Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.01.2008 22:31
od micko525
Jsem zoufalej,mam 525i M20 ,dneska jedu a najednou auto začalo cukat,docházel benál,chtěl jsem to zkusit kolik mám rezervu a tak jsem schválně jezdil až do sucha,tak jsem dolil benál a chci nastartovat a nic,auto se párkrát zakuckalo a nechytnulopak už jen točilo a občas(asi po 20x startování)chytlo ale šlo tak na 5 válců a když jsem přidal plyn tak chcíplo.Odpojil jsem hadičku co vede to vstřikovací lišty a začal stříkat benál(směrem od nádrže)asi byl ještě natlakovanej.Napadlo mě že oddělám hadičku přímo od čerpadla vzadu v kufru a tam asi kapka,ani při startování,vyndám celý čerpadlo z nádrže a samozřejmě pod čerpadlem bordel.Ale když jsem čerpadlo(motorek)napojil pímo na baterku tak vrčí a tlakuje,ale zdá se mi jako kdyby takovej ten ventil nebo membrána nebo co to je co je našroubovaná nad hadici co vede z motorku to nepustila dál:(

Co myslíte,mohlo se to stát tím že by se dostal do motorku bordel?Bylo mi divný proč na dně pod motorkem jsou jakoby jemné kovové špony.

Stačí vyměnit jen tu membránu nebo mám rovnou vyměnit celé čerpadlo?

Ještě mi prosím poraďtě jak vyčistit tu nádrž,nikdy sem to nedělal,ale asi nezbyde nic jinýho než jí sundat a asi pořádně vypláchnout?

Popřípadě kdo má na prodej čerpadlo na 2,5 M20 ?

Napsal: pát 18.01.2008 08:23
od dexter
S tou nádrži,je to tak.Jestli ji chceš pořádně vyčistit,tak musí dolu.Jestli ti čerpadlo fachá,tak vyčisti to sitko na spodku a vyměň palivovej filtr.Žádnej výrobce nedoporučuje vyprázdnit nádrž úplně zrovna kvůli takovejm problémum.Čerpadlo v žádnem případě neproplachuj vodou.Jedině benzínem.Jestli bude čerpat,tak jen vyměň filtr a vyčisti to sitko.Pak by to mělo být opět OK.
:roll:

Napsal: pát 18.01.2008 09:34
od micko525
no právě že ten motorek když ho připojim venku na baterku tak vrčí,ale když ho dám do nádrže a připojim kabely z auta a začnu startovat tak nedává benzín,tak nevim jestli ten motorek se nějak přidřel a už nedává tolik tlaku aby překonal tu membránu

Napsal: pát 18.01.2008 20:11
od dexter
Dej to čerpadlo do nádrže a odpoj z něj ty hadice co jdou od nádrže směrem k motoru a pak to skus.Ono když jsi ho spustil na prázno,cítil jsi jak tlačí,nebo si cítil jenom jak vrčí?

Napsal: pát 18.01.2008 20:28
od micko525
to jsem zkoušel a nic,ani kapka benzínu.Když jsem ho zkoušel na prázdno tak vrněl,ale zároveň jsem slyšel pak jak z něj odchází tlak,když sem ho odpojil

Napsal: pát 18.01.2008 22:18
od Hanz
proste ko pumpa, je v ni zpetnej ventil, ktery brani samovolnemu padani benalu zpet do nadrze, kup novou nebo jinou v ok stavu, nic jinyho s tim neudelas...

Napsal: sob 19.01.2008 12:39
od micko525
a když se dá pryč ten zpětněj ventil?

Napsal: ned 20.01.2008 10:30
od Mad Max
Také se mi to stalo, pomohlo dát nové palivové čerpadlo a rovnou vyměnit filtry. Jsou pod zadním pravým kolem. Čerpadlo seženeš z druhovýroby levněji.

Napsal: ned 20.01.2008 13:17
od micko525
už mám sehnaný jiný čerpadlo,kolik je tam filtů?myslel jsem že jen jeden??? Jinak budu muset sundat z auta nádrž a pořádně vyčistit

Napsal: ned 20.01.2008 15:57
od Mad Max
E34 540 má dva menší filtry, jak to mají jiné modely nevím.

Napsal: ned 20.01.2008 17:21
od micko525
řekl bych že já mám jen jeden

Napsal: ned 20.01.2008 20:02
od Demostenes
Mad Max píše:Také se mi to stalo, pomohlo dát nové palivové čerpadlo a rovnou vyměnit filtry. Jsou pod zadním pravým kolem. Čerpadlo seženeš z druhovýroby levněji.


Na ebayi stoji cca 95euro.

Napsal: pon 21.01.2008 10:13
od micko525
už mám nové čerpadlo,dnes ho tam budu dávat tak uvidim

Napsal: pon 21.01.2008 17:15
od micko525
problém je vyřešen,vyměnil jsem čerpadlo,dal nový palivák a vyčistil nádrž,a už zas lítá jako před tím,teď jen doufat aby se tam zas nedostal nějakej bordel :/

Napsal: úte 22.01.2008 01:24
od dexter
paráda
:potlesk:

Napsal: sob 26.01.2008 15:42
od Jurimir
Ahoj Klucíí, můžete mi poradit? Koupil jsem BMW 530D a jezdilo v pohodě. Pak ale ráno v chladnu strašně špatně startovalo. Tak jsem nechal vyměnit žhavičky, byly špatný 3 ze 6 a jedna z těch dobrých byla sporná. Jsou vyměněné všechny. Stejně tak jsme vyměnili většinu hadiček podtlaku. Po tomto zásahu pár dní starty ok, ale pak to samé. Protože svíčky jsou nové, hádal jsem to na palivový filtr. Ten jsem vyměnil - akorát jsem bukva a nezalil jsem ho naftou. Ale po pár sepnutí klíčkem to chytlo. Jede v pohodě, ale ty starty za studena jsou pořád hrozný. Vyměnil jsem i ostatní filtry, aby bylo zabezpečený dobrý sání a pořád to stejné. Tankuju jen u Shellky. Napadá vás, čím by to mohlo být? Taky je po nastartování v hadičce, která vede od palivovýho filtru do motoru vidět nafta. Díky