Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.12.2007 16:09
od banditek
Zdravím všechny,mám takový dotaz,je normalní,že se mi vždy poměrně dost zakouří z výfuku při nastartování motoru,potom už motor za jízdy nekouří.Jedná se o e60 525 DPF,130 KW,ptám se proto,že jsem myslel,když je tam partikel filter,tak by se z toho nemělo kouřit.Turbo je nové,takže to by mělo být v poho,dále ještě kolísají otáčky na volnoběh,ale není to slyšet na motoru,jen si toho jde všimnout na otáčkoměru,že se hýbe v rozmezí 1-3mm.Díky za rady a postřehy

Napsal: pát 28.12.2007 19:37
od banditek
nikdo nic? tak je to asi normalni nebo co :roll:

Napsal: pát 28.12.2007 19:48
od Vlasta
Mě se z toho taky hulí, když je to studený - bílej kouř, spíš pára, po zahřátí je to v pohodě.

Napsal: pát 28.12.2007 19:58
od Hanz
me to nekouri vubec (pokud nemyslis normalni vodni paru), at pri startu nebo pod zatizenim

Napsal: pát 28.12.2007 20:53
od banditek
no rekl bych ze bilej kour to neni,normalne se z toho zahuli a pak uz nic,a co ty otacky,stoji Vam ta rucka dokonale na jednom miste nebo se trochu mrska?

Napsal: pát 28.12.2007 21:04
od Hanz
mam 525d r.04 98tis km, rock solid volnobeh

Napsal: pát 28.12.2007 21:07
od banditek
tak tos me moc nepotesil,doufam,ze neni neco v pr..li,uvidime,co to bude delat dal,zatim jsem s tim najel asi jen 1500km,diky

Napsal: pát 28.12.2007 21:21
od bmwfil
Ještě je tu možnost, že blbne budík :wink:

Napsal: ned 06.11.2011 10:48
od cuzin
banditek píše:no rekl bych ze bilej kour to neni,normalne se z toho zahuli a pak uz nic,a co ty otacky,stoji Vam ta rucka dokonale na jednom miste nebo se trochu mrska?

mam e60 2006 170tis km a na volnoběhu mi to kmita jen tak prvních 60 sec jak rikas...nahoru a dolu v rozmezi 2mm, ale pak to proslapnu lehce (na cca 1500otacek) a uzse to vzdy usadi a je to porad stale ("rock solid" jak tu bylo zmineno)... mam to takto už 40tis km a nedělám si s tím hlavu...

Napsal: pon 07.11.2011 10:24
od mari
Mě to teda po nastartování taky nezahulí a během jízdy pod plnym taky ne. U jinýho stejnýho auta ale bylo vidět ve vzpětnym zrcátku že to po voroštování hulí, ale jestli to bylo zasranym potrubím nebo něčim jiným ví bůh.

Napsal: úte 08.11.2011 10:33
od brumlae34
A co odlucovac oleje, neni zasranej? Zkuste otevrit vicko na nalivani oleje pri nastartovanem motoru a nesmi to tlakovat !!! pokud to odfoukne je zanesenej a muze to sat olej.