Stránka 1 z 2
Napsal: stř 12.03.2008 22:44
od ilegaltuner
na co mám kouknout? je tam nějaké relé, nebo tak? dráty a všechno vypada gut
díky moc
Napsal: čtv 13.03.2008 00:41
od BMWPower
Zkus "féfaru" odpojit a připojit ji přímo k baterii-měla by zažít řvát. Jestli náhodou neodešla do věčných lovišť. Pak prolez elektriku apod...
Napsal: čtv 13.03.2008 01:54
od elektrik
zejtra ti mrknu do chytré knihy která je to pojistka a který relátko. Mam ji v garáži a ted se mě tam nějak nechce:)
Napsal: čtv 13.03.2008 05:39
od dexter
a co kontrolka bagu.nesvítí?jestli maš funkční klakson,tak se ti přelomil pásek ve volantu.

Napsal: čtv 13.03.2008 08:47
od ilegaltuner
bag nemám, a žádná kontrolka nsvítí.pojstky jsou všechny ok,relatka nevím

Napsal: čtv 13.03.2008 11:15
od mike525
BMWPower píše:Zkus "féfaru" odpojit a připojit ji přímo k baterii-měla by zažít řvát. Jestli náhodou neodešla do věčných lovišť. Pak prolez elektriku apod...
A hlavne e34 ma klaksony 2 (resp 3 ale ten treti je na alarm), ze by odesly oba najednou mi prijde vice nez nepravdepodobne.. zapojene by mely byt kazdy zvlast, kdyz se pres velky BC da zmenit aby troubil jen jeden nebo oba.. sel bych po spinaci na volantu..
Napsal: čtv 13.03.2008 13:54
od kavanda
mám origo alarm a mám jen jeden klakson.Kde udělali soudruzi chybu?
Napsal: čtv 13.03.2008 15:47
od martan
Origo alarm má svůj klakson, je schovaný někde v palubovce a troubí asi jako Škoda 105

. Teda aspoň já jsem to tak u všech E34 měl a mám i u této. Normální houkačka s alarmem nemá nic společného. Zkusil bych nejdřív vyměnit relátko. Když to tím není, tak proměřit, jestli se spíná kostra od volantu k relátku. A když bude Ok relátko a půjde k němu i kostra od volantu, tak už se to jedině ztrácí někde po cestě od relátka ke klaksonům (samozřejmě pokud máš na patici relátka také plus, které k němu jde přes pojistku, aby bylo co spínat

). A to byl můj případ teď na 633.
Napsal: čtv 13.03.2008 16:04
od elektrik
pojistka č.9 15A
a relátko je v knize označeno jako k2
Nachází se v pojistkovej skříňce v první řadě blíž k pojistkám a je to druhý z leva. Takže když stojíš u auta a koukáš do pojistek tak je to ta řada dál od tebe. Zjisti jestli cvaká když zatroubíš........ jestli ne zkus tam vrazit jiný a uvidíš.
Jo a prosimtě teď mě tak napadlo jestli si měl zapnutej klíček když si to zkoušel. Mě to troubí je při zapnutym zapalování když svítí kontrolky nebo za jízdy.
Napsal: čtv 13.03.2008 20:04
od ilegaltuner
dik kouknu na to, skoušel jsem to samozřejmě se zapnutým klíčkem. dneska jsem sundával volant a tabm by mnělo být všechno ok

Napsal: čtv 13.03.2008 22:16
od T613
klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve
ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
Napsal: čtv 13.03.2008 22:19
od xtreme
hm.. ja mam 524td a tam bola trubka pod poistkou 6.. teda aspon ked sa mi vypalila 6tka tak mi to netrubilo..
Napsal: čtv 13.03.2008 22:31
od libovka
dexter píše:a co kontrolka bagu.nesvítí?jestli maš funkční klakson,tak se ti přelomil pásek ve volantu.

E34 nemá klakson přes nekonečný kroužek s airbagem,ale samostatně přes takový trn který to přenáší na kroužek na volantu.
Viděl bych to na uhnilé dráty u klaksonů nebo klaksony v háji.
Napsal: čtv 13.03.2008 22:33
od ilegaltuner
T613 píše:klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve

ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
to jsem dneska dělal a nic

Napsal: čtv 13.03.2008 23:33
od elektrik
takže to může bejt jen relátko, pojistka, fanfáry nebo přerušený vedení....tim mam na mysli hlavně zoxidovaný spoje u fanfar a překousaný dráty od kuny:)
Napsal: pát 14.03.2008 08:34
od mike525
T613 píše:klaksony to ma dva ... ze by se dao nastavit aby troubil jeden? to slysim poprve

ja jsem se s klaksonama taky naprcal ... 90% problemu byl prechod mezi volantem a tyckou rizenim, bud ukroucene draty nebo poskozeny ten vodivy krouzek takze shod volant zapni zapalovani a bud spoj dva draty jestli to troubi nebo srubovakem propoj ten krouozek s kolikem a vyloucis/potvrdis chybu prave tady
Na velkem BC ve skrytych funkcich, je to pod 18kou - HUPEITION/HUPEDTION vybira se tlacitkem C/F

Napsal: pát 14.03.2008 16:16
od elektrik
mě by zajímalo co má to velký BC všechno za funkce....auto mam krátce a zatim umim jen přepínat průměrnou spotřebu,dojezd v kilometrech, průměrnou rychlost a teplotu
Napsal: úte 18.03.2008 22:34
od ilegaltuner
relatko necvaká
jde nějakým způsobem proměřit relatko jestli je funkční?
Napsal: úte 18.03.2008 23:23
od elektrik
zkus tam vrazit jiný ....to je nejjednoduší
Napsal: sob 10.05.2008 08:30
od ilegaltuner
už troubí nakonec tam chybělo půl milimetru na té tyčince co přivádí + na volant
