Stránka 1 z 1
Napsal: pát 18.01.2008 16:47
od LadaExtrem
Ahoj umřelo mi bmw..praskly oba klinové řemeny...auto vařilo ale ne dlouho...Problem je že v motoru není žádný olej...TURBO? nebo PISTNI KROUŽKY? POMOC!!!!!!!! Nemate někdo motor na prodej?????? DIKY
Napsal: pát 18.01.2008 19:28
od tds
před tém než vařilo tam ten olej byl?
Napsal: pát 18.01.2008 21:16
od bmwfil
Kurnik, jak jsi to dokázal?

Napsal: pát 18.01.2008 23:38
od fotobobo
tds píše:před tém než vařilo tam ten olej byl?
hehe lol
Napsal: úte 22.01.2008 22:18
od LadaExtrem
Na dalnici po rychle jizdě vyletla teplota a auto po vyřazení samo zdechlo.....v saní je olej a voda a při pokusech o start fouka výfuk do vody......
Napsal: stř 23.01.2008 09:00
od tds
podle mně ti to vyfluslo olej buď přes turbo nebo ho tam bylo málo a motor se začal přidírat tím se začal moc ohřívat a na základě toho jsi spálit těsnění nebo odkouřil palici.nesvítila ti kontrolka mazání nebo tak něco?
Napsal: ned 27.01.2008 12:53
od LadaExtrem
nechal jsem v neautorizovaném servise vyměnit chladič,olej,filtr a klínové řemeny,než jsem vyjel nechal jsem 524td ohřát,netopila nejlépe, na dalnici na 52km na Brno, z ničeho nic začala stoupat teplota,vyřdil a auto samo od sebe zdechlo,kouř od motoru,prasklí klínáky a smrad spáleného oleje,po klesu teploty pokus o start,snaha naskočit,do výfuku jdou tlaky v pořadku,jenž nenastartuje,po rozdělání turba,olej s vodou v sání,poradte.........díky moc.......
Napsal: pon 28.01.2008 09:17
od tds
LadaExtrem píše:nechal jsem v neautorizovaném servise vyměnit chladič,olej,filtr a klínové řemeny,než jsem vyjel nechal jsem 524td ohřát,netopila nejlépe, na dalnici na 52km na Brno, z ničeho nic začala stoupat teplota,vyřdil a auto samo od sebe zdechlo,kouř od motoru,prasklí klínáky a smrad spáleného oleje,po klesu teploty pokus o start,snaha naskočit,do výfuku jdou tlaky v pořadku,jenž nenastartuje,po rozdělání turba,olej s vodou v sání,poradte.........díky moc.......
Nějak se mi to nezdá, to že se to uvařilo je dáno tím že jsou klínáky k.o. a nevalila vodní pumpa.
Ale proč tam není olej. a voda v sání s olejem??? to jsem ještě nežral.
to je jako kdyby se ti přidřeli kladky,kvůli kterým spadl ten klínák tím se to přehřálo a praskla hlava, turbo v hajzlu co ti zmlasklo olej.to je moc věcí naráz a to je blbost.ten olej tam podle mě žádnej nebyl nebo málo už po výjezdu ze servisu, zároveň se špatně nasazeným klíňákem a neovzdušněnou chladící soustavou. tohle nevidím na žádnej servis ale na 16-letýho maníka co prováděl tu opravu v garáži a o autech neměl ani páru.
Jak po rozdělání turba, olej v sání s vodou???
Jak do výfuku tlaky v pořádku??? co to znamená?
Nalej tam vodu s olejem nasaď klíňáky, ovzdušni to.
změř kompresi a pak dej vědět.jinak se nehneš z místa