Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

POkles otáček, váha vzduchu??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bono
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 26.07.2007 00:00

#1 Příspěvek od Bono »

Čau lidi,
mámE39, r.v.97, 2,5 TDS touring, automat.
Poslední dobou mám problém při prvním rozjezdu, zařadím D a otáčky jsou dolů a auto chcípne, takže bud´musím rychle přidat plyn, což pokaždé nejde, nebo držet brdzu a plyn zároveň.
Byl jsem na diagnistice, hlásilo to vadnou váhu vzduchu, tu vyměnili, ale následující den, první start a zase mi to chcíplo.
Máte někdo podobné zkušenosti, napadá Vás něco??

Děkuji za každou radu

David
VELMEN
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: pon 27.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od VELMEN »

Já to teď řešim u e34 a je to nekonečnej příběh..bo to kolísá furt a diagnistika je už čistá..jediný co jsem snad ještě nevyměnil,tak je váha..jinak to asi tedy může být volnoběžný ventil,spínač voln. otáček..měl jsem i děravý to koleno sání,ale taky to tím nebylo....chce to jít po tom tělese..vyčistit škrtící klapku apod...ale šikovnej mechanik by to snad mohl po nějakým tom hraní najít..
Bono
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 26.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od Bono »

Co třeba čerpadlo, může to být tím?
Pokud bych měnil čerpadlo, musím měnit i rozvody??
fafejta

#4 Příspěvek od fafejta »

Klidně to čerpadlem být může.Rozvody se dělat nemusí při výměně čerpadla,protože řetězové kolo se jen povolí,čerpadlo se vyndá a to řetězové kolo tam zůstane a drží na řetězu a nikam nespadne.V prsách je takový nálitek o který se to kolo opře a drží a nepropadne.
Odpovědět