Děkuji za názory, rady a zkušenosti..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Stabilizátor BMW
Díky..
Moc názorů a zkušeností tady neproběhlo. Včera jsem byl v BMW na Kolbence a byl na objednání za 866,- Kč. Tak jsem valil do Auto Base na Průběžnou a tam byl stabilizér skladem za 789,- Kč. Tak jsem ho koupil.
Moc nechápu, jak to ti prodejci orig. dílů dělají, když mají odlišné ceny a údajně už je to jeden velkej hancámbl spadající snad pod Autec.
Jináč konkrétně jde o stabilizační tyčku na pravé straně.
Dnes se to tam chystám vdechnout. Je to pohoďka nebo si mám dát na něco pozor? Musí kolo vyset nebo může stát na zemi? Ty dva čepy na tyčce jsou shodné nebo se něčím liší? Tyčka je konstruována tak, že lze zaměnit čepy oboustraně, nicméně na těsnících gumičkách jsou čísla, která nesouhlasí. Na jedné straně je 2-2 a na druhé 2-8. Jde o nějaký rozdíl? Děkuji za názory a zkušenosti..
Jo a jinak tohoto dílu výrobce je přímo BMW..
Jináč konkrétně jde o stabilizační tyčku na pravé straně.
Dnes se to tam chystám vdechnout. Je to pohoďka nebo si mám dát na něco pozor? Musí kolo vyset nebo může stát na zemi? Ty dva čepy na tyčce jsou shodné nebo se něčím liší? Tyčka je konstruována tak, že lze zaměnit čepy oboustraně, nicméně na těsnících gumičkách jsou čísla, která nesouhlasí. Na jedné straně je 2-2 a na druhé 2-8. Jde o nějaký rozdíl? Děkuji za názory a zkušenosti..
Jo a jinak tohoto dílu výrobce je přímo BMW..
To nemusí být přece na zemi. Stačí na rampě nebo na kanále. Ale jde mi o to, zda-li má kolo vyset nebo může být na "zemi, rampě" prostě sedět pevně na povrchu.
Jde o to, jestli se ten stabilizér nějak napíná a jak se to lépe montuje. Chci jen radu, né peníze. Buď se blbě vyjadřuji nebo je to tady jak u "debilů". Sorry.. 
Jinak jedinej Caris normálně reaguje. Díky..
Jinak jedinej Caris normálně reaguje. Díky..
Je to uplně jedno, můžeš to dělat s kolem na zemi, ale jestli to chceš mít trochu pohodlnější s lepším přístupem, tak to sundej.
Jo, přední náprava musí být v rovině, aby ti ta tyčka šla ven. Když to zvedneš na hever, stabik se zkříží a tyčka nepůjde ven. Na sloupovym heveru když kola visej je to jedno, protože jsou obě stejně.
Jo, přední náprava musí být v rovině, aby ti ta tyčka šla ven. Když to zvedneš na hever, stabik se zkříží a tyčka nepůjde ven. Na sloupovym heveru když kola visej je to jedno, protože jsou obě stejně.
