Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vibrace v oblasti kardanu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fighter
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#1 Příspěvek od fighter »

Zdravím Vás všechny. Mám, pro mě, docela velký problém, se kterým si nedokázali poradit dva různí mechanici, kterým už prošlo rukama x bavoráků. Mám E39 2,5TDS a při sešlápnutém plynu cca na 80% a víc na 3. r. st. v rozsahu od 2000 do 2100 ot/min. a na 2. r. st. v rozsahu od 3300 do 3400 ot./min. začne NĚCO hrozně vibrovat v oblasti vstupu kardanu do převodovky přímo pod loketní opěrkou. Je tam komplet nová spojka, nový setrvák, nová hardyspojka a nové středové uložení kardanu. Kardan jsem nechal převážit u specializované firmy a tam mi řekli, že kardan je absolutně v pořádku. A když za auto zapřáhnu vlek, tak to už nejsou vibrace, ale duté rány. Vím ještě, že mám jeden ze silentbloku motoru po smrti, ale nevím jestli by to mohlo být příčinou. Poradíte mi někdo????? Díky....
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od T613 »

no ten silent ten bordel klidne muze delat! rozvibruje ti to cely motor a tim muze kardan delat bordel kdyz je to rotujici soucast ikdyz ho mas novy, na tohle majzl protoze pokud jsi udelal hardynu novou a stredove ulozeni tak timto to muzes rychle zase posrat :-)

urciet se taky mrkni na silenty prevodovky ... to dela kolikrat taky bordel
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#3 Příspěvek od jurasis »

Já ti nepomůžu, ale můžeš prozradit, proč zakládáš nový téma, navíc okopčený, každý den? Umíš číst? Pak něco hledám a procházím zbytečně padesát volovin... :evil:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Odpovědět