Stránka 1 z 2

Napsal: pát 04.04.2008 21:11
od mocuryamater
Zdravím všechny mám e39 r.v. 01 530d a mám s ním moc starostí. auto mám 1,5roku a už sem musel vyměnit úplně všechno co se týče palivové soustavy. přišlo mě to na cca 60k ale stejně nejede jako dřív. okolo rychlosti 120km/h ztatí ůplně výkon a než se dostanu na 130 trvá to třeba 1min. Jsem fakt nešťastnej a nevím co dál moc prosím poradte a ještě něco, měnil sem olej v motoru a dal sem tam 0-w30 long live a z auta se stala totální olejnička teče mi to všude. jde to nějak zastavit? diky

Napsal: pát 04.04.2008 22:42
od smana
Jde, prodej to a kup si 530i :lol: Ne, samo že si dělám srandu... :D

Napsal: pát 04.04.2008 23:08
od milonovo
Zdravím kolegu,prodej to a kup si auto :D Zní to blbě,ale bohužel je to asi nejjednodušší řešení.

Napsal: pát 04.04.2008 23:39
od milonovo
Jinak co VŠECHNO si vyměnil?Co diagnostika?

Napsal: sob 05.04.2008 00:01
od martin33
mocuryamater píše:Zdravím všechny mám e39 r.v. 01 530d a mám s ním moc starostí. auto mám 1,5roku a už sem musel vyměnit úplně všechno co se týče palivové soustavy. přišlo mě to na cca 60k ale stejně nejede jako dřív. okolo rychlosti 120km/h ztatí ůplně výkon a než se dostanu na 130 trvá to třeba 1min. Jsem fakt nešťastnej a nevím co dál moc prosím poradte a ještě něco, měnil sem olej v motoru a dal sem tam 0-w30 long live a z auta se stala totální olejnička teče mi to všude. jde to nějak zastavit? diky
long live je dost řítký tak si můžeš koupit všechny těsnění a vyměnit je. ten motor na diagnostiku at se zjistí proč to ztrácí výkon jinak u nás je špatná nafta oproti německu.

Napsal: sob 05.04.2008 00:09
od mocuryamater
všechny problemy začaly po výměně čerpadla v nádrži. postupně během jednoho měsíce jsem měnil všechny vstřiky, čerpadlo pod řidičem a vysokotlaké čerpadlo. přesto to pořad jede asi jako favorit.
v autecu sem to měl týden a nevěděli si stím rady nahrali tam nějaky softver starší který pry tolik nezaznamenává chyby jinak by to nejelo do dneška. mam najeto 250.000km

Napsal: sob 05.04.2008 00:19
od mocuryamater
ještě jsem chtěl napsat že po výměně všech čerpadel a vstřiků jsem vždy ujel tak 30km a konec odtahovka a všechno znovu , a potom teprv jsem jel do autecu a tam mi nahrali ten starší softver a ted to aspoň jede takže v tomto pořadí

Napsal: sob 05.04.2008 00:23
od martin33
co jsem slyšel od kamaráda měl něco podobného a nakonec mu to dal dohromady savka z klecan.

Napsal: sob 05.04.2008 00:30
od PavelP
Zdravím Tě na klubu pane mocuryamater,sice Tě asi neporadím,ale nemůžu prostě nereagovat.To.že si to měl v autecu a nepřišli na to,tak to je teda smutný až velmi smutný,dokonce bych napsal až úplně v prdeli.Autorizovaný servis a NEVÍ si RADY ,to ať jdou do prdele.
Pro martina 33 : Kdyby tam ,čistě teoreticky ,do motoru nalil jenom Naftu,tak motor nesmí ani ukápnout.Nechápu proč by to mělo téct ať už s jakýmkoli olejem.
Jinak jak to tady tak pročítám,myslím všechny příspěvky o motoru 530D,
tak se mi zdá.že tento motor se asi moc nepovedl.
A to jsem uvažoval i o téhle motorizaci.
PP 540 iA

Napsal: sob 05.04.2008 00:33
od mocuryamater
myslíte klecany u prahy?

Napsal: sob 05.04.2008 00:35
od mocuryamater
v autecu to stálo tyden a takovy výsledek

Napsal: sob 05.04.2008 00:49
od PavelP
mocuryamater píše:v autecu to stálo tyden a takovy výsledek
Cítím s Tebou ,ale to je prostě děs děs děs.
Jinak teda bych ještě dodal,že se serou čím dál mladší auta.Např.:X5 ky s rozsypanýma almarama,Tvůj případ s motorem 530D atd atd.
PP

Napsal: sob 05.04.2008 12:08
od Maxiczech
0W-30 do nafty? 8O Mno to nejni dobrá volba. Řekl bych. Zvlášť na to, kolik to má nalýtáno. Dej tam 10-W40. Ale to, že teče kudy to jde nebude olejem, ale fakt veškerým těsněním. To, že je hodně řídkej by ti mohlo třeba víc brát oleje v poměru ujetých km. Rozhodně to nejni o tom, že by měl za auta všude blejt, jak bylo výše zmíněno.
A s tím výkonem? Tohle jsem řešil u Mergla a byl to totálně zasraný hrubý a jemný filtr paliva. ;) Možná načnuté palivové čerpadlo v nádrži, ale to jak píšeš jsi měnil.. :roll:

Napsal: sob 05.04.2008 13:33
od dandy
Neviem prečo by mala byť chyba 0-30 do 530D, tento olej konkrétne Castrol Edge 0W-30 dávam aj ja a dokonca je výrobcom teda BMW priamo doporučený, takže v tom problém určite nevidím, dokonca ani v odjazdených kilometroch ja mám tiež 201 000km a motor ide super, skôr si mislím, že je to v predchádzajúcich majiteľoch toho auta

Napsal: sob 05.04.2008 16:13
od Maxiczech
Jen si nemyslím, že je to dobrá volba. I v servise BMW doporučují vzhledem k ujetým km jiné oleje Castrol. Tobě nic nechčije, ty si tam lej třeba Ferneta. Snažím se tady eliminovat unik oleje, jak je výše uvedeno. Tím, že mu napíšeš "to je po predchodzích majitěloch" mu asi moc nepomůžeš. :?

Napsal: sob 05.04.2008 16:53
od dandy
Ak mi bude z motora tiecť olej, tak musím zistiť odkiaľ a prečo a závadu odstrániť a ide sa ďalej a nie riešiť to hustejším olejom, ktorý môže narobiť väčšie škody ako odstránenie netesností motora.Keď tam dá 10W-40 a bude tiecť aj tak, tak podľa teba tam asi treba dať vazelínu tá možno nepotečie.

Napsal: sob 05.04.2008 19:46
od Maxiczech
Takhle to určitě nemyslim. Přetočit se dá lecos. O tom si pohovor s právníkmi. :?
Píše, že se mu z toho stala olejnička po výměně oleje a chce poradit.
Nezlob se, ale reaguješ jak debil. :evil:

Napsal: sob 05.04.2008 21:08
od mocuryamater
prosím kde jsou ty filtry paliva zkusím to, ale myslím si že když mám nový všechny čerpadla tak že to bude tím je jenom malá šance

Napsal: sob 05.04.2008 22:29
od Maxiczech
To je právě jediné, čím ještě to může být.
Kde jsou přesně u e-39 nevím..

Napsal: sob 05.04.2008 23:23
od starML
Podívej se na moje příspěvky tady :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=