Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vybitá baterie u E34
Pokud ti nejaka kontrolka sviti a kdyz vyndas klicky ze zapalovani,tom9k píše:Ahoj kluci,dnes přijdu k autu a nejde nastarovat,ani neprotočí-vybitá baterka. Nějakou dobu už mi svítí kontrolka oilservice(svítí pořád i když je auto v klidu). je možný,že mi tahle kontrolka vybije baterku když jsem s autem 5 dní nejel?baterka je 88... prosim o radu,dík
tak to urcite vybiji baterku. Nic by svitit nemelo pokud vyndas klicky.
A neni nic jednodusiho, nez tu baterku nabit, a dolit destilkou.
No,je to divný jestli pořád svítí,ale známímu se taky vybije baterka když nechá auto bez pohybu tak týden,nebo 2.Myslím,že to bude (aspon v jeho případě) tím že je docela chladno a auto jenom stojí bez nastartování.Ve vyhřáté garáži by k něčemu takovému nejspíš nedošlo.A taky by stačilo jednou za týden auto aspon prostartnout,nebo se trochu projet,ať se trochu dobije.Všechno je to samá řídici jednotka i když vypneš klíček,pořád mají některé stálej odběr.
Asi by pomohlo vybrat baterií ,když víš že s ním nepojedeš takovou dobu.

Asi by pomohlo vybrat baterií ,když víš že s ním nepojedeš takovou dobu.

Tak to mám obavy o to samé. Teď moc jezdit nebudu. Auto stojí bohužel venku,ale jediné co tam bliká permanetně je kontrolka od alarmu tak mi to snad moc nevymlátí,když se po 14 dnech projedu třeba..Mám taky e34,ale nevim jakou baterku. Co se mi teď stává je,když to natočim tak pohoda,ale když pustim xenon tak to zakolísá a už to i zdechlo...říkal jsem si ,že to má asi velkej odběr,ale možná bude alternátor slabší..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nesmysl. Pokud nema nejaky nadstandardni odber, nebo v haji baterku, tak to musi vydrzet stat treba 4 mesice.dexter píše:No,je to divný jestli pořád svítí,ale známímu se taky vybije baterka když nechá auto bez pohybu tak týden,nebo 2.Myslím,že to bude (aspon v jeho případě) tím že je docela chladno a auto jenom stojí bez nastartování.Ve vyhřáté garáži by k něčemu takovému nejspíš nedošlo.
sice se to netýká e34, na e32 jsou ty samé problémy a moje osobní zkušenost je že rv 88 natočím klidně po měsíci a 91 po týdnu vůbec nebo jen taktak. Právě v roce 91 nastala změna elektroniky a auta od tohoto roku prostě víc žerou když stojí. Možná je to podobné i u Vás. Jinak u e32 se taky někomu stávalo, že zůstávaly viset ventily topení a nebo přítlak stěrače ADV a to vybíjelo bat.
Tohle jsem řešil taktéž na e-39. Zdechla mi baterka, koupil jsem novou a ta původní stačila pouze dobít. Byla v autě od výroby, což bylo 4 roky, tak jsem si myslel, že je death. Dneska točí sousedovic autíko jako prd.
Rozhodně jak je výše popsáno, že občasné starty jednou za týden tento problém vyřeší, tak to je naprostý nesmysl.
Naopak krátké jízdy, časté starty, baterii pouze postupně vybíjí.
Proud, který se spotřebuje při startu motoru (a to se bavím o benzinu) se dobije cca po 20ti minutách jízdy. To by musel mít min. 20 minut natočené, aby vrátil baterii to, co jí startem vzal. A pokud dobíjet autobaterii, tak doporučuji nabíječku.
Benzin není levná záležitost a dobíjet akumulátor tímto způsobem se zcela jistě prodraží. Koukal jsem na netu, že se prodává nabíječka ve velikosti trafíčka do zásuvky tak 8x5 cm a dobíjí baterku přes zásuvku zapalovače. Ale chápu, že ne každý má po zaparkování vozidla možnost sítě 220V.
Proto luxusní auta, např. Ferrari, kterými se běžně většinou nejezdí, mají již od výrobce specielní zásuvku, do které se po zaparkování zasune konektor, který celou dobu stání autíko dobíjí a napájí.



Proud, který se spotřebuje při startu motoru (a to se bavím o benzinu) se dobije cca po 20ti minutách jízdy. To by musel mít min. 20 minut natočené, aby vrátil baterii to, co jí startem vzal. A pokud dobíjet autobaterii, tak doporučuji nabíječku.

Proto luxusní auta, např. Ferrari, kterými se běžně většinou nejezdí, mají již od výrobce specielní zásuvku, do které se po zaparkování zasune konektor, který celou dobu stání autíko dobíjí a napájí.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To znamena, ze je neco spatne. Pokud auto v zime nanatocis po tydnu, tak uz je neco HODNE spatne. Ono to je vetsinou tim, ze kabely uz nejsou to co byvaly a v zime, kde je velka vlhkost vzduchu se zacnou objevovat odbery. Nebo nejaka zarovicka v kufru a podobne kraviny.....Pripadne jde do haje baterka. S rv to v podstate nema nic spolecneho, je to o tom, v jakem stavu to auto je. Samozrejme vice elektroniky pak zvysuje sance, ze se neco vysere, ale podle toho co rikas, tak rv 2007 uz by nevydrzelo stat ani denFugo píše:sice se to netýká e34, na e32 jsou ty samé problémy a moje osobní zkušenost je že rv 88 natočím klidně po měsíci a 91 po týdnu vůbec nebo jen taktak. Právě v roce 91 nastala změna elektroniky a auta od tohoto roku prostě víc žerou když stojí. Možná je to podobné i u Vás. Jinak u e32 se taky někomu stávalo, že zůstávaly viset ventily topení a nebo přítlak stěrače ADV a to vybíjelo bat.

Btw, jako druhe auto mam renaulta rv 93 a ten muze stat klidne celoiu zimu a na jare nastartujes.
Tak tak.. Ale těžko bude mít baterii na udržováku někde na parkovišti. Pak jen rada: buď auto normálně používat nebo ho prodej
)
Pokud ti stojí celé měsíce bez hnutí, tak budeš dobíjet baterky, jak steklej. To znamená, že se buď udřeš tím taháním baterky domu nebo ti vykrvácí peněženka, protože budeš jak trubka dobíjet auto tím, že ho jednou za týden natočíš a necháš ho běžet tak hodinku a půl, aby jsi ho mohl zase za týden natočit
))
Postrádám důvod, proč auto vlastně máš.
Asi kdyby se tě někdo na pivku zeptal, esli máš auto a jaký, tak hrdě řekneš.. "mám.., BMW"
Tady každá dobrá rada drahá...

Pokud ti stojí celé měsíce bez hnutí, tak budeš dobíjet baterky, jak steklej. To znamená, že se buď udřeš tím taháním baterky domu nebo ti vykrvácí peněženka, protože budeš jak trubka dobíjet auto tím, že ho jednou za týden natočíš a necháš ho běžet tak hodinku a půl, aby jsi ho mohl zase za týden natočit

Postrádám důvod, proč auto vlastně máš.
Asi kdyby se tě někdo na pivku zeptal, esli máš auto a jaký, tak hrdě řekneš.. "mám.., BMW"
Tady každá dobrá rada drahá...

Přesně tak pokud to nejezdí tak dobíjet, já mám taky bmw jen na výkend nebo když se chci svézt tak zas na druhou stranu chápu když někomu auto dlouho stojí a občas se projede, je to jen koníček. Samozřejmě můžeš jít potom co to žere a třeba vytáhnutím dané pojistky odběr eliminovat, ECU mohou klidně zůstat bez proudu, těm to nijak nevadí, nechat pod proudem jen alarm a centrál víc není třeba, ale k tomu já se nedostal protože jednodušší pro mě je ten udržovák. Pozor ještě na to že když se odpojí bat na stěně sedaček (pod nohama člověka na stěně pod sedákem je plast a pod ním matka s drátem na kostru) tak některé bmw mají spec kabel tažený přímo od bat někam a ten to stejně vybije.
Predevsim bych doporucoval si odber v klidu zmerit nez zacnete vynaset soudy. Pokud je odber vetsi, projit pojistky a najit vinika. Typicky problem je spatne zapojene radio, zarovky osvetleni (kufr a tak podobne) a pripadne alarm/immo.
Baterka ma problem vydrzet mesice nabita - i kdyby auto melo nulovy odber, porad je tu samovybijeni, ktere u klasickych Pb akumulatoru dela cca 1% kapacity/den (novejsi technologie s vapnikem jsou na tom o neco lepe).
Baterka ma problem vydrzet mesice nabita - i kdyby auto melo nulovy odber, porad je tu samovybijeni, ktere u klasickych Pb akumulatoru dela cca 1% kapacity/den (novejsi technologie s vapnikem jsou na tom o neco lepe).