
CCa trikrat se mi v me 523i e39 (1997) stalo to, ze behem jizdy mi z niceho nic vystrelila rucicka teploty vody na maximum, az do cervene indikace. Rikam vystrelila, ale radove to trvalo cca 10 vterin. Pak jsem zpomalil a pustil nohu z plynu...a najednou se ustalila opet na stredove hodnote. Klesani probihalo trosinku pomaleji, ale opet vicemene take do 15 vterin. Toto se mi stalo behem 2 dni jeste jednou...a dnes rano jsem dosel k tomu samemu problemu, ale teplota uz neklesala rychle a musel jsem po otevreni kapoty motoru pockat, az to skutecne schladne na pohodovou stredovou hodnotu. S tim jsem pak odjel a opet vsechno v poradku.
NEVITE PROSIM, CO BY MOHLA BYT pricina tohohle stavu? Slysel jsem ze petky trpi na termostaty, cidla teploty, netesnost chladici soustavy nehorsim pripade praskle hlavy valcu:(...
Diiky moc...


 ). Pokud nevíš, jak se to dělá, mrkni sem, je to funkce 7.0:
 ). Pokud nevíš, jak se to dělá, mrkni sem, je to funkce 7.0:  Stává z tebe nej větší odborník přes teplotu motorů u 523i.
  Stává z tebe nej větší odborník přes teplotu motorů u 523i.  
 No kez by to byla nejaka mala polozka, to si ted asi preju nejvice...
 No kez by to byla nejaka mala polozka, to si ted asi preju nejvice...

