Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 11.05.2008 20:58
				od Machy
				Ahoj chlapi. Potřebuji poradit. Asi mi odešel motor a přemýšlim jaký motor do baworáčka dát. Mám pár otázek.
1) jáký je rozdíl mezi motorem 524TD z E34 a z E28? Vím,že E28 má lanko na čerpadle,ale jaký jsou další rozdíly.Jedou stejně?
2) jaký je problém zaměnit motor za TDS?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.05.2008 21:23
				od Kail
				1. motory jsou asi stejný,ale myslím že tam bude dost rozdílů v držácích atd...
2. problém to je i není  

 ,zkrátka jako při záměně za jakýkoliv jiný motor,prostě rozebrat celé auto,komplet kabeláž vyměnit atd. atd. atd...
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.05.2008 21:54
				od Machy
				Máš krásnýho BMW. Vypadá stejně jako ten můj,až na ten motor a kůži. 
 
Nevíš za kolik se pohybuje TDS motor z elektrikou?
Kail píše:1. motory jsou asi stejný,ale myslím že tam bude dost rozdílů v držácích atd...
2. problém to je i není  

 ,zkrátka jako při záměně za jakýkoliv jiný motor,prostě rozebrat celé auto,komplet kabeláž vyměnit atd. atd. atd...
 
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.05.2008 22:19
				od Kail
				V sekci prodej je zrovna na prodej jeden čipovanej motor prý v super stavu s elektrikou a mám dojem že za něj chce 25 000,budeš potřebovat ještě převodovku,nejspíš kardan+diferák,všechny chladiče a já nevím co je tam ještě jinýho...Nebo napiš uživateli hysdra - ten určitě nějakej motor mít bude  
 
Ale radím ti,dobře si rozmysli jestli má cenu do toho jít,je to docela veká pakárna a ani levný to zrovna nebude...Jestliže to je ještě 2.4TD,bude to zřejmně rok 88-90,což už je dost a pokud to auto není opravdu TOP stav A1,myslím že to úsilí za to nestojí  

 ,ale to musíš vědět ty...
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.05.2008 22:27
				od Kail
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.05.2008 19:26
				od Machy
				Je to r.v.91 Je zakoupen nový v ČR a po druhém majiteli. Je vážně pěkný.Myslíš,že je nutná převodovka z kardanem a diferencialem?Myslel jsem,že to bude stejný.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.05.2008 20:45
				od Kail
				Diferák z 2.4 má převod 3.25,z TDS má převod 2.64...Tak nechat to můžeš,ale jezdilo by ti to pomalu a pořád bys to měl vytočený na dálnici atd... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.05.2008 21:48
				od pajkin
				bracho motor z e28 do e34 nepasuje. nepasuju drziaky motora. a je tam trosku ine turbo. mam stym skusenosti som to menil a nedoporucujem
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.05.2008 22:00
				od Machy
				Ale zase pořád kroutilo do boku. 
 
Kail píše:Diferák z 2.4 má převod 3.25,z TDS má převod 2.64...Tak nechat to můžeš,ale jezdilo by ti to pomalu a pořád bys to měl vytočený na dálnici atd... 

 
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.05.2008 22:03
				od Machy
				Myslel jsem si to. Díky za radu! 
 
pajkin píše:bracho motor z e28 do e34 nepasuje. nepasuju drziaky motora. a je tam trosku ine turbo. mam stym skusenosti som to menil a nedoporucujem
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.05.2008 22:23
				od Kail
				Machy píše:Ale zase pořád kroutilo do boku. 
 
Kail píše:Diferák z 2.4 má převod 3.25,z TDS má převod 2.64...Tak nechat to můžeš,ale jezdilo by ti to pomalu a pořád bys to měl vytočený na dálnici atd... 

 
 
Njn,to je fakt,ale ono s TDSem už to jde celkem dobře i s normal diferem,ještě když to bude načipovaný  
