katalyzátory, na spojce mezi oběma větvemi potrubí. Je šroubovaná šikmo svrchu. Vyplatí se zajet na diagnostiku, lambda nestojí pětikorunu a práce s výměnou není zadarmo.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no tak jestli je na horní straně potrubí tak to potěš koště
vyfuk už má taky nějaký ten pátek za sebou takže sundat ho a vytáhnout lambdu jen na kontrolu by asi nebylo bez následků 
takže prvně kouknu na filtr, pak diagnostika a pak se uvidí asi dále.
Nemá někdo ponětí kolik si cca účtujou v servisu na diagnostiku?


takže prvně kouknu na filtr, pak diagnostika a pak se uvidí asi dále.
Nemá někdo ponětí kolik si cca účtujou v servisu na diagnostiku?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Na lambdu se zespod auta dostaneš bez demontáže výfuku, je tam i místo na to ohřát to autogenem pro vyšroubování. Pokud to budeš rvát za studena, hrozí utržení závitového kroužku a bude se muset svářet
Nech to na servis, doma naděláš víc škody než užitku.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Tu ti udělám na srazu a že je to moje původní auto tak zadarmoaDAm píše:no tak jestli je na horní straně potrubí tak to potěš koštěvyfuk už má taky nějaký ten pátek za sebou takže sundat ho a vytáhnout lambdu jen na kontrolu by asi nebylo bez následků
takže prvně kouknu na filtr, pak diagnostika a pak se uvidí asi dále.
Nemá někdo ponětí kolik si cca účtujou v servisu na diagnostiku?

Jinak já jsem s ním jezdil na tempomat za 9,5 ale míň ani ťuk, standart je okolo 12-13 litrů a v zimě než se to ohřeje klidně 12-15.
no tak to je o důvod víc proč na ten sraz dorazitMiguel píše:Tu ti udělám na srazu a že je to moje původní auto tak zadarmo![]()
Jinak já jsem s ním jezdil na tempomat za 9,5 ale míň ani ťuk, standart je okolo 12-13 litrů a v zimě než se to ohřeje klidně 12-15.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 01.07.2008 00:00
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Klubové ID: 1936
Ahoj ..Mám 525ix tour,vanos,manuál.Jezdím denne do práce cca 15 km.Lepší okreska cca 8,5-9l/km.Ale je to fakt klobouk kloboukovitý a oprášená fizyka základní školy.Dálnice 9,5-10l/km.Město 14/l/km.Ale to už máš v pořádku.Přikláním s k názoru že je to stylu jízdy.Automat nemám, ani žádnou sofistikovanou zkušenost s ním.