Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.02.2008 16:50
od dafson
potrebuju vedet na sto procent zda jde hlava z 528i dat na 523i mam moznost koupit a nevim jestli je stejna nebo ne????nechci uz odkurvit jeste neco!!!kamos me vystrasil ze tam je jina a ze ma jiny tlaky tak jak to je????

Napsal: stř 13.02.2008 18:15
od libovka
podle ETK je stejná

Napsal: stř 13.02.2008 18:30
od dafson
tak to ses druhy co mi to tvrdi jeste si radeji pockam na dalsi nazory at sem mi to potvrdi....dekuju

Napsal: stř 13.02.2008 19:21
od Demostenes
dafson píše:tak to ses druhy co mi to tvrdi jeste si radeji pockam na dalsi nazory at sem mi to potvrdi....dekuju
Na nazory bych v tomto pripade nedal, dal bych na ETK :roll:

Napsal: stř 13.02.2008 20:16
od dafson
dobre tak v tom pripade me zajima proc mam 523i a obsah motoru je 2494ccm a ne 2,3??proc to neni oznacene 525i nejaky rozdil tam preci musi byt me bylo prave receno ze u 523i je jina hlava tim je pry snizen vykon ale naopak zvysen kroutak???vrta mi to v hlave protoze tomu kamaradovi to rikal jeho kamarad co dela v praze u bychla jinak to nemyslim nijak zle abyste mi nenadavali jen sem si proste tolikrat nabil hubu ze uz zkoumam detaily...jinak si cennim vsech vasich rad dekuji!!!

Napsal: stř 13.02.2008 20:46
od libovka
Protože BMW má občas takovéhle úchylky.např. motory 2.7eta M20 v E30 značí se 325 , 1.9 M44 v E36,Z3 značí se 318 nebo 3.5D v E60 má obsah 3.0. a ještě bych mohl pokračovat.

Myslím si že výkon motoru je upraven jednotkou.

Napsal: stř 13.02.2008 22:13
od libovka
Ted jsem mluvil s kámošem co prodává díly a říkal,že hlava na 2.8 a 2.3 je stejná.Že už to několikrát takle řešil. :wink:

Napsal: čtv 14.02.2008 07:43
od dafson
tak jo dekuju moc sam sem se jeste presvedsoval pres ETK a opravdu hlava na 23 A 28 maji stejne cislo takze by to tak melo byt dekuji vsem!

Napsal: čtv 14.02.2008 10:16
od patras
je stejna !

Napsal: čtv 14.02.2008 13:02
od dafson
tak jo ted sem volal do servisu a a rozhoduju se zda tu hlavu co koupim mam nechat prestrojit novu gufera zbrouseni proste vsechno novy coz by vyslo celkem na 18 plus 5tis ta hlava,ktera by mela byt kompletni s ventilama od toho prodejce tak nevim jestli to risknout a dat ji tam rovnou nebo delat tyhle slozity operace???

Napsal: čtv 14.02.2008 13:14
od tds
dafson píše:tak jo ted sem volal do servisu a a rozhoduju se zda tu hlavu co koupim mam nechat prestrojit novu gufera zbrouseni proste vsechno novy coz by vyslo celkem na 18 plus 5tis ta hlava,ktera by mela byt kompletni s ventilama od toho prodejce tak nevim jestli to risknout a dat ji tam rovnou nebo delat tyhle slozity operace???
18 tyček za gugera?
nech ji akorát srovnat vyměň těsnění dříků ventilů a kašli na to.

Napsal: čtv 14.02.2008 14:27
od dafson
ok budu jim to tlumocit...