Stránka 1 z 2

Napsal: pon 21.01.2008 13:33
od lucky
Stalo se to že při rozjezdu nebo spíš při prudčí akceleraci při zařazení druhého stupně se ozvala tupá ráná z motoru a černě se zakouřilo z výfuku.... Je možný že přeskočil rozvod. řemen??? Prosím poraďte... Díky

Napsal: pon 21.01.2008 14:13
od bmwfil
To by mohlo být rozlítlé turbo...

Napsal: pon 21.01.2008 15:04
od tds
turbo pochybuji, to má vlastní regulaci.spíš to nevydržela nějaká hadice od něj.předpokládám že tou prudší akcelerací myslíš 1-2-3 plný...
co potom? jen to ztratilo výkon a motor běžel nabo jak??

Napsal: pon 21.01.2008 15:33
od lucky
ozvala se ta tupá rána a pak to zdechlo a už nešel natočit. A jako by to při startování nemělo odpor,proto si myslim že to přeskočilo. doufam že se to nepotkalo,ale nic tam nemlátilo když se to startovalo. Má to 15tis. po výměně řemenu takže je to v reklamaci. Jenže tim že to má 150 koní s čimš se nepočítalo je dost možný že už byl taky jetej. Co vy na to?

Napsal: pon 21.01.2008 21:35
od tds
no tak pokud tupá rána a zdechlo,točí to jako bez tlaků, tak máš pravdu rozvoďák k.o. no nejspíš se to potkalo to je jisté,záleží jak moc.evidentně byly rozvody špatně udělané a je jedno jestli o má 110 nebo 200ps.

Napsal: pon 21.01.2008 22:17
od dzonnek
Tohle tema me zaujalo uvazoval jsem o prestavbe 525td na 525tds. Zajimalo by me na kolik to asi tak vyjde a zda je to spolehlive. Diky za namety cao

Napsal: pon 21.01.2008 23:47
od lucky
tds píše:no tak pokud tupá rána a zdechlo,točí to jako bez tlaků, tak máš pravdu rozvoďák k.o. no nejspíš se to potkalo to je jisté,záleží jak moc.evidentně byly rozvody špatně udělané a je jedno jestli o má 110 nebo 200ps.

Víš jak... ty rozvody dělal nějakej jouda v servisu,takže nevim jak dobře byly ty rozvody dělaný. Ale auto pak jelo o.k. Takže myslíš že se to potkalo? Ten rozvod.řemen nepraskl,pouze přeskočil.

Napsal: pon 21.01.2008 23:50
od lucky
dzonnek píše:Tohle tema me zaujalo uvazoval jsem o prestavbe 525td na 525tds. Zajimalo by me na kolik to asi tak vyjde a zda je to spolehlive. Diky za namety cao

Cenu ti neřeknu,ale zpočítej turbo z tds, chladič vzduchu, a sání z tds. Možná i to turbo by tam mohlo zůstat původní.

Napsal: úte 22.01.2008 08:34
od tds
dzonnek píše:Tohle tema me zaujalo uvazoval jsem o prestavbe 525td na 525tds. Zajimalo by me na kolik to asi tak vyjde a zda je to spolehlive. Diky za namety cao

hele jestli čtěš tak on přestavil 2,4td tobě stačí u 2,5td chladič s hadicema,pokud máš klimu tak jinej chladič klimy,mám dojem že i vody.upravit říd. jednotku a zvýšit plnící tlak.a je to.

Napsal: úte 22.01.2008 14:00
od lucky
tds píše:
dzonnek píše:Tohle tema me zaujalo uvazoval jsem o prestavbe 525td na 525tds. Zajimalo by me na kolik to asi tak vyjde a zda je to spolehlive. Diky za namety cao

hele jestli čtěš tak on přestavil 2,4td tobě stačí u 2,5td chladič s hadicema,pokud máš klimu tak jinej chladič klimy,mám dojem že i vody.upravit říd. jednotku a zvýšit plnící tlak.a je to.

mám dojem že tohle dělá docela dost lidí,viď. Jen ještě nevim jestli to nějak ovlivní životnost motoru,nevíš?

Napsal: úte 22.01.2008 18:48
od tds
ne motor je absolutně stejnej.akorát td vydrží oproti tds víc (myslím tím teoreticky.vetšinou se tech km ani tds nedožije z jiného důvodu, hlava,rozv.retěz,atd.)

