Stránka 1 z 1
Napsal: pon 29.10.2007 11:20
od Suchinnen
Mám e39 530d Touring manual. Občas se mi stane, že jde hůř zařadit dvojka, většinou při podřazování z vyššího přev. stupně. Vždycky ji tam nacpu ale někdy musim silou, což určitě není v pořádku. Máte někdo tip co zkontrolovat, než se začít hrabat přímo v převodovce?
Napsal: pon 05.11.2007 09:58
od Suchinnen
Nikdo to neřešil? Jestli třeba nestačí jen dotáhnout, nebo porovnat táhla, případně zkusit vyměnit olej v převodovce?
Napsal: pon 05.11.2007 13:19
od Tomcat14
začíná se ozývat setrvák - ještě tak 2 roky a potom KO.
Napsal: pon 05.11.2007 13:48
od Suchinnen
No, možný to je, ale zase je mi divný, že to nijak necukne ani nebouchá
Napsal: pon 05.11.2007 14:13
od Peter
Ja mám zase problém že sa občas neviem trafiť do 3-ky, skáče mi tam 5ka.

Napsal: pon 05.11.2007 14:41
od berkelay
někde jsem četl, že v e34 někdy zlobí synchrony 2stupně, je to i můj případ, když podřazuju na dvojku, musím dát meziplyn, jinak ji tam musím rvát silou, třeba je to i tvůj případ.
Napsal: pon 05.11.2007 15:46
od Kail
berkelay píše:někde jsem četl, že v e34 někdy zlobí synchrony 2stupně, je to i můj případ, když podřazuju na dvojku, musím dát meziplyn, jinak ji tam musím rvát silou, třeba je to i tvůj případ.
Jj,taky mi synchrony na 2jce pomalu odcházejí...Není to ještě nijak hrozný (přes zuby nebo tak tam nejde),ale už je cítit že jde hůře...
Napsal: pon 05.11.2007 16:06
od fix
Mě zase za studena nejde zařadit jednička, což bývá po ránu dost problém, když zařadám se spojkou dvojku a až pak jedničku tak to někdy pomůže...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
Napsal: pon 05.11.2007 19:44
od dell
fix píše:Mě zase za studena nejde zařadit jednička, což bývá po ránu dost problém, když zařadám se spojkou dvojku a až pak jedničku tak to někdy pomůže...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
Také jsem nechal vyměnit olej v převodovce, bylo to na zimu a když jsem chtěl řadit z jedna na dvě tak to nešlo. Jak píšeš před rozjezdem jedna dvě a zpět. Zajel jsem druhý den do servisu a tam říkali že to není možné, nicméně vyměnili olej za jinej (řidší) a bylo vše v pořádku i v nejvědších mrazech.
Napsal: pon 05.11.2007 22:31
od Lucas87
delal sem vymenu oleje v prevodovce asi pred pul rokem protoze tam za studena sla mizerne 5 a sem tam za dlouho vypadla 1 pri rozjezdu, a ted se i to vcera stalo znova hrozna rana pri rozjezdu a 1 venku...nevite cim by to mohlo byt?? díky
Napsal: pon 05.11.2007 23:13
od dell
Nemáš volnou kulisu řazení a jednotka zcela při řazení nezapadne, potom při záberu vyletí.
Napsal: úte 06.11.2007 00:38
od fix
dell píše:fix píše:Mě zase za studena nejde zařadit jednička, což bývá po ránu dost problém, když zařadám se spojkou dvojku a až pak jedničku tak to někdy pomůže...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
Také jsem nechal vyměnit olej v převodovce, bylo to na zimu a když jsem chtěl řadit z jedna na dvě tak to nešlo. Jak píšeš před rozjezdem jedna dvě a zpět. Zajel jsem druhý den do servisu a tam říkali že to není možné, nicméně vyměnili olej za jinej (řidší) a bylo vše v pořádku i v nejvědších mrazech.
a mohl bys zjistit označení toho oleje?
Napsal: úte 06.11.2007 09:53
od Lucas87
dell píše:Nemáš volnou kulisu řazení a jednotka zcela při řazení nezapadne, potom při záberu vyletí.
jj ta kulisa je uz trochu vybehana oproti jine E39 co sem ridil, diky za tip zkusim to vymenit
Napsal: stř 07.11.2007 17:05
od dell
Jaký olej tam dali to nevím ale říkal že BMW asi má jiné nároky na olej do převodovky a tak tam dal prý řidší olej co se používá také do automatické převodovky
Napsal: úte 04.06.2013 20:35
od Perunwit
ahoj, rád bych se zeptal na následující:
1) při řazení ze 2ky na 3 mi tam hodně často padá sama pětka, trojku musím trochu "hledat" a počítat s tím, že šaltpáka ujede v neutrální poloze doprava a malinko ji nachýlit vlevo, než zařadím za tři... při potřebě nějakého rychlejšího přeřazení je to pak docela komplikace - dotaz je, jestli jsou někde okolo kulisy nějaké vymezovací díly, co bych si mohl objednat a nechat vyměnit až teď budu dávat auto k mechanikovi? Mám tu připravený olej na výměnu... ale myslím, že olej to nevyřeší a nechci ho tam teď lít abych ho pak zase vypouštěl při výměně těch dílů kulisy...
2) při klidné jízdě bez plynu a lehkém přidání v určitých otážkách hučí diferák - olej na výměnu tu mám taky připravený, je možné, že se chování zlepší, nebo??
... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i
našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, ložiska...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
_________________
Napsal: úte 04.06.2013 21:22
od Angelos
Čau,
přečti si tohle vlákno -
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %F8azen%ED
Taky se to chystám vyměnit, budu kupovat pro jistotu skoro všechno, čiže díly 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
Ale to že nemáš řadící páku přesně uprostřed, tak za to nemůžou tyhle táhla, ale nějaký kolíky přímo v převodovce. U starších, to prej šlo vyměnit normálně zvenku, že se nemusela rozdělávat převodovka, ale nevím, jestli u týhle taky. Pohledej na fóru, někde to tady je.
Napsal: sob 04.01.2014 23:20
od Kelvin
Zdravim
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.
Napsal: ned 05.01.2014 17:27
od Perunwit
já teď byl u jednoho šikuly a mluvil se dvěma mechaniky a oba svorně tvrděj, že stačí vyměnit to silonový pouzdro, pak prej to bude ok. Mam ho koupený, ale přes zimu s tim nic dělat nebudu, necham to na jaro...