Stránka 1 z 1

Napsal: pát 04.07.2008 12:16
od Bono
Čau lidi,
mámE39, r.v.97, 2,5 TDS touring, automat.
Poslední dobou mám problém při prvním rozjezdu, zařadím D a otáčky jsou dolů a auto chcípne, takže bud´musím rychle přidat plyn, což pokaždé nejde, nebo držet brdzu a plyn zároveň.
Byl jsem na diagnistice, hlásilo to vadnou váhu vzduchu, tu vyměnili, ale následující den, první start a zase mi to chcíplo.
Máte někdo podobné zkušenosti, napadá Vás něco??

Děkuji za každou radu

David

Napsal: sob 05.07.2008 08:11
od VELMEN
Já to teď řešim u e34 a je to nekonečnej příběh..bo to kolísá furt a diagnistika je už čistá..jediný co jsem snad ještě nevyměnil,tak je váha..jinak to asi tedy může být volnoběžný ventil,spínač voln. otáček..měl jsem i děravý to koleno sání,ale taky to tím nebylo....chce to jít po tom tělese..vyčistit škrtící klapku apod...ale šikovnej mechanik by to snad mohl po nějakým tom hraní najít..

Napsal: ned 06.07.2008 09:41
od Bono
Co třeba čerpadlo, může to být tím?
Pokud bych měnil čerpadlo, musím měnit i rozvody??

Napsal: ned 06.07.2008 11:04
od fafejta
Klidně to čerpadlem být může.Rozvody se dělat nemusí při výměně čerpadla,protože řetězové kolo se jen povolí,čerpadlo se vyndá a to řetězové kolo tam zůstane a drží na řetězu a nikam nespadne.V prsách je takový nálitek o který se to kolo opře a drží a nepropadne.