Zdar borci..Dneska si jedu a najednou z niceho nic se zamcel volant,vypla vsecka elektronika,neslo brzdit a pruser proste..takze pres rucku se ten kolos nastesti zastavil a od te doby mam auto odstaveny a nejde ani nastartovat a nereaguje!!! Stalo se vam to nekomu?..Jedna se o E39 rok 99..Jsem s toho na nervy.. PS:Nedovedu si predstavit kdyby se to stalo pri rychle jizde nebo na dalnici
Fortas píše:Zdar borci..Dneska si jedu a najednou z niceho nic se zamcel volant,vypla vsecka elektronika,neslo brzdit a pruser proste..takze pres rucku se ten kolos nastesti zastavil a od te doby mam auto odstaveny a nejde ani nastartovat a nereaguje!!! Stalo se vam to nekomu?..Jedna se o E39 rok 99..Jsem s toho na nervy.. PS:Nedovedu si predstavit kdyby se to stalo pri rychle jizde nebo na dalnici
Nema to neco spolecneho se servisnim klicem od zapalovani?
Nekdo rikal ze ma BMW nejaky servisni klic s kterym lze
ujet asi 50 km a pak to nejede....
Něco podobnýho se mi stalo na oktávce.Zničeho nic prostě KO.
Byla to 1,9tdi tak jsem čekal přeskočení řemenu,když to jelo bez el ...........atd.Naštěstí se mi podařilo hned vyřadit a zastavit.
Po chvilce to šlo nastartovat a odjet.Na diagnostice nebylo nic.
Nakonec závada .......... relé napájení řídící jednotky.
Ale u Tebe to bude asi něco jinýho,když to zamkne volant.
Zitra se to odveze na odtahovce,napichne se to na pc a uvidim..kazdopadne piste jestli mate nejakyho tucha
Up: Nechci malovat certa na zed ale vidim to taky na ridici jednotku
Fortas píše:Jsem radsi ze to je cerpadlo nez treba ridici jednotka ..zitra si pro nej uz jedu tak snad pozlobil jednou a naposled
A to tě nechává klidným,že ti odejde za jizdy čerpadlo a zamkne se ti volant. Na tvým místě bych letěl do servisu, jak je taková věc vubec možná. Nebojim se říct, že to je pokus o vraždu. Samozřejmě pokud se v tom nějakej chytrák nehrabal a neudělal si "vylepšení".
Zamykání volantu je snad závislé na klíčku v zapalování.
A mělo by se jednat snad výhradně o mechanickou záležitost. Nebo ne?
Moc nechápu, jak to souvisí s čerpadlem.
Maxiczech píše:Zamykání volantu je snad závislé na klíčku v zapalování.
A mělo by se jednat snad výhradně o mechanickou záležitost. Nebo ne?
Moc nechápu, jak to souvisí s čerpadlem.
Podle mě byl spíš volant jenom tuhej, v důsledku nefunkčního serva, když motor chcípnul. Aby se zamknul, to je pěkná blbost.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic