Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 27.03.2008 21:58
od Maxiczech
Prosím o radu, jaký stabilizátor dává BMW do prvovýroby nebo další zkušenosti s výrobci. SWAG, RTS, LEMFÖRDER. Rád bych dal do mazlika origo díl.
Děkuji za názory, rady a zkušenosti..

Napsal: čtv 27.03.2008 22:24
od Player1
Sorry, nevím co se tam dává origo, ale není jednodušší zajít do BMW a rovnou ho objednat?
Napsal: pát 28.03.2008 00:57
od Maxiczech
Mno.. ehm.. To samozřejmě je. Ale pokud to chceš brát takto, tak bych tento portál zrušil. Potom žádná debata nemá význam. Ptám se na zkušenosti. Sám nevím, zda-li třeba i origo servisu BMW nedodává více výrobců náhr. díly.
Nějaké další zkušenosti?

Napsal: pát 28.03.2008 13:55
od Shimi
Nevim jestli ti to pomuze

, nemam primo zkusenosti se stabilizatory, ale obecne má LEMFÖRDER velmi kvalitni dily a co jsem daval od nich ramena, tak spokojenost velika.
Napsal: sob 29.03.2008 10:52
od Maxiczech
Díky..

Moc názorů a zkušeností tady neproběhlo. Včera jsem byl v BMW na Kolbence a byl na objednání za 866,- Kč. Tak jsem valil do Auto Base na Průběžnou a tam byl stabilizér skladem za 789,- Kč. Tak jsem ho koupil.

Moc nechápu, jak to ti prodejci orig. dílů dělají, když mají odlišné ceny a údajně už je to jeden velkej hancámbl spadající snad pod Autec.
Jináč konkrétně jde o stabilizační tyčku na pravé straně.
Dnes se to tam chystám vdechnout. Je to pohoďka nebo si mám dát na něco pozor? Musí kolo vyset nebo může stát na zemi? Ty dva čepy na tyčce jsou shodné nebo se něčím liší? Tyčka je konstruována tak, že lze zaměnit čepy oboustraně, nicméně na těsnících gumičkách jsou čísla, která nesouhlasí. Na jedné straně je 2-2 a na druhé 2-8. Jde o nějaký rozdíl? Děkuji za názory a zkušenosti..
Jo a jinak tohoto dílu výrobce je přímo BMW..

Napsal: sob 29.03.2008 11:35
od P-J
Maxiczech píše:a údajně už je to jeden velkej hancámbl spadající snad pod Autec.
A pak se někdo diví, jak vznikají drby.......

Napsal: sob 29.03.2008 14:50
od RSak
tyčky předního stabilizátoru jsem měnil obě a na každé straně je jiná, kupoval jsem je také přímo u bmw
Napsal: sob 29.03.2008 15:17
od Maxiczech
Asi jsem to blbě popsal.

Mám jednu tyčku a to na pravou stranu. A na té jedné tyčce jsou dva čepy. Na jednom čepu je číselné označení 2-2 a na druhém čepu stejné tyčky je 2-8. Tak mne zajímá, zda-li je v tom nějaký rozdíl. A montoval jsi je se zvednutým kolem nebo může být kolo na zemi?

Napsal: sob 29.03.2008 21:33
od Maxiczech
Nikdo nic?

Napsal: ned 30.03.2008 13:49
od Maxiczech
Děkuji, poradím si sám...
Jako vždy..

Napsal: ned 30.03.2008 17:57
od Caris
Domnivam se ze je to jedno jestli 2-2 bude nahore nebo 2-8. Pro jistotu se podivej jak je montovane stavajici ktere chces menit. A jestli ma byt zmacknute ci nema byt zmacknute kolo musis odhadnout podle toho jestli ti pujdou zasunout cepy do der.
Napsal: ned 30.03.2008 18:41
od ardo
Nedovedu si to predstavit montovat s kolem na aute a jeste na zemi.......
Napsal: ned 30.03.2008 18:54
od Caris
ardo píše:Nedovedu si to predstavit montovat s kolem na aute a jeste na zemi.......
ono to jde na sloupovem heveru bez sundani kola a stabilizator eventuelne prizvednout rukou
Napsal: ned 30.03.2008 21:28
od Maxiczech
To nemusí být přece na zemi. Stačí na rampě nebo na kanále. Ale jde mi o to, zda-li má kolo vyset nebo může být na "zemi, rampě" prostě sedět pevně na povrchu.

Jde o to, jestli se ten stabilizér nějak napíná a jak se to lépe montuje. Chci jen radu, né peníze. Buď se blbě vyjadřuji nebo je to tady jak u "debilů". Sorry..

Jinak jedinej Caris normálně reaguje. Díky..

Napsal: ned 30.03.2008 21:38
od ardo
normalne dej auto na hever, sundej kolo a mas to za 15min hotove,zadna veda

Napsal: ned 30.03.2008 21:42
od Horys
Zdravim ja to menim na zvedaku sundam kola udelam jednu stranu a pak druhou.myslim si ze kdyz ty kola vyvesis tak je to jednodusi a rychlejsi.jo a to cislovani fakt netusim ale ty kulace jsou oba urcite stejny.
Napsal: pon 31.03.2008 06:39
od Maxiczech
Takže kolo může vyset.

Díky moc za rady.

Napsal: pon 31.03.2008 08:41
od Pekys
Je to uplně jedno, můžeš to dělat s kolem na zemi, ale jestli to chceš mít trochu pohodlnější s lepším přístupem, tak to sundej.
Jo, přední náprava musí být v rovině, aby ti ta tyčka šla ven. Když to zvedneš na hever, stabik se zkříží a tyčka nepůjde ven. Na sloupovym heveru když kola visej je to jedno, protože jsou obě stejně.
Napsal: pon 31.03.2008 21:46
od Maxiczech
Jasná věc.

Nedat stabilizátoru práci. Takže obě kola souměrně. Buď vyset nebo na rampě. Pak to pohodlně vyndám..
Díky..

Napsal: ned 13.04.2008 09:20
od Maxiczech
Tak mám hotovo.

Přizvedl jsem obě strany, kola vysela a pravé kolo jsem sundal. Stabilizační tyčka šla dolu jako prd a novou jsem tam vdechnul, jak do maminy.

Krásná práce na 30 minut. Protáhl jsem mazlika a už je zase O.K.

Díky za rady a poznatky..