Stránka 1 z 1
Napsal: pát 07.03.2008 10:03
od uboss
mám e39 525 tds automat ,jedu takhle do práce a po deseti km náhle auto ztratí výkon takřka na polovinu ,takže 60km/h na plný plyn, otáčky okolo 3tisíc.
Už se mi to stalo potřetí ,vždy se to samo rozjede . Pomóc!!!!
Napsal: pát 07.03.2008 10:17
od arctic
a huli to kdyz to nejede mozna bude problem v rizeni turba
Napsal: pát 07.03.2008 10:36
od uboss
nehulí, jeto jako normálbě
Napsal: pát 07.03.2008 10:53
od tds
Diagnostika. je možný že je vadné tep. čidlo a jednotka srazí výkon motoru
Napsal: pát 21.03.2008 15:07
od uboss
kde je to tepelné čidlo?
Napsal: pát 21.03.2008 16:14
od benny24
koukni se na přívod nafty jestly ti to nikde nechčije nebo naopak nenasaje falešnej vzduch kolem fitru se to občas stane gumička stvrdne a saje to faleš
Napsal: sob 22.03.2008 10:54
od uboss
mám to od nádrže zkontrolovaný ,nový filtr paliva ,diagnostika ukazuje "žádné závady" a auto přesto nejede .Zkontroloval jsem i výfukové potrubí.
Napsal: sob 22.03.2008 11:22
od fafejta
Otázka je,jestli není zatuhlá regulace turbodmychadla waste-gate.Chtělo by to změřit turbotlak,při jeho přesažení cca 1.4atm. to pak padne do nouzáku.Optimálně by to mělo tlačit 0.95-1.10atm pak už se začíná otevírat waste-gate,která zamezuje dalšímu nárustu.
Napsal: stř 26.03.2008 20:21
od irko
Mě se to taky několikrát stalo, když jsem měl TDS. Jedu a najednou nic. A ten pedál byl najednou takovej tuhej. Měl jsem zašprajcovanej kobereček pod plynovým pedálem
Napsal: stř 26.03.2008 22:45
od Kail
irko píše:Mě se to taky několikrát stalo, když jsem měl TDS. Jedu a najednou nic. A ten pedál byl najednou takovej tuhej. Měl jsem zašprajcovanej kobereček pod plynovým pedálem

,i to se může stát

Napsal: pát 19.04.2013 08:38
od mr_nick
zdravím,
našel sem toto starý téma, mám asi stejnej problém jak se tady kdysi řešil.
Mám e39 tds, ale manuál. auto z ničeho nic jako by přestalo z části reagovat na plyn. Nejvíc je to poznat když se to "vypne" při přidávání plynu, je to jako by vyplo turbo. Občas to naskočí hned, občas jedu 5 km než se to vrátí do normálu. Někdy pomuže až vypnutí motoru.
Abych to jeste upřesnil, tak ten ukazatel aktuální spotřeby-ta rafička při ztrátě výkonu se zarazí max u 10l/100km. Když jede normálně, tak vylítne až ke konci..
Diagnostika co jsem byl žádnou závadu neukazovala
Napsal: pát 19.04.2013 09:47
od starynovy
vsak normalny nudzak, pricin moze byt viac, ked nehlasi chybu tak treba sledovat prevadzkove hodnoty, M51 nieje ziadny superpocitac tam sa zdroj nudzaku najde hned.
Napsal: pát 19.04.2013 11:46
od mr_nick
já sem se snažil najít příčinu ale nikdy sem nevypozoroval čím to je ,dělá to čistě nahodile ....
jediný co mě napadlo, jak sou ty kontrolky na výměnu oleje, - olej mám vyměněnej, ale není to "vynulovaný", takže to svítí už červeně. Nemůže být problém v tom, že si auto hlídá starej olej a nechce za určitých podmínek dávat plnej výkon?
Napsal: pát 19.04.2013 12:02
od starynovy
bohuzial nie, take vychytrale to nieje, mne to robilo ked prefukovalo turbo, pod plnym tahom do kopca obcas vypol, po pusteni plynu, s dalsom zosliapnuti zase tahal, a zase vypol.. pozoroval som to ze to robi presne ako hodinky pri plnom plyne a rychlosti 170+
Napsal: pát 19.04.2013 12:23
od mr_nick
no 170 s autem jezdím málo, přecejenom už má svoje nejlepší roky za sebou

sem tam ho protáhnu aby to nezapomnělo, ale většinou jezdím už klidně
mě to dělá na všechny rychlosti a v jakékoliv rychlosti, prostě kdykoli, nemusí byt kopec, muže byt rovina. Ale většinou až se to zahřeje.
Auto mám 3tí rok, za tu dobu mi to dělalo už 2x. ale jednou na podzim když sem to koupil, pak to bylo rok v klidu, potom další rok v zimě a tedka...