Napsal: úte 22.01.2008 23:56
od lucky
tds píše:ne motor je absolutně stejnej.akorát td vydrží oproti tds víc (myslím tím teoreticky.vetšinou se tech km ani tds nedožije z jiného důvodu, hlava,rozv.retěz,atd.)
zas ale ten rozvodovej řemen neni myslim to pravý řešení....

Napsal: úte 22.01.2008 23:59
od lucky
Jinak rozvody jsou PREJ O.K. takže co by tam tak mohlo odejít, když teda vyloučim přeskočení rozv.řem. a následky s tím spojený, nic jinýho mě nenapadá. Kdyby bylo v hajzlu turbo bez něj by to taky chytlo, to i v případě,že by odešlo těsnění podhlavou... Co na to říkaj chytrý hlavy z bmwklubu :?: :idea: :?: :idea: :?:

Napsal: stř 23.01.2008 00:03
od lucky
bmwfil píše:To by mohlo být rozlítlé turbo...

že by to šlo až do motoru???

Napsal: stř 23.01.2008 01:28
od Martinéz
jsem zrovna vcera narazil na inzerat, kde to prodavas.. ona ta 2,4ka pry nema moc vykonove rezervy co se tyce odolnosti materialu.. uprimne i td/tds bych se bal upravovat..


Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..

Napsal: stř 23.01.2008 23:53
od lucky
:?: :?: :?: prosím poraďte :roll:

Napsal: čtv 24.01.2008 08:27
od tds
lucky píše::?: :?: :?: prosím poraďte :roll:

Těžko říct takhle na dálku.chce to změřit kompresi v první řadě a potom jít dál,co čerpadlo, mezitím bych to píchl na diag.jestli něco neukáže atd.

Napsal: čtv 24.01.2008 08:32
od tds
Martinéz píše:jsem zrovna vcera narazil na inzerat, kde to prodavas.. ona ta 2,4ka pry nema moc vykonove rezervy co se tyce odolnosti materialu.. uprimne i td/tds bych se bal upravovat..


Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..

Kr. moment neposuneš,protože regulačním ventilem štěluješ max.plnící tlak a ne jak u jakých otáček to bude plnit.t.j. pojede to pořád stejně,jen při vyšších otáček to bude mít víc luftu tím i víc nafty což je pro zvýšení výkonu žádoucí.tak tam nedávej chladič,ušetříš love za všechny chladiče práci za přestavby atd.jen si dej říd.jednotku a zvyš plnící tlak (ne víc jak 1,3bar) mrdni tam KN-ko,vykopni kat a budou se dít věci.

Napsal: čtv 24.01.2008 13:46
od Martinéz
tds píše:
Martinéz píše:jsem zrovna vcera narazil na inzerat, kde to prodavas.. ona ta 2,4ka pry nema moc vykonove rezervy co se tyce odolnosti materialu.. uprimne i td/tds bych se bal upravovat..


Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..

Kr. moment neposuneš,protože regulačním ventilem štěluješ max.plnící tlak a ne jak u jakých otáček to bude plnit.t.j. pojede to pořád stejně,jen při vyšších otáček to bude mít víc luftu tím i víc nafty což je pro zvýšení výkonu žádoucí.tak tam nedávej chladič,ušetříš love za všechny chladiče práci za přestavby atd.jen si dej říd.jednotku a zvyš plnící tlak (ne víc jak 1,3bar) mrdni tam KN-ko,vykopni kat a budou se dít věci.


Diky za rady.. To vsechno co pises uz mam udelane (ridici jednotka, kat venku, BMC filtr), krom toho plniciho tlaku (stale jsi nerekl, jestli tim myslis mechanicky zasah primo na turbu).. no a prave ze to jede moc hezky a bojim se, ze kroutak bude az ve vyssich vzhledem k tomu, ze se projevi turbodira vlivem nutnosti natlakovat jeste IC navic. Ted to ma totiz na diesela pomerne okamzitou reakci na plyn.. no asi to zkusim dobastlit, precipuju znova jednotkua uvidim.. vratit se to da vzdy.. snad zustane zivotnost zachovana..

Jo a Lucky, sorry za zasirani tematu..

Napsal: čtv 24.01.2008 18:39
od lucky
v poho. S 24td ti držim palce 8)