Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.10.2007 16:16
od fotobobo
Tak se mi ho konecne podarilo vyndat. Ven se mu ale moc nechtelo.
Vyteklo pomerne dost chladici kapaliny. Nevi nekdo az to tam budu zase dolivat, jestli se to musi nejak ovzdusnit potom?
Diky
Napsal: úte 30.10.2007 19:14
od tds
to jsi ji nejdřív neodpustil tu kapalinu?jo musí se to nechat odvzdušnit.nalít chladící kapalinu nechat otevřené víčko vyrovnávací nádřžky a nechat vrkat až se to úplně neohřeje (se zapnutým topením).až bude na půlce tak vytočit motor tak na 2-3tis a čekat a bude přepadem z chladiče tryskat do vyrovnávací nádržky chlad.kap. zavřít utáhnout,zabouchnout haubnu a je hotovo.

Napsal: stř 31.10.2007 11:43
od fotobobo
tds píše:to jsi ji nejdřív neodpustil tu kapalinu?jo musí se to nechat odvzdušnit.nalít chladící kapalinu nechat otevřené víčko vyrovnávací nádřžky a nechat vrkat až se to úplně neohřeje (se zapnutým topením).až bude na půlce tak vytočit motor tak na 2-3tis a čekat a bude přepadem z chladiče tryskat do vyrovnávací nádržky chlad.kap. zavřít utáhnout,zabouchnout haubnu a je hotovo.

Ahoj, diky za radu budu se tim ridit. Vcera mi rikal jeden mechanik
co opravuje auta, ze by tam pry mel byt na hadici ovzdusnoci
sroub....
Ale vzhledem k tomu co pises, tak tam ani zadny neni...
Napsal: stř 31.10.2007 11:45
od tds
není
Napsal: stř 31.10.2007 12:01
od fotobobo
tds píše:není
Kdyz jsem ten termostat vyndaval, musel jsem ho uplne pacit silou sroubovakem nez vylezl. Je to normalni? A az tam budu davat novy je na to nejaka special finta nebo jen nasadit na gumicku a je to. Nechci udelat neco spatne...
Napsal: stř 31.10.2007 12:09
od Slid
Já to právě spojil i s výměnou kapaliny má se měnit každé 3 roky.
Já termostat tam normálně společně s gumovým kroužkem dal.Plastový domek jsem přišrouboval, napojil hadici.Dolil novou kapalinu a odvzdušnil jak psal TDS.
Všechna TDS se odvzdušňují takto žádný šroub.
Napsal: čtv 01.11.2007 14:25
od momento
a když by ti to nešlo, tak se může stát, že máš tu odvzdušňovací hadici z horní části chladiče do expanzky ucpanou. pak to nejde odvzdušnit. jednou jsem se s tím dost dlouho ... a nakonec to bylo tím, pak to bylo během chvilky v cajku.... ještě k termostatu, dírkou nahoru! ( jestli víš, tak si to neber nijak osobně

)
Napsal: čtv 01.11.2007 16:17
od Kail
Sorry že jsem neodepsal,dlouho jsem tu nebyl...Ale už bylo vše psáno

Napsal: čtv 01.11.2007 17:19
od Slid
no třeba já sehnal termostat nový teď nevím výrobce je z Mjauto a na moje vozidlo 318TDS a s přesným stupněm 88°C jak má být.Když jsem vyndal starej samo byla v něm dírka s kuličkou na odvzdušnění, ale tento ji neměl.Normálně jsem to vyměnil odvzdušnil přesně jak se má, ručička je přesně v půlce neklesá topení topí, hadičkou teče do expanzky, čili jsem z toho jelen jak se to odvzdušnilo

Napsal: čtv 01.11.2007 18:35
od fotobobo
Slid píše:no třeba já sehnal termostat nový teď nevím výrobce je z Mjauto a na moje vozidlo 318TDS a s přesným stupněm 88°C jak má být.Když jsem vyndal starej samo byla v něm dírka s kuličkou na odvzdušnění, ale tento ji neměl.Normálně jsem to vyměnil odvzdušnil přesně jak se má, ručička je přesně v půlce neklesá topení topí, hadičkou teče do expanzky, čili jsem z toho jelen jak se to odvzdušnilo

Ja kupoval termostat Wahler za 500,- protoze origo v BMW stal 1.000,-
Udelal jsem to presne jak rikal TDS, a vsechno v pohode.
Dolil jsem tam dokonce origo smes BMW za 118,-kc 1.5l
Ten termostat mel malinkou kulicku, rikal jsem si na co to je?
Ale sla smerem nahoru, ono to ani jinak nejde, protoze ten plast
co drzi termostat ma v sobe takovy zobacky, kam se zasune ta kulicka
Jinak ale kdyz jsem se koukal na ten origo termostat, tak je opravdu kvalitni....Co se tyce spracovani...je lepsi nez ten Wahler uz na prvni pohled a je na nem napsano BMW a Behr-Thomson made in germany