Stránka 1 z 3

Napsal: pon 22.10.2007 12:47
od Mirahejny
Ahoj dnes jsem byl na diagnostice a mám tam závadu (144 regulace počátku dodávky paliva)nevíte někdo na co se mám zaměřit dík je to TDS

Napsal: pon 22.10.2007 13:04
od svejda_BMW
a co ti dělá auto?? nejede, špatny starty, cuká??

Napsal: pon 22.10.2007 13:26
od Mirahejny
svejda_BMW píše:a co ti dělá auto?? nejede, špatny starty, cuká??
Blbě mi startuje studené chytne hned na první škrt ale po 5 sekundách chcípne a opakuje se to tak 5* jako kdybych neměl u benzína sitič jinak za tepla vše OK a zdá se mi že to nejede jak má max 180km/h s čipem :cry:

Napsal: pon 22.10.2007 14:30
od tds
Mirahejny píše:Ahoj dnes jsem byl na diagnostice a mám tam závadu (144 regulace počátku dodávky paliva)nevíte někdo na co se mám zaměřit dík je to TDS
těžko takhle od pasu ti něco poradit je potřeba se na to zaměřit a zkontrolovat různé data.řekl bych ´´řídící vstřik´´ ,kontrola předvstřiku a čerpadla samotného.

Napsal: pon 22.10.2007 14:38
od gyrous
Jestli s tím pojedeš do servisu, tak ti řeknou, je to 100% vstřikovací čerpadlo elektronické ovládání. A hurá výměna :ja_nic:
Když mu dáš co potřebuje, tak to samo zmizí. Od dobrého paliva, všechny filtry, hadičky, filtry vzduchové, pravidelná výměna oleje, rozvody teda to se dá zjistit přes olejové víčko jestli to musí rozebrat(volný řetěz udělá neplechu, je volný díky napínáku co je na dvou pružinkách a pružiny se opotřebovávají, pak jsou tam takové plastové vodítka řemene a ty se časem ohlodají a řetěz tam pak lítá).
OVŠEM jestli ti to jen blbě startuje, tak stačí pootočit vstřikovacím čerpadlem zvrchu, aniž by se sundával, přístup z vrchu drží na dvou šroubech, fixem si označit původní polohu.

Napsal: pon 22.10.2007 15:04
od svejda_BMW
ja bych teda nejdriv zkusil jestli mi dáva podávaci cerpadlo a jestli nepada nafta... :idea:

Napsal: pon 22.10.2007 15:17
od Smet
Já jen k tomu podávacímu čerpadlu jede to i bez nej (220km) nic nepoznáš do té doby než ti zapadne nafta nebo dojde....

Napsal: pon 22.10.2007 15:50
od tds
HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.

Napsal: pon 22.10.2007 17:29
od Mirahejny
tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.

jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat

Napsal: pon 22.10.2007 17:34
od Kail
Tak to bude tím...Já má ráno taky cca 900ot/min,asi po minutě to začne klesat na cca 600-700ot/min...

Napsal: pon 22.10.2007 17:42
od Mirahejny
Kail píše:Tak to bude tím...Já má ráno taky cca 900ot/min,asi po minutě to začne klesat na cca 600-700ot/min...
No jo ale kde je ta chyba proč mám jen 700 a ne 900ot/min :?:

Napsal: pon 22.10.2007 18:28
od gyrous
těžko takhle od pasu ti něco poradit je potřeba se na to zaměřit a zkontrolovat různé data.řekl bych ´´řídící vstřik´´ ,kontrola předvstřiku a čerpadla samotného.[/quote]

řídící vstřik s tím nemá vůbec nic společného
přesdvstřik? ten je jednou daný a hotovo.
čerpadlo? jo a jsme u toho výměna čerpadla, ano každému poradit, jít vyměnit čerpadlo... :twisted:

Napsal: pon 22.10.2007 18:34
od Bajzik
nežhaví ti to i teplý?

Napsal: pon 22.10.2007 20:57
od Mirahejny
Bajzik píše:nežhaví ti to i teplý?
za tepla to nežhaví

Napsal: pon 22.10.2007 22:01
od gyrous
Možné příčiny, Elektromagnetický ventil, přesuvník vstřiku, přerušení vedení, zkrat, vstřikovací čerpadlo-tlaky, čistič paliva.

Napsal: úte 23.10.2007 07:44
od tds
gyrous píše:Možné příčiny, Elektromagnetický ventil, přesuvník vstřiku, přerušení vedení, zkrat, vstřikovací čerpadlo-tlaky, čistič paliva.
řídící vstřik s tím nemá vůbec nic společného
přesdvstřik? ten je jednou daný a hotovo.
čerpadlo? jo a jsme u toho výměna čerpadla, ano každému poradit, jít vyměnit čerpadlo

řídící vstřik s tím teda má společného hodně!jelikož předvstřik si ještě koriguje řídící jednotka a čerpadlo na základě hodnot ze vstřiku ,otáček motoru atd.předvstřik na čerpadle je pouze základní nastavení jako předstih u auta.neradím výměnu čerpadla ale jeho kontrolu (přesuvník je v čerpadle).pokud má nové tak to odpadá!
to gyrous: ta věta:možné příčiny:el.mag ventil přesuvníku atd. to ale není z tvojí hlavy že ne?ale souhlasím s tím ale může to být pouze chyba ´´sytiče´´ ne te nízké maximalky.
nech si udělat předvstřik!!potom uvidíš jestli se to nezpraví,ale nechápu když máš novou pumpu že by byl k.o. přesuvník jak říkám předvstřik pak uvidíš.

Napsal: úte 23.10.2007 07:46
od tds
Mirahejny píše:
tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.

jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
když to nastartuješ a přidáš plyn (zvýšíš otáčky)na cca 1000 tak to jede nebo to taky chcípne?

Napsal: úte 23.10.2007 12:18
od Mirahejny
tds píše:
Mirahejny píše:
tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.

jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
když to nastartuješ a přidáš plyn (zvýšíš otáčky)na cca 1000 tak to jede nebo to taky chcípne?
jak mile mi to auto nastartuje tak už to nechcípne můžu ho hned vypnout a pak naskočí už normálně , bude to asi ten el ventil¨,

Napsal: úte 23.10.2007 14:01
od tds
však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.

Napsal: úte 23.10.2007 16:36
od Mirahejny
tds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.
Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startér :evil: tak mám o jednu závadu víc :D zítra budu mít vhotový startér tak budem laborovat , a ten předvstřik abi byl větší tak čerpadlem hnout k motoru?