Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39-528 kouří, smrdí, chcípá
Ahoj,
mam E39 motor 2,8, 96 rok.
Auto jezdilo v poho, jak se zacalo ochlazovat jednou se mi stalo ze mi chciplo pri nastartovani a vubec po startu pokud clovek nepridal vic plynu melo tendenci se trochu dusit. No a nyni jsem byl pryc tyden pak prijdu k autu, nastartuju a docela velky vybrace od motoru otacky jdou od 900 smerem dolu az to chcipne, 6 x po sobe a zadny rozdil. Pokud slapu na plyn tak jsem schopen udrzet chod motoru ovsem z vyfuku se valí pomerne dost bílý dým, který docela smrdí.
Prosím o radu.
Pred mesicem jsem byl na diagnostice (bez problemu) a kontrole na ktere zjistili ze lehce tece tesneni olejove vany a gufero u prevodovky. U obojiho mi rekli ze by to ani nemenili dokud to nebude aktualni, ze to tece fakt mikro.
Prosim o radu co delat (cim by to mohlo byt, abych se vyhnul vymene pul motoru ?), pripadne kam zajet.
Kamaradka mi doporucovala nejakyho pana Necase, ze je fakt skvelej a dela BMW uz dlouho. Znate ho nekdo ?.
Diky vsem.
mam E39 motor 2,8, 96 rok.
Auto jezdilo v poho, jak se zacalo ochlazovat jednou se mi stalo ze mi chciplo pri nastartovani a vubec po startu pokud clovek nepridal vic plynu melo tendenci se trochu dusit. No a nyni jsem byl pryc tyden pak prijdu k autu, nastartuju a docela velky vybrace od motoru otacky jdou od 900 smerem dolu az to chcipne, 6 x po sobe a zadny rozdil. Pokud slapu na plyn tak jsem schopen udrzet chod motoru ovsem z vyfuku se valí pomerne dost bílý dým, který docela smrdí.
Prosím o radu.
Pred mesicem jsem byl na diagnostice (bez problemu) a kontrole na ktere zjistili ze lehce tece tesneni olejove vany a gufero u prevodovky. U obojiho mi rekli ze by to ani nemenili dokud to nebude aktualni, ze to tece fakt mikro.
Prosim o radu co delat (cim by to mohlo byt, abych se vyhnul vymene pul motoru ?), pripadne kam zajet.
Kamaradka mi doporucovala nejakyho pana Necase, ze je fakt skvelej a dela BMW uz dlouho. Znate ho nekdo ?.
Diky vsem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
- Bydliště: Pyšely
- Klubové ID: 1356
Ahoj,
přesně tuhle vadu jak popisuješ jsem měl já...
Víš co nejprve zkus - odpoj váhu vzduchu... ne že bych ji měl vadnou, ale když jsem ji odpojil, tak to alespoň udrželo otáčky na cca 200-500, jinak to studeny vždy chcíplo.
A teď co byla závada - membrána v sání vzduchu (1000 Kč) měla prasklinu a motor přisával falešný vzduch! Váha z toho byla zblblá a cpala tam hodnoty jako 18kg vzduchu za minutu atd a směs byla velice špatná a proto to chcípalo... V mém motoru toho sice bylo ještě víc na opravu, také špatné čidlo teploty vzduchu (300 Kč) a těsnění od oleje (700Kč)... čili pakatelové položky, ale zcela zásadí na chod motoru, nedalo se s tím jezdit, teď špale jako hodinky... sice jsem měl ještě v háji volnoběžku a pár jiných věcí, ale to už s tímto problémem nesouvisí...
A odkud jsi? Já v Praze chodím k panu Bohmovi, celkem spokojenost, i když není na něj zrovna spoleh co se doby opravy auta týká
... Ale zase rozumné ceny...
Snad ti to pomůže a možná máš opravdu tuto vadu
... Zkus ještě tuhle diagnostiku - nahoď motor (aby nechcípal, takže teplej a nebo odpoj tu váhu) a pak zkus otevřít víčko oleje a zase zavřít, pokud se přitom ozvou takové divné bublavé zvuky nebo zvuk jakoby vycucávání vzduchu... (no prostě nějaká slyšitelná anomálie) tak to můžeš mít také tou membránou...
přesně tuhle vadu jak popisuješ jsem měl já...
Víš co nejprve zkus - odpoj váhu vzduchu... ne že bych ji měl vadnou, ale když jsem ji odpojil, tak to alespoň udrželo otáčky na cca 200-500, jinak to studeny vždy chcíplo.
A teď co byla závada - membrána v sání vzduchu (1000 Kč) měla prasklinu a motor přisával falešný vzduch! Váha z toho byla zblblá a cpala tam hodnoty jako 18kg vzduchu za minutu atd a směs byla velice špatná a proto to chcípalo... V mém motoru toho sice bylo ještě víc na opravu, také špatné čidlo teploty vzduchu (300 Kč) a těsnění od oleje (700Kč)... čili pakatelové položky, ale zcela zásadí na chod motoru, nedalo se s tím jezdit, teď špale jako hodinky... sice jsem měl ještě v háji volnoběžku a pár jiných věcí, ale to už s tímto problémem nesouvisí...
A odkud jsi? Já v Praze chodím k panu Bohmovi, celkem spokojenost, i když není na něj zrovna spoleh co se doby opravy auta týká

Snad ti to pomůže a možná máš opravdu tuto vadu

dle tazatele soudím že je co se oprav týče absolutní laik. t.j. si dost dobře dovedu představit že bílej kouř je způsoben chladem. )jistě jste si všimli že od každého auta jde v zimě bílej kouř).takže kouř s tím nebude mít nic společného.
jinak se nechci nijak tazatele dotknout, ale takhle to vidím já.
jinak se nechci nijak tazatele dotknout, ale takhle to vidím já.

Ber v úvahu, že máš vlastně motor a půl. 
Myslím tím samozřejmě 6 válců. To ti musí kouřit víc, než 4 válec
Mě se hodně kouří z vejfuku, když jezdím krátké cesty po Praze. Když vyrazím ven, tak je to v pohodě. Mám i pocit, že se při krátkých cestách sráží voda ve vejfuku. Pak se fakt z vejfuku paří. Z chladiče mi nezmizelo ani decka vody.. Tak klídek, bude to něco podobného..
))

Myslím tím samozřejmě 6 válců. To ti musí kouřit víc, než 4 válec

Mě se hodně kouří z vejfuku, když jezdím krátké cesty po Praze. Když vyrazím ven, tak je to v pohodě. Mám i pocit, že se při krátkých cestách sráží voda ve vejfuku. Pak se fakt z vejfuku paří. Z chladiče mi nezmizelo ani decka vody.. Tak klídek, bude to něco podobného..

Takze jsem byl na diagnostice a nic se nenaslo. Na diagnostiku jsem nemohl za boha nastartovat musel jsem to roztlacit, prvni km auto cukalo a melo jiny zvuk po te se vse vratilo do normalo, kdyz jsem prijal na diag auto startovalo na prvni otoceni klicku naprosto bez problemu. Pri startech vzdy naskoci avsak ze zacatku chce trochu mu doprat vice plynu ale drzi otacky, takze panove fakt nevim co s tim. Mame domluvu ze az se to stane znovu zajedu tam, zase to napichne a kdyz nic nenajde asi zacneme vymenou svicek a dalsich spotrebek.