Napsal: pon 22.10.2007 12:47
Ahoj dnes jsem byl na diagnostice a mám tam závadu (144 regulace počátku dodávky paliva)nevíte někdo na co se mám zaměřit dík je to TDS
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Blbě mi startuje studené chytne hned na první škrt ale po 5 sekundách chcípne a opakuje se to tak 5* jako kdybych neměl u benzína sitič jinak za tepla vše OK a zdá se mi že to nejede jak má max 180km/h s čipemsvejda_BMW píše:a co ti dělá auto?? nejede, špatny starty, cuká??
těžko takhle od pasu ti něco poradit je potřeba se na to zaměřit a zkontrolovat různé data.řekl bych ´´řídící vstřik´´ ,kontrola předvstřiku a čerpadla samotného.Mirahejny píše:Ahoj dnes jsem byl na diagnostice a mám tam závadu (144 regulace počátku dodávky paliva)nevíte někdo na co se mám zaměřit dík je to TDS
musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
No jo ale kde je ta chyba proč mám jen 700 a ne 900ot/minKail píše:Tak to bude tím...Já má ráno taky cca 900ot/min,asi po minutě to začne klesat na cca 600-700ot/min...
za tepla to nežhavíBajzik píše:nežhaví ti to i teplý?
řídící vstřik s tím nemá vůbec nic společnéhogyrous píše:Možné příčiny, Elektromagnetický ventil, přesuvník vstřiku, přerušení vedení, zkrat, vstřikovací čerpadlo-tlaky, čistič paliva.
když to nastartuješ a přidáš plyn (zvýšíš otáčky)na cca 1000 tak to jede nebo to taky chcípne?Mirahejny píše:musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.
jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
jak mile mi to auto nastartuje tak už to nechcípne můžu ho hned vypnout a pak naskočí už normálně , bude to asi ten el ventil¨,tds píše:když to nastartuješ a přidáš plyn (zvýšíš otáčky)na cca 1000 tak to jede nebo to taky chcípne?Mirahejny píše:musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.
jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startértds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.