Stránka 1 z 2

Napsal: pon 12.05.2008 22:44
od HANI
hledal jsem ale nic jsem nenasel a proto bych se chtel ze ptat jestli by slo dat vetrany kotouce misto puvodnich plnych aniz bych menil trmeny na e34 tds jestli je stejne prumer a sirka dival sem do etk ale neni to tam uvedeny..nevedeli byste nekdo..??

Napsal: pon 12.05.2008 22:58
od Kail
Řekl bych,že chlazený kotouče tam nedáš,jsou mnohem silnější než obyč...Musel by jsi sehnat třmeny třeba z V8...Ale je to blbost,to si radši kup nějaký lepší destičky :wink:

Napsal: úte 13.05.2008 09:41
od tds
počky jak větraný? jako dopředu? tam jsou větraný ne, alespoň teda já mám.

Napsal: úte 13.05.2008 12:29
od Kail
Nejsou,nikdy jsem to neviděl na TDS a řekl bych že se to nedělalo.Asi to máš už nějaký přebastlený :wink: ,jsou tam obyč jako na feldě...

Napsal: úte 13.05.2008 12:41
od tds
to je blbost kámo já mám r.v.96 a kupoval jsem nové a dali mi normálně větrané!to jsem nevěděl že tds-ka meli nechlazený. 8O mám teda touringa,jestli tam je to jinak ale asi jo

Napsal: úte 13.05.2008 13:16
od Butch5
Vetrany kotouce mam na E34 Tds touring v automatu, kamos mel taky automat a mel taky chlazeny, jinak jsou normalne plny

Napsal: úte 13.05.2008 13:54
od tds
mám manual (z výroby)

Napsal: úte 13.05.2008 14:30
od Kail
Tak že by podle roku?Ale to se mi taky nezdá (mám komplet facelift,rok 95...).Nebo příplatková výbava :?

Napsal: úte 13.05.2008 14:54
od Butch5
Kail píše:Tak že by podle roku?Ale to se mi taky nezdá (mám komplet facelift,rok 95...).Nebo příplatková výbava :?


Myslim si, ze to meli automaty, kvuli vaze...videl jsem to zatim jen u dvou tds a oboji byli automaty v kombajnu, tak nevim ...

Napsal: úte 13.05.2008 15:13
od tds
podle mě to teda měli kombajny všechny resp. po faceliftu

Napsal: úte 13.05.2008 15:14
od oldaf
Mám taky chlazený- TDS TOURING AUTOMAT r.v.93

Napsal: úte 13.05.2008 20:31
od Caris
Kamarad ma taky chlazený- TDS TOURING AUTOMAT r.v.94

Napsal: úte 13.05.2008 20:55
od karlos0609
Tak já mám TDS Touring z roku 93 manuál a mám taky větraný...
Ale zkus se v ETK podívat, jestli mají třmeny na plné i větrané stejné číslo, jestli jo (ale pochybuji o tom, jak už bylo psáno, větrané jsou silnější), pak by to asi šlo...

Napsal: úte 13.05.2008 22:33
od Caris
jestli se nepouzivaji jen slabsi desticky

Napsal: sob 27.06.2009 18:38
od Kail
Obnovuji tuto debatu a ptám se,jestli někdo neví jak to teda je,jestli k chlazeným kotoučům musí být i jiný (širší) třmeny nebo jestli je to třeba jen těma destičkama...Ideál kdyby měl někdo obě auta a mohl porovnat :)

Napsal: sob 27.06.2009 23:20
od smocek
k vetranym kotoucum musis mit i jine trmeny takze bohuzel nejde to resit destickama....

Napsal: sob 27.06.2009 23:33
od Kail
A třmeny jdou vyměnit naprosto v pohodě bez žádných komplikací?

Napsal: ned 28.06.2009 04:39
od Rejchy
Podle mě tam ty kotouče musejí jít i bez výměny třmenů,rozdíl v tloušťce je cca 10mm.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=2&
Sundej kolo a podívej se jestli máš mezi třmenem a kotoučem dostatečnou mezeru.

Napsal: ned 28.06.2009 07:05
od Strosek
Rejchy píše: Podle mě tam ty kotouče musejí jít i bez výměny třmenů,rozdíl v tloušťce je cca 10mm.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=2&
Sundej kolo a podívej se jestli máš mezi třmenem a kotoučem dostatečnou mezeru.


Jenomže díky tě tvejm cca 10mm = 1 cm tam nedáš nový desky a do určitý míra opotřebení ani starý. :idea: :!:

MUSÍ BÝT BEZPODMÍNEČNĚ JINEJ BRZDIČ

Napsal: ned 28.06.2009 07:09
od Strosek
Kail píše:A třmeny jdou vyměnit naprosto v pohodě bez žádných komplikací?


výměna třmenů je otázka povolení a utažení 3 šroubů - když počítám i hadičku brzdovýho vedění = není to nijak náročný
pak se samozřejmě brzdy musí odvzdušnit

jo, ted mě napadlo - musí se ještě sundat / nandat kolo - na každý straně :D