Stránka 1 z 1
Napsal: sob 15.12.2007 13:28
od dist01
potřeboval bych poradit chtel bych si vyměnit turbo za větší dělat to už někdo? mam tam GT2556V 530D rv.99 135kw soft si upravim sam
a kamrad má RV. 05 171kw taky tam chce dat větší turbo
Napsal: sob 15.12.2007 21:08
od tds
proč chceš dávat větší? je to nesmysl! potom ti ta kára nepojede v nízkých otáčkách,budeš to muset pořád víc tůrovat,poroste ti spotřeba někam kde se vyplatí už benzín. nejjednodušší by bylo akorát zvýšit plnící tlak a software. to ti musí stačit.
Napsal: ned 16.12.2007 19:37
od WinCent
dist01 píše:potřeboval bych poradit chtel bych si vyměnit turbo za větší dělat to už někdo? mam tam GT2556V 530D rv.99 135kw soft si upravim sam
a kamrad má RV. 05 171kw taky tam chce dat větší turbo
nevím z jakého důvodu chceš dávat větší turbo? jestli kvůli plnícímu tlaku tak to je nesmysl

přes řídící jednotku se dá přidat tlak na tvém origo turbu tak že to všechno ostatní ani nevydrží např. sání praská atd.

Napsal: ned 16.12.2007 23:45
od Igor1977
Ak si vieš upraviť software tak to urob a to by ti malo stačiť. Ak nie tak ho predaj a kúp M5
Napsal: úte 18.12.2007 00:03
od dist01
soft si upravim to není problém, ale chci dieselovou raketu

Napsal: úte 18.12.2007 00:24
od Igor1977
Ja mám 530d načipované na 228ps a 500nm krutak. Predtým som mal audi s8 a je pravda že sa to nedá porovnať ale po čipe mi odišlo turbo a som zvedavý čo ešte porazí. Tak neviem či sa ti oplatí
Napsal: úte 18.12.2007 00:42
od wojta
pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
Napsal: úte 18.12.2007 13:25
od dist01
máš jenom částečně pravdu, furt k ovládání motoru používáme plynový pedál a ne jenom 2 polohy plny nebo nic furt je tu lidsky faktor.
Napsal: úte 18.12.2007 19:00
od tds
s tím s tebou souhlasím!
Napsal: úte 18.12.2007 21:40
od dist01
tds píše:s tím s tebou souhlasím!
jéé ty jsi z Mikulova ja jsem z Velkých Bilovic
Napsal: úte 18.12.2007 23:09
od WinCent
wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
jj

Napsal: stř 19.12.2007 00:16
od airbone
wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
Tak isto plno suhlasim.... Vymenu turba u 530d mam akurat nedavno za sebou a to ani nemam chip a auto malo pri vymene poctivych 139tkm. Chipovat by som to urcite nedal ani zaboha, to radsej predam a kupim si 540i...
Napsal: čtv 20.12.2007 01:06
od dist01
ja jsem se vás ale neptal na to jestli se me snizi zivotnost motoru nebo ja jsem se ptal jestli s tim má někdo zkušenosti jsem sice chiptuner nachipoval jsem hromadu aut a musim zaklepat nikdo zatim nemel žádný problém
Napsal: čtv 20.12.2007 21:50
od tds
airbone píše:wojta píše:pánové všechny tyhle úpravy jsou na velký kulový a ať si říká kdo chce co chce, všechno to má vliv na životnost motoru a dalších komponentů, jen se nebojte, že tohle všechno není přesně spočítaný
má to možná smysl u aut, kde jsou k mání levný náhradní díly, jako třeba vw nebo audi nebo škoda, kde koupíš celej nastrojenej motor za deset, takže když se něco po.ere, tak půjdeš, vyklopíš pár korun a jezdíš dál. Ale u 530d, kde jen samotnej holej motor aby byl v cajku stojí kolem 30 a kde máš další věci... nevim nevim, tyhle pojeby, který jsou s takovýma úprava spojený, řeším dnes a denně a můžu vám říct, že mi není úplně dobře u srdce, když mi takovej chudák, kterýmu se to posralo, volá a chce motor, turbo, čerpadlo nebo převodovku
že chipy motorům nevadí, považuju za jednu z největších lží, který se kdy kolem aut objevily
nehledě na to, že jestli máš automat, tak musíš nechat upravit i převodovku nebo jednotku, jinak budeš za chvíli měnit i ji (jenom za dnešek jsem to řešil se zákazníkama dvakrát - jednou právě 530d a jednou nesmyslnej chip na octavii 1.8T v automatu !!! ze 150 na 205ps) - oba v háji postupně turbo a pak ještě po výměně zase automat...
takže přeju hodně štěstí
Tak isto plno suhlasim.... Vymenu turba u 530d mam akurat nedavno za sebou a to ani nemam chip a auto malo pri vymene poctivych 139tkm. Chipovat by som to urcite nedal ani zaboha, to radsej predam a kupim si 540i...
Je to názor od názoru, nikdy to nemůžete srovnávat, protože každý jezdí jinak a za jiných podmínek, jsou motory a turba které se bez chipu vysypou za 139tis. a jsou auta s chipem kde se turbo neměnilo i po 200 tis.jinak jsou 530d kde se vysypou turba po 60 tis. někdy po 250.tis a to bez chipu! stačí se jen podívat v německu na auta k prodeji, jsou tam se 120 tis.km po výměně motoru a taky s 365tis.km s původním motorem.všechy bez chipu. já mám na autě chip už 200tis.km a mám původní turbo i motor a ještě k tomu nastavený vyšší plnící tlak. a pomalu rozhodně nejezdím. je to hodně o oleji a chovaní za studena atd(to znáte). navíc kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
Napsal: čtv 20.12.2007 22:47
od Vlasta
tds píše:kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
To se asi nedá říct všeobecně, ani nikoho takovýho neznám, zato 2 příklady z okolí, jeden v X5, lil 0W-40 turbo odešlo v 80k km a druhej v 530d 5W-40 a 130 k km.
Napsal: sob 22.12.2007 00:23
od dist01
to neni jenom olejem samozřejme že tam hraje svoji roli ale hodne záleží jak tomu šlapeš za studena za studena je nejvyžší opotřebení motoru až 70 procent a taky dochlazování turba, někdo letí po dálnici turbo má 800 stupňů a dojede a okamžite vypne motor no se může stat, napeče se olej na hřídel turba. Olej se peče už při 300 stupních nebo se při dotáčení turbýny vydřou ložiska když je vypnutý motor tak olej nekoluje. Běžně by se melo turbo vyčistit po 100 tis. km muže rozvážit atd.... to ho je moc tak si nemyslim kdo se o to auto stara, tak chip nemuže autu vubec ublížit.
Napsal: sob 22.12.2007 12:21
od WinCent
Vlasta píše:tds píše:kdo jezdí s prodlouženým intervalem a 0W-30-kou tak potom mění turba do 150 tis.km.
To se asi nedá říct všeobecně, ani nikoho takovýho neznám, zato 2 příklady z okolí, jeden v X5, lil 0W-40 turbo odešlo v 80k km a druhej v 530d 5W-40 a 130 k km.
liju BMW Castrol LL 5W30, ale měním po 15tis Km i když to třeba ukazuje ještě 6tis Km do výměny
Napsal: sob 22.12.2007 13:19
od Vlasta
Já do 530d lil LL01 0W-30, výměna po 18k km, auto jsem prodával se 160k km a turbo v pohodě, teď leju CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW BMW LL 04 0W-30 a měním po 25k km.
Napsal: stř 26.12.2007 13:03
od dist01
pokud by mel někdo zájem nachipovat svoje BMW buď jen zlehka na spotřebu nebo na extrem tam se muže klidně ozvat není problém se domluvit