Stránka 1 z 1
Napsal: ned 27.04.2008 20:48
od ACDC
Pokud někomu nelze naprogramovat zablikání bliken při použití DO,stačí na to relátko a kondenzátor.Nevýhoda:odem. i zam. blikne 2x
Napsal: pon 28.04.2008 06:45
od dexter
ACDC píše:Pokud někomu nelze naprogramovat zablikání bliken při použití DO,stačí na to relátko a kondenzátor.Nevýhoda:odem. i zam. blikne 2x
Můžeš to trochu víc popsat? "stačí na to relátko a kondenzátor" Trochu nechápu. Kam,nejaký kondenzátor? Znám ich docela hodně a myslím že všude jsou potřebný informace o faradech a voltech. Relátek taky poznám víc než jeden typ. A hlavně kam to zapojit. Myslím že drátů mám v autě hodně,ale nejsem si jistej jestli to je jedno. Osobně je mi jedno co jsi sem napsal, protože ja mam jednotku nakódovanu,ale popravdě kdybys četl někde takovej příspěvek pochopil bys??? Jestli jsem tě nějak urazil, tak promiň, ale příde mi to jak nedopsaná myšlenka. Ani hlava , ani pata.

Napsal: pon 28.04.2008 18:25
od ACDC
Promiň,psal jsem to v tom smyslu,že pokud bude zájem,popíšu to detailně.
Napsal: pon 28.04.2008 18:58
od jurasis
Celkem by mě zajímalo, kde je jednotka DO a její zapojení (lépe řečeno, jak chodí impulsy). Nebo kam to připojuješ. Nic jiného k tomu snad ani není třeba vysvětlovat. Jo a přidal bych tam diodu.
Díky za odpověď.
Napsal: pon 28.04.2008 20:38
od ACDC
Jednotka DO je pod pojistkama,vytáhneš kryt směrem k sobě.Najdeš vývody k motorkům,kde se střídá +12V/0V impulz.Na tyto vývody připojit relé v serii s bipolárním! kondenzátorem asi 500mikro/25V.Relé 12V, jeden spínací kontakt,musí chodit lehce.Kontakt pararelně na tlačítko varov. světel.To že je to tlačítko zap/vyp to komplikuje,protože jsem měl připraven časák s různě dlouhým impulzem zam/odem, a že je to tlačitko jsem zjistil až při propísknutí.Funkce:zam. impuls + nabije přes relé kond.,relé na okamžik přitáhne a zapne varov. světla.Poskončení zam. impulzu se kond. vybije přes relé ,to vypne var. světla. A naopak.Vychází to na dvě bliknutí.
Napsal: pon 28.04.2008 21:06
od jurasis
Zajímalo by mě pod kterýma pojistkama ( předpokládám, že za kastlem spolujezdce? ). A není lepší dvoukontakt relé přímo na světla?
Napsal: úte 29.04.2008 08:20
od libovka
jurasis píše:Zajímalo by mě pod kterýma pojistkama ( předpokládám, že za kastlem spolujezdce? ). A není lepší dvoukontakt relé přímo na světla?
To není lepší,protože z lichtmodulu vede každý blinkr zvlášt a je na nich stále kostra.Takže je musíš oddělit diodama jinak je to pěkný ohnostroj.
Má to nevýhodu v tom,že když se zamkneš ze vnitř tlačítkem nebo máš automatické zamykání při rozjetí tak ti bliknou blinkry.Což asi není dobrý.
pro ACDC: Co takle to připojit spíš na impulzy z dálky které vedou do grundmodulu místo na motůrky?
A naprogramovat to musí jít každému,takže než tam něco bastlit radši bych si to nechal naprogramovat.
Napsal: úte 29.04.2008 18:20
od ACDC
Každému to naprogramovat nejde.Známý dělá v serv.BMW a u své 530d 2001 to taky nedokázal.A že to dělá dost často,i doma.
Napsal: úte 29.04.2008 18:30
od jurasis
Tak přesně tohle jsem nechtěl slyšet...
Mám neorigo alarm, kterej je úplně mimo origo dálku a chtěl jsem, pro potvrzení příjmu signálu ( změnu stavu ), udělat bliknutí. Tak jen ke světlům se asi nechytám... Zkusím využít to tlačítko varovek, jen musím najít trochu času...
Musím to rozdělat a zjistit, jestli to funguje správně...

Napsal: úte 29.04.2008 20:54
od libovka
jurasis píše:Tak přesně tohle jsem nechtěl slyšet...
Mám neorigo alarm, kterej je úplně mimo origo dálku a chtěl jsem, pro potvrzení příjmu signálu ( změnu stavu ), udělat bliknutí. Tak jen ke světlům se asi nechytám... Zkusím využít to tlačítko varovek, jen musím najít trochu času...
Musím to rozdělat a zjistit, jestli to funguje správně...

To blikání jde připojit,ale musíš ty blinkry oddělit od lichtmodulu diodama aby do něj nepustil plus.
Napsal: úte 29.04.2008 21:14
od jurasis
Jak to jde z jednotky? Stačí připojit zadek a půjde i předek, nebo jde zvlášť každá lampa ?
Hm, asi každá lampa. Takže tahání drátů po celém autě! Tak to stejně zkusím přes ty varovky...
Napsal: stř 30.04.2008 09:41
od libovka
jurasis píše:Jak to jde z jednotky? Stačí připojit zadek a půjde i předek, nebo jde zvlášť každá lampa ?
Hm, asi každá lampa. Takže tahání drátů po celém autě! Tak to stejně zkusím přes ty varovky...
Proč po celém autě? U lichtmodulu máš ty blinkry všechny,takže se připojíš tam.A není lepš si to nechat zapojit od někoho kdo to umí?Jednou to tu nějakej chytrák už řešil a nenechal si poradit a za dva dny tu sháněl lichtmodul.
Napsal: stř 30.04.2008 21:56
od jurasis
Zeptám se jinak, protože moje myšlenkové pochody se ubíraly jinde...
Nejsem autoelektrikář, ale s el si trochu tykám. Tedy otázka: Kde najdu lichtmodul u E39/98 a které piny kterého konektoru jsou které blinkry? Abych to nemusel několikrát proměřovat a možná opravdu něco zk..vit. Zapojit to zvládnu levou zadní. Navíc to chci pro úplně oddělenou dálku, kterou jsem si zabudoval do auta pro ovládání alarmu a pár jiných věcí.
Díky za odpověď...

Napsal: čtv 01.05.2008 08:00
od libovka
jurasis píše:Zeptám se jinak, protože moje myšlenkové pochody se ubíraly jinde...
Nejsem autoelektrikář, ale s el si trochu tykám. Tedy otázka: Kde najdu lichtmodul u E39/98 a které piny kterého konektoru jsou které blinkry? Abych to nemusel několikrát proměřovat a možná opravdu něco zk..vit. Zapojit to zvládnu levou zadní. Navíc to chci pro úplně oddělenou dálku, kterou jsem si zabudoval do auta pro ovládání alarmu a pár jiných věcí.
Díky za odpověď...

Lichtmodul je ve sloupku u nohou spolujezdce.Barvy drátů už si nepamatuju,ale koukni se u světel a to co ti vade k blinkrům najdeš i u modulu.
Napsal: čtv 01.05.2008 20:06
od jurasis
Děkuji Ti krásná vílo...
Doufám, že se k tomu dostanu co nejdřív...
Napsal: ned 25.12.2011 09:42
od DjPILLI
ahoj pánové
jentak se zkusím zeptat...
jen někdo v okolí Benešova kdo umí naprogramovat blikání přes Diag?
