Stránka 1 z 1

Napsal: pát 30.11.2007 13:35
od jboss
Mam problem s otrikovacema u e34
Kdyz naleju do nadoby na ostrikovace okna, tak to funguje a pak se to nejak precerpa do ty na svetla a tam to pak zacne pretejkat ven....

Nevite nekdo cim to muze bejt ?

Napsal: ned 30.12.2007 00:56
od hadice
to se mě už taky stalo až jsem nakonec přišel na to že to dělají trysky na kapotě,ty totiž mají zabudovaný maličkatý elektromagnetický ventylek a ten přepíná dírky podle toho co zmáčkneš(intenzivní mytí+ostřik světel,nebo klasické mytí)vpodstatě jestli si na to doře vzpomínám ti jdou ke každé trysce dvě hadičky.Když je některá z těch trysek špatná vpodstatě její ventylek tak ta kapalina jednou hadičkou proudí jako by měla téct ven ale zase se vrací zpátky tou druhou hadicí no a to ti právě plní tu nádobku.ČUS :wink:

Napsal: pon 14.01.2008 18:11
od Elektro
no já nevím,ale já měl na E39 stejný problém a bylo to tím že mi nechodil přepadový ventil u velké nádržky v podběhu.Protože jsem měl svedený svod od šíbru (přepad vody) co nateče k šíbru.Tak to šlo do této nádržky a ta měla přepad ven.Takže za deště se mi to naplní.Zkus to vypozorovat,protože by jsi se musel hodně napoužívat intenzivního mytí. :-) podle tvrzení Mr. Hadice

Napsal: pon 14.01.2008 19:48
od Fugo
hadice píše:to se mě už taky stalo až jsem nakonec přišel na to že to dělají trysky na kapotě,ty totiž mají zabudovaný maličkatý elektromagnetický ventylek a ten přepíná dírky podle toho co zmáčkneš(intenzivní mytí+ostřik světel,nebo klasické mytí)vpodstatě jestli si na to doře vzpomínám ti jdou ke každé trysce dvě hadičky.Když je některá z těch trysek špatná vpodstatě její ventylek tak ta kapalina jednou hadičkou proudí jako by měla téct ven ale zase se vrací zpátky tou druhou hadicí no a to ti právě plní tu nádobku.ČUS :wink:
U čeho se ti to stalo (model) o tomhle slyším teda prvně a abych řekl pravdu tak tomu ani nevěřim, nespletl sis spíš ty kabely co vedou do trysek, co vím tak jsou na vyhřívání.

Napsal: pon 14.01.2008 23:58
od pittbul
ja mam ties ostrek svetiel a je to tak ze ked lejes do velkej tak to automatycky tecie aj do tej spodnejsej , musis dat doli naraznik aby si vydel na tu nadobku a zistil odkial to tecie najskor to bude gumicka medzi nadobkou a motorcekom alebo volna hadicka na motorceku a v tom horsom pripade ulomene vyustenie z motorceka vtedy to tecie ak som tvoj problem dobre pochopil

Napsal: ned 27.01.2008 19:29
od hadice
mě se to stalo u 530 V8 e34 měl jsem to taky celý rozebraný i tapecír pod kapotou a je to tak jak píšu-prostě by se to nemělo vracet tou druhou hadičkou....díky tomu právě neostřikuje světla a to intenziv je stejný jak normál nic víc :wink:

Napsal: ned 27.01.2008 19:53
od Fugo
dvě hadice tram vedou o tom žádná ale jedna je od čerpadla ostřikovače s normální směsí a druhá od druhého čerpadla které je v nádobce intenzivního čištění, a kabely co vedou do ostřikovačů = viz návod k obsluze - vyhřívané trysky ostřikovačů okna. Co se týče nádob na obyč. čistící kapalinu tak jsou 2 (u e32) a to horní a dolní, do horní se lije směs a v její spodní části je rychlospojka a do té je zapojena hadice která doplňuje vodu do spodní nádrže, ze spodní nádrže jde ještě jedna hadice která končí v horní nádobě u jejího vršku a slouží k odvzdušnění spodní nádrže. Ve spodní nádrži je "vysokotlaké" čerpadlo pro ostřik světel a mlhovek, z čerpadla jdou hadice do T kusů které zároveň fungují jako zpětné ventily a potom to vede do trysek. Takže závada může být kdekoliv po cestě.

Napsal: úte 29.01.2008 23:56
od hadice
Člověče to je fakt 8O možná nějaký ten zpětný ventilek ale já mám za to že je takový ventilek v tom ostřiku-prostě se to vždycky vrací přes to druhé čerpadlo zpět....nebo mě teda opravte....dobře já už mlčim :roll: