Stránka 1 z 1

Napsal: pon 03.12.2007 11:48
od Butch5
Pls radu...rano chci nastartovat a starter toci slabe, jako kdyz je vybita baterka, takove to blee..blee.blee... jednou to udelalo pred mesicem a nadruhy pokus chytlo hned a normalne....no a te po mesici to udelalo rano znova, ale musl jsem to zkouset tak asi 10-15x po sobe a pak zase nastartovalo normalne ( ve chvili, kdy jsem pustil radio,abych zkusil jestli je neco v baterce :D :D ) ...ted zase startuje... bojim se , ze me to nekde necha.opravari v autoelektru mi rekli, ze baterka, ze starter nema smysl repasovat a jiny mechanik mi zase tvrdi, ze starter :D :D tak ja nevim :(

Napsal: pon 03.12.2007 12:17
od milonovo
Baterka se dá změřit,tím bych začal.

Napsal: pon 03.12.2007 17:06
od Butch5
tak baterku jsem enchal merit a ukazuje 75% - dobra ....

Napsal: pon 03.12.2007 17:56
od askul11
Butch5 píše:tak baterku jsem enchal merit a ukazuje 75% - dobra ....
Ještě než budeš vyndavat starter tak překontroluj kostru na motoru :wink:

Napsal: pon 03.12.2007 21:29
od Mirahejny
já měl ten samý problém pří starování se to převalovalo jak při vybité baterce .Byl to startér měl jsem shořelé uhlíky ve startéru a chycenou kotvu oprava nové uhlíky 400kč soustružník mi přejel kotvu 100kč a zas to startuje normálně.

Napsal: úte 04.12.2007 12:21
od kavanda
v první řadě se podívej jestli kapacita baterky odpovídá typu motoru
abys tam neměl na 2,5td třeba 75Ah

Napsal: úte 04.12.2007 15:50
od Demostenes
kavanda píše:v první řadě se podívej jestli kapacita baterky odpovídá typu motoru
abys tam neměl na 2,5td třeba 75Ah
75Ah staci na vsechno. 100 se dava az v pripade nezavysleho topeni.

Napsal: úte 04.12.2007 16:43
od Anton
BMWAK na to má ňákou fintu s drátem, že ho dával na ty kontakty toho startéru nebo co a tak odhalil že je špatná baterka a né startér. :idea: :lol:

Napsal: úte 04.12.2007 18:14
od kavanda
Demostenes píše:
kavanda píše:v první řadě se podívej jestli kapacita baterky odpovídá typu motoru
abys tam neměl na 2,5td třeba 75Ah
75Ah staci na vsechno. 100 se dava az v pripade nezavysleho topeni.
Nesouhlasím, mám 2,4td i 75Ah a jak začalo přituhovat,tak to bylo znát.
Byla to noční můra i předešlého majitele.Bufík tam není,výhřev sedadel zapínám až po nastartování.
Koupil jsem 100Ah a je to sakra rozdíl!
(ta 75 ukazuje na měřáku vše ok)

Napsal: stř 05.12.2007 11:56
od Butch5
mam 88Ah

Napsal: stř 05.12.2007 13:52
od gyrous
Stačí vyzkoušet baterku při točení, nesmí jít pod 11V. Jinak ji můžeš vyhodit, nebo dobít (spíš jen nouzově).
Na startování parametry v Ah nezáleží, nutné jsou startovací proudy. I 42Ah nejlepší na trhu, pokud má 800A a výš nastartuje jako nic.

Napsal: čtv 06.12.2007 08:30
od Birkoff
gyrous píše:Stačí vyzkoušet baterku při točení, nesmí jít pod 11V. Jinak ji můžeš vyhodit, nebo dobít (spíš jen nouzově).
Na startování parametry v Ah nezáleží, nutné jsou startovací proudy. I 42Ah nejlepší na trhu, pokud má 800A a výš nastartuje jako nic.
Jasně, jen je otázka kolikrát za sebou. :lol:

Napsal: pát 07.12.2007 09:05
od Butch5
dneska jdu dat uhlikovou desku novou.... :P

Napsal: pon 10.12.2007 15:58
od mamouschek
A o jaký model a motor jde? Lepící se kotvy startérů nejsou ničím vyjímečným. U typů 2,0d a 3,0d se mění i po 10 000km. Nic vyjímečného. :cry: Zkus přidat startovací kabely přímo v motoru na svorky a vem za něj. Pokud se to bude chovat stejně, pak je pravděpodobně startér částečně v KO